Stránka 2 z 3

Napsal: 20 lis 2012, 22:49
od jurino
Pája 19 píše:205ps a 460Nm na 228mm spojku není zrovna málo...
Kolko Nm je podľa teba bezpečné ? Prípadne iných názor ;)

Napsal: 21 lis 2012, 12:38
od Smoke
záleží v jakých ot, ale HDS 450Nm snese, pokud máš dobřej setrvák a přítlačák

Napsal: 21 lis 2012, 13:23
od vilozx6
Smoke píše:záleží v jakých ot, ale HDS 450Nm snese, pokud máš dobřej setrvák a přítlačák
Tak ja už neviem 10 Nm hore dole a všetko som mal fungel nové. Uvidíme ako sa to bude správať ďalej. ;)

Napsal: 21 lis 2012, 13:34
od Brouk
Moucha Fabie ATD jezdi vic jak 3 roky + na sprintu to nesetri a porad mel 450 a ted i 550NM a 270PS ! ATD+HDS+VR6 450 bych se vubec nemal i ja mel vic jak 450 na ni a nikdy to neklouzo . ale ubereme to dole a nahore pridame na jaro :-)

novej pritlacak + lamela a dobrej setrvak ! a zajet dobre :-)

Napsal: 21 lis 2012, 14:52
od subz3ro_tdi
Vilo, poviem ti len tolko... su Nm a su Nm ;)
Druha vec co treba uviest na pravu mieru je, ze pises o najazdenych 30 tis.km, ale ten krutiaci moment tam mas podstatne kratsie, nie je tak? ;)

Pre teba su podla mna teraz 3 moznosti:
1) ubrat krutak, zase to chvilu cosi vydrzi... ale uz nie extra dlho
2) kupit Sachs PCS set
3) prestavba na 6kvalt (v dnesnej dobe vyjde zhruba tolko co ten Sachs PCS set alebo o cosi viac, zalezi kde ho budes kupovat) ale do toho pojdu casom dalsie peniaze, kedze to budu pouzite diely

Napsal: 21 lis 2012, 22:53
od vilozx6
subz3ro_tdi píše:Vilo, poviem ti len tolko... su Nm a su Nm ;)
Druha vec co treba uviest na pravu mieru je, ze pises o najazdenych 30 tis.km, ale ten krutiaci moment tam mas podstatne kratsie, nie je tak? ;)

Pre teba su podla mna teraz 3 moznosti:
1) ubrat krutak, zase to chvilu cosi vydrzi... ale uz nie extra dlho
2) kupit Sachs PCS set
3) prestavba na 6kvalt (v dnesnej dobe vyjde zhruba tolko co ten Sachs PCS set alebo o cosi viac, zalezi kde ho budes kupovat) ale do toho pojdu casom dalsie peniaze, kedze to budu pouzite diely
Stano 20 tisíc mám nalietané so 460Nm + 10tisíc s EWT prevodovkou. Tam som mal nejakých 183PS a myslím 420-430Nm. A presne o tie Nm som tu raz hodil tému a výsledok bol keď je raz 400Nm tak je stale 400Nm ;) Uvidíme.Dnes nešmykala, takže som z toho ..ujko (crazy)

Napsal: 21 lis 2012, 23:09
od vilozx6
Brouk píše:Moucha Fabie ATD jezdi vic jak 3 roky + na sprintu to nesetri a porad mel 450 a ted i 550NM a 270PS ! ATD+HDS+VR6 450 bych se vubec nemal i ja mel vic jak 450 na ni a nikdy to neklouzo . ale ubereme to dole a nahore pridame na jaro :-)

novej pritlacak + lamela a dobrej setrvak ! a zajet dobre :-)
všetko som daval fungel nové dokonca aj zotrvák. Tu som to vtedy riešil,

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

lebo pritlačak mi došiel nejaký iný, potom poslal správny. Tuším som ho bral od misoVW. :)

Napsal: 22 lis 2012, 07:57
od subz3ro_tdi
vilozx6 píše:A presne o tie Nm som tu raz hodil tému a výsledok bol keď je raz 400Nm tak je stale 400Nm
Aj by som tu postol 2 obrazky co ti dokazu ze to nie je pravda, ale dnes fakt nemam chut na flame co by tu z toho vznikol....
Ked ta to bude zaujimat, tak napis do SZ, alebo sa mozes uspokojit s mojim tvrdenim :D

Napsal: 22 lis 2012, 19:50
od toby66kw
Hlavně EWT ve velkém autě je záhul na spojku .

