Stránka 2 z 5
Napsal: 23 říj 2012, 19:18
od Tomas6
Já nevím,ale povídačkám o házivosti náboje a kvalitě desek a přehřívání nevěřím.Viděl bych to spíš na skomírající kvalitku.Páč když byla ta aférka s kopáním do volantu jsme dělali co se dalo aby to bylo ok a VŽDY pomohlo jen stočení a nebo Zimmerman.Řečiček v autodílech jak origo tak kelly a pod...že jsou křivé náboje,volné čepy,silentbloky atd. jsem se naposlouchal dost.Dle mne někde byla špatná série odlitků a jak se ten kotouč párkrát zahřál se vlivem vnitřního pnutí prostě zvlnil.Nevím jestli je to pravda,je to jen moje doměnka,ale pak to samo vyšumělo a utichlo.A všechny ty auta co tehdy měly 150tkm maj teď 350tkm a bez výměny těhlic,nábojů apod a brzdí bez kopání.Nikdy jsem házivosti na ničem neměřil a kopl kotouče desky a krom těch OI s ničím problémy nikdy nebyly.
Napsal: 23 říj 2012, 19:19
od toefuk
urcite vymen platnicky ked to das stocit na sustruhu
Napsal: 23 říj 2012, 19:25
od besoun
Nekupujte destičky a kotouče od nějakých překupníku,protože jsou to kopie originálu já se taky jednou spálil a minulý týden jsem je tady dával jak vypadají. Známy si nedávno taky koupil sadu od takového.Kotouč origoš je střibrný a on je měl šedé se znakama vw audi a destičky v origo krabici. Po dvou dnech zrezivěly a barva nikde origoš i po 5 letech je stříbrný,jo a destičky no name se znakem škoda který zmizel
Napsal: 23 říj 2012, 19:26
od OťasTDi
no je fakt,že jak píše tomas,příště kdybych to měnil půjdu origo do škodovky,ale přeci je nebudu kupovat znova....zkusím to nechat stočit,ale teď co tedy za destičky??? jakou značku. já ještě jak vůl hlavně říkal dodržet u obojího stejnou značku - mají to k sobě sladěný

Napsal: 23 říj 2012, 19:26
od Kamil-TDI
slovacek.milos píše:Kamil-TDI píše:[
No to je právě vono,liťáky mám zasraný až hrůza!!!

tak je asi v deskách moc kovu, já už několikrát prokázal že na jakékoliv kotouče dáš staré desky z prvovýroby kde je ještě nějaký milimeřík je pokoj,
pak fachčí remsa, pak jedny co používám já a jinak je to furt sázka do loterie

Neska se už kur.a nedá ničemu věřit. To je past vedle pasti......

Napsal: 23 říj 2012, 19:31
od najmis
Co Textary...?Ještě že nemám OI...

Napsal: 23 říj 2012, 19:41
od besoun
najmis píše:Co Textary...?Ještě že nemám OI...

Neboj dělá to celý koncern škodovek to třepání jak fabie tak OI , OII u těch všech jsem to řešil ale když lidé koukají na cenu , je to levné tak to stačí
Napsal: 23 říj 2012, 19:48
od najmis
Hmm neměl sem problém...občas si připískonou jinak brzdí pěkně.Předek vrt. zimm 288/ Textar zadek nevím nevrtaný 256/Brembo deskám a taky pěkně oleštěný.
Napsal: 23 říj 2012, 19:52
od slovacek.milos
Kamil-TDI píše:
Neska se už kur.a nedá ničemu věřit. To je past vedle pasti......

to sou nervy ani očko nenasadíš

Napsal: 23 říj 2012, 19:55
od Tomas.cz
To musiš alternator turbo ven, to je utahle momenťakem to je gola jak prase...
Napsal: 23 říj 2012, 19:59
od slovacek.milos
[quote="Tomas6"]
ti řeknu třeba známý kokta I , prej jurid to jsou oni
třepalo to s volantem po čtvrtém dal jsem origo desky co tym byly a OK,
pak koupil remsa a klid do ted,
namontoval jsem hodně kotoučů starline ty laciné ale broušené a v kombinaci s jedněma deskama no problém
Napsal: 23 říj 2012, 20:24
od OťasTDi
Tomas.cz píše:To musiš alternator turbo ven, to je utahle momenťakem to je gola jak prase...
taky mi nejde občas povolit ten šrůb

ale je fakt,že elektrony mívám hodně špinavé od brusu
Napsal: 23 říj 2012, 20:28
od Kamil-TDI
slovacek.milos píše:Kamil-TDI píše:
Neska se už kur.a nedá ničemu věřit. To je past vedle pasti......

to sou nervy ani očko nenasadíš

Néééé divééj,já musím odšroubovat ty držáký,kurváááá dopičééé!

Napsal: 23 říj 2012, 20:30
od Kamil-TDI
Ty desky budu mít tvrdý jak prase,sem tam to píská,že se kur.a aji stydím.

Napsal: 24 říj 2012, 05:22
od slovacek.milos
třeba pískání u fábky dělají desky když jsou už tenké po delší jízdě
kotouč se přehřivá kmitá s deskou a ta píská nepomůže desku ani namazat problém se vrací
