(asi) Hučí turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2011, 20:39

Příspěvek od wentil »

Sayllo píše:
wentil píše:
ska.gri píše:Určitě zjistím z hodnot, jestli je OK? Já mám VAG, dělám si tam jen základní nastavení jako servis, kontrola kravin apod.

Můžu si tam najet aji hodnoty, co tlačí ale nevím, jaké budou správné .-) pokud mi někdo řekne co a jak, tak můžu nahodit něco. Max jsem si kontroloval váhu vzduchu, která mi občas kolísně v max zátěži.

Nebo zkusím zajet za tím servisákem, on bude vědět a projedem to s ním :)
Tak si udělej Log turba 1500ot na 3 a hod ho sem
Ale kukoncu by som isiel tak na 3000ot a tahal by som do kopca s 1500 na 3000...

Ked to budes robit na rovinke, isiel by som skor 4rka
jj není škoda v zátěži. Pokud to máš čplé každej úpravce to dělá jinak. Na grafu uvidíš i jak reguluje
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Ja som tomu valil na 4rke ale hodne do kopca a az do 5000.... 3500mba (noteeth) (LOL)
ska.gri
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2012, 12:24

Příspěvek od ska.gri »

Během dneska se pokusím nalogovat. Jen taková technická.

Normálně do vagu, řj motoru, měřené hodnoty - tam najedu na správný kanál a zapne se tlačítkem logování? :) ještě jsem to nezkoušel. Nebude vadit, když si předtím zastavím doufám a bude v tom i rozjezd, dojezd... myslím si že ne, ale abych to endělal zbytečně (LOL)

Pak s rovinkou, někteří říkáte 3 někteří 4rychl. stupeň. Mám tu buď jeden docela ukrutnej kopec, nebo delší rovinka, co je hodně mírně do kopce (někteří myslej, že to je rovné uplně :) ) Zase je tam 50, stejně jak na tom kopcu. Co podle vás bude teda lepší? Oboje má po celé délce stejný sklon, já bych se přikláněl spíš k té rovince, oboje na trojku. Případně můžu nechat logovat delší dobu jestli to je možné a zkusit to vícekrát.

btw jestli hulím jsem se díval včera na 2 a 3r.st. a točení do 4500tis (říkal jsem že vyháním pavouky, jezdilo to chvilu po městě), mě to snad nikdy nehulilo (v 35°C jen minimálně, což si jen blaflo). A nic... btw měl jsem pocit že to shad prohrábne i na 3 :-/

Taky vezmu asi druhý telefon a připevním ho k motoru, doufám že o něj nepřijdu. Vyzkouším to nahrát, jestli se podaří mikrofonem.
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

Jak rikas, motor, merene hodnoty. Tam najdes kanal 3, 10, 11. Das logovani, ulozis si to. Pak se rozjedes, das start a trojku od 1400 otacek slapnes na podlahu a budes ji drzet az treba nekam za 4000 otacek. Vytvori se ti soubor *.csv a ten sem nahrajes a tohle si kdyztak procti http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
ska.gri
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2012, 12:24

Příspěvek od ska.gri »

nalogováno. první jsem dělal nasávaný vzduch, všiml jsem si toho až doma takže se jelo znova. šlo to kanál 10 agr-pokud 2 a pak 11ka ... pokus 3 (prudký kopec jak kráva...) a pokus 3 do mírného kopečka, spíš rovina. Tam bylo to hučení trošku slyšet, jednou jsem to vytočil do 4tis tam to bylo nejznatelnější.

Snad je to udělané dobře, jještě jsem to nedělal a učený z nebe nespadl :roll:

http://leteckaposta.cz/175043280

PS: včera mělo auto najeto cca 280tis
+ na volnoběh jsou možná větší otáčky turba kvůli zaslepenému EGR. Nevím jestli to má souvislost s nějakým tlakem potom.
Naposledy upravil(a) ska.gri dne 21 led 2013, 22:42, celkem upraveno 4 x.
ska.gri
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2012, 12:24

Příspěvek od ska.gri »

styblow píše:Jak rikas, motor, merene hodnoty. Tam najdes kanal 3, 10, 11. Das logovani, ulozis si to. Pak se rozjedes, das start a trojku od 1400 otacek slapnes na podlahu a budes ji drzet az treba nekam za 4000 otacek. Vytvori se ti soubor *.csv a ten sem nahrajes a tohle si kdyztak procti http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825

Stačí to teda zvlášť 11? Mrkněte na to pls někdo :? mě se to nezdá nějak špatné.
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

Mas tam aktualni tlak, ten by mel kopirovat tu lajnu specifickeho tlaku. Na zacatku,kdy turbo zabere, muze byt spicka a ke konci by me mirne klesat.
ska.gri
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2012, 12:24

Příspěvek od ska.gri »

Obrázek
Kopíruje, jen je pomalejší začátek.

Je to nahoře, odkaz z letecké pošty.
ska.gri
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2012, 12:24

Příspěvek od ska.gri »

Opravdu nikdo, kdo by se kouknul na jeden log, jestli to turbo jede jak má? (hm) moc prosím ... Popř napadá někoho, co mám prokouknout, že by mohlo být ko a způsobovat zvuk hučícího ložiska?

http://leteckaposta.cz/175043280




ještě otázka. Kdyby bylo hoodně oleje v IC (nedej bože kdyby vlítnul do sání). Co to udělá s výkonem?
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2007, 13:15

Příspěvek od matus »

wentil píše:říkáš když sešlápneš plnej? a nevibruje to auto?
a keby to vibrovalo ??? cim myslis ze by to bolo ?
ska.gri
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2012, 12:24

Příspěvek od ska.gri »

Ještě jeden log s kanálama 1 10 a 11 dohromady... snad tak, jak má být.
http://ulozto.cz/x3Xy1rP/log-01-001-010 ... tturbo-csv

Jinak jsem si všiml, že při zatáčení a studeném autě mi to trošku cvaká a hučí (ale to byly asi i pneu, i když to tak neznělo). Při teplém to nedělalo. Nemůže toto být tím kamenem úrazu?? Do servisu jsem ještě nešel, nebyl na to čas ani nálada.
kebs
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2012, 19:29
Bydliště: Opočno

Příspěvek od kebs »

Zdar,
jeden kamarád měl ten samý problém. Nebylo to ani pískání, ale spíš hučení. Po tom co jsme se na to koukl, tak jsem zjistil, že jedna lopatka z vrtule byla nahnutá a tím se tam vířil vzduch. Podotýkám, že tím vzniká nevývažek to způsobuje rychlejší opotřebovaní(zvětšování vůle) dmychadla.
Fábia Combi (6Y5) 1,9 TDi, 74 kW, 101 PS, EGR off
ska.gri
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2012, 12:24

Příspěvek od ska.gri »

Adělalo mu to pořád? Já mám tu smůlu že si to ze mě ddělá doslova prdel a je to nepravidelné :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“