Napsal: 25 lis 2012, 01:18
od vilozx6
toby66kw píše:Hlavně EWT ve velkém autě je záhul na spojku .
Nechápem ako to myslíš. Ja som mal EWT prevodovku, ale som ju predal. Super na dlhé trasy, len to pomalšie zrýchľovalo ako séria. Alebo chceš tým povedať, že som mohol popraviť spojku na EWT prevodovke? Zatiaľ jazdím na spojke v pohode. Dnes neprešmykla vôbec, nechápem, že sama od seba prestala.

Napsal: 25 lis 2012, 01:20
od vilozx6
subz3ro_tdi píše:
vilozx6 píše:A presne o tie Nm som tu raz hodil tému a výsledok bol keď je raz 400Nm tak je stale 400Nm
Aj by som tu postol 2 obrazky co ti dokazu ze to nie je pravda, ale dnes fakt nemam chut na flame co by tu z toho vznikol....
Ked ta to bude zaujimat, tak napis do SZ, alebo sa mozes uspokojit s mojim tvrdenim :D
Stano, kľudne po SZ, alebo tu. pohoda , klídek tabáček. :havaj:

Napsal: 25 lis 2012, 11:23
od toby66kw
vilozx6 píše:
toby66kw píše:Hlavně EWT ve velkém autě je záhul na spojku .
Nechápem ako to myslíš. Ja som mal EWT prevodovku, ale som ju predal. Super na dlhé trasy, len to pomalšie zrýchľovalo ako séria. Alebo chceš tým povedať, že som mohol popraviť spojku na EWT prevodovke? Zatiaľ jazdím na spojke v pohode. Dnes neprešmykla vôbec, nechápem, že sama od seba prestala.
EWT větší rozdíle mezi kvaltama = trpí víc spojka ,

Lamela se kousek sjela a pustila chlup , tak se to spravilo.

Napsal: 26 lis 2012, 00:29
od vilozx6
toby66kw píše:
vilozx6 píše:
toby66kw píše:Hlavně EWT ve velkém autě je záhul na spojku .
Nechápem ako to myslíš. Ja som mal EWT prevodovku, ale som ju predal. Super na dlhé trasy, len to pomalšie zrýchľovalo ako séria. Alebo chceš tým povedať, že som mohol popraviť spojku na EWT prevodovke? Zatiaľ jazdím na spojke v pohode. Dnes neprešmykla vôbec, nechápem, že sama od seba prestala.
EWT větší rozdíle mezi kvaltama = trpí víc spojka ,

Lamela se kousek sjela a pustila chlup , tak se to spravilo.
Hm. Ja som na EWT veľa km nenalietal. A až teraz by sa to mohlo prejaviť? Ak tak by sa to malo prejaviť hneď, keď som vrátil seriu, či?

Napsal: 02 pro 2012, 12:32
od l.pulchart
dal sem taky set ATD+HDS,naladili jsme 160ps a 370nm a v pohodě ale dal sem Race 520 a 12ku hlavu a žačla klouzat,jezdil sem s tím tejden a přestala klouzat tak nevim jestli mám ject na soft nebo ne a udělat to znova,díky

Napsal: 19 pro 2012, 22:52
od jurino
Rozprával som s chlapíkom z RENOVAKU, takže 400-420Nm, ale s týmto:

-zesílený přítlačný talíř Helix Autosport: 7904Kč
max.422Nm v kombinaci s organickým obložením lamely

a ak chceš keramiku, doporučuje aj iný zotrvak, lebo z pôvodného ti keramika rýchlo zbrúsi. ;)