ARL chladiče v OCT1 rotačka...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

subz3ro_tdi píše:
brankar30 píše:ked sa oprie hadica tak je za chvilocku ko
Nemozem v tomto s tebou suhlasit, sorry :)
ved nemusis.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

t ahadice nevypadá že by se opírala. nicméně když se něco opírá stačí na to dát nějakou bandáž z gumy a mělo by to být ok
jinak pokud se něco opírá tak se to prodře nejen proto že se motor hýbe v uložení, ale protože motor/celé auto vibruje.. a to ke štěstí stačí :roll:
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Vici píše:t ahadice nevypadá že by se opírala. nicméně když se něco opírá stačí na to dát nějakou bandáž z gumy a mělo by to být ok
jinak pokud se něco opírá tak se to prodře nejen proto že se motor hýbe v uložení, ale protože motor/celé auto vibruje.. a to ke štěstí stačí :roll:
presne tak pane...vibracie su svina... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo jo u Oktávky vibrace zabijou třeba i páté dveře... :roll:

na Galaxy od mladé nějaký blb rýpal v motorové kabeláži a sundal plasovou chráničku... dráty ke žhavičkám ležely přes dráty od čidla teploty nafty, nic se tedy nehýbalo.. ale vibracena se na obou prodřela izolace a bylo hotovo - jednotka KO
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Vici: A prave kvoli tym