jj není škoda v zátěži. Pokud to máš čplé každej úpravce to dělá jinak. Na grafu uvidíš i jak regulujeSayllo píše:Ale kukoncu by som isiel tak na 3000ot a tahal by som do kopca s 1500 na 3000...wentil píše:Tak si udělej Log turba 1500ot na 3 a hod ho semska.gri píše:Určitě zjistím z hodnot, jestli je OK? Já mám VAG, dělám si tam jen základní nastavení jako servis, kontrola kravin apod.
Můžu si tam najet aji hodnoty, co tlačí ale nevím, jaké budou správné .-) pokud mi někdo řekne co a jak, tak můžu nahodit něco. Max jsem si kontroloval váhu vzduchu, která mi občas kolísně v max zátěži.
Nebo zkusím zajet za tím servisákem, on bude vědět a projedem to s ním
Ked to budes robit na rovinke, isiel by som skor 4rka
(asi) Hučí turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Během dneska se pokusím nalogovat. Jen taková technická.
Normálně do vagu, řj motoru, měřené hodnoty - tam najedu na správný kanál a zapne se tlačítkem logování?
ještě jsem to nezkoušel. Nebude vadit, když si předtím zastavím doufám a bude v tom i rozjezd, dojezd... myslím si že ne, ale abych to endělal zbytečně
Pak s rovinkou, někteří říkáte 3 někteří 4rychl. stupeň. Mám tu buď jeden docela ukrutnej kopec, nebo delší rovinka, co je hodně mírně do kopce (někteří myslej, že to je rovné uplně
) Zase je tam 50, stejně jak na tom kopcu. Co podle vás bude teda lepší? Oboje má po celé délce stejný sklon, já bych se přikláněl spíš k té rovince, oboje na trojku. Případně můžu nechat logovat delší dobu jestli to je možné a zkusit to vícekrát.
btw jestli hulím jsem se díval včera na 2 a 3r.st. a točení do 4500tis (říkal jsem že vyháním pavouky, jezdilo to chvilu po městě), mě to snad nikdy nehulilo (v 35°C jen minimálně, což si jen blaflo). A nic... btw měl jsem pocit že to shad prohrábne i na 3 :-/
Taky vezmu asi druhý telefon a připevním ho k motoru, doufám že o něj nepřijdu. Vyzkouším to nahrát, jestli se podaří mikrofonem.
Normálně do vagu, řj motoru, měřené hodnoty - tam najedu na správný kanál a zapne se tlačítkem logování?


Pak s rovinkou, někteří říkáte 3 někteří 4rychl. stupeň. Mám tu buď jeden docela ukrutnej kopec, nebo delší rovinka, co je hodně mírně do kopce (někteří myslej, že to je rovné uplně

btw jestli hulím jsem se díval včera na 2 a 3r.st. a točení do 4500tis (říkal jsem že vyháním pavouky, jezdilo to chvilu po městě), mě to snad nikdy nehulilo (v 35°C jen minimálně, což si jen blaflo). A nic... btw měl jsem pocit že to shad prohrábne i na 3 :-/
Taky vezmu asi druhý telefon a připevním ho k motoru, doufám že o něj nepřijdu. Vyzkouším to nahrát, jestli se podaří mikrofonem.
Jak rikas, motor, merene hodnoty. Tam najdes kanal 3, 10, 11. Das logovani, ulozis si to. Pak se rozjedes, das start a trojku od 1400 otacek slapnes na podlahu a budes ji drzet az treba nekam za 4000 otacek. Vytvori se ti soubor *.csv a ten sem nahrajes a tohle si kdyztak procti http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
nalogováno. první jsem dělal nasávaný vzduch, všiml jsem si toho až doma takže se jelo znova. šlo to kanál 10 agr-pokud 2 a pak 11ka ... pokus 3 (prudký kopec jak kráva...) a pokus 3 do mírného kopečka, spíš rovina. Tam bylo to hučení trošku slyšet, jednou jsem to vytočil do 4tis tam to bylo nejznatelnější.
Snad je to udělané dobře, jještě jsem to nedělal a učený z nebe nespadl
http://leteckaposta.cz/175043280
PS: včera mělo auto najeto cca 280tis
+ na volnoběh jsou možná větší otáčky turba kvůli zaslepenému EGR. Nevím jestli to má souvislost s nějakým tlakem potom.
Snad je to udělané dobře, jještě jsem to nedělal a učený z nebe nespadl

http://leteckaposta.cz/175043280
PS: včera mělo auto najeto cca 280tis
+ na volnoběh jsou možná větší otáčky turba kvůli zaslepenému EGR. Nevím jestli to má souvislost s nějakým tlakem potom.
Naposledy upravil(a) ska.gri dne 21 led 2013, 22:42, celkem upraveno 4 x.
styblow píše:Jak rikas, motor, merene hodnoty. Tam najdes kanal 3, 10, 11. Das logovani, ulozis si to. Pak se rozjedes, das start a trojku od 1400 otacek slapnes na podlahu a budes ji drzet az treba nekam za 4000 otacek. Vytvori se ti soubor *.csv a ten sem nahrajes a tohle si kdyztak procti http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
Stačí to teda zvlášť 11? Mrkněte na to pls někdo

Opravdu nikdo, kdo by se kouknul na jeden log, jestli to turbo jede jak má?
moc prosím ... Popř napadá někoho, co mám prokouknout, že by mohlo být ko a způsobovat zvuk hučícího ložiska?
http://leteckaposta.cz/175043280
ještě otázka. Kdyby bylo hoodně oleje v IC (nedej bože kdyby vlítnul do sání). Co to udělá s výkonem?

http://leteckaposta.cz/175043280
ještě otázka. Kdyby bylo hoodně oleje v IC (nedej bože kdyby vlítnul do sání). Co to udělá s výkonem?
Ještě jeden log s kanálama 1 10 a 11 dohromady... snad tak, jak má být.
http://ulozto.cz/x3Xy1rP/log-01-001-010 ... tturbo-csv
Jinak jsem si všiml, že při zatáčení a studeném autě mi to trošku cvaká a hučí (ale to byly asi i pneu, i když to tak neznělo). Při teplém to nedělalo. Nemůže toto být tím kamenem úrazu?? Do servisu jsem ještě nešel, nebyl na to čas ani nálada.
http://ulozto.cz/x3Xy1rP/log-01-001-010 ... tturbo-csv
Jinak jsem si všiml, že při zatáčení a studeném autě mi to trošku cvaká a hučí (ale to byly asi i pneu, i když to tak neznělo). Při teplém to nedělalo. Nemůže toto být tím kamenem úrazu?? Do servisu jsem ještě nešel, nebyl na to čas ani nálada.
Zdar,
jeden kamarád měl ten samý problém. Nebylo to ani pískání, ale spíš hučení. Po tom co jsme se na to koukl, tak jsem zjistil, že jedna lopatka z vrtule byla nahnutá a tím se tam vířil vzduch. Podotýkám, že tím vzniká nevývažek to způsobuje rychlejší opotřebovaní(zvětšování vůle) dmychadla.
jeden kamarád měl ten samý problém. Nebylo to ani pískání, ale spíš hučení. Po tom co jsme se na to koukl, tak jsem zjistil, že jedna lopatka z vrtule byla nahnutá a tím se tam vířil vzduch. Podotýkám, že tím vzniká nevývažek to způsobuje rychlejší opotřebovaní(zvětšování vůle) dmychadla.
Fábia Combi (6Y5) 1,9 TDi, 74 kW, 101 PS, EGR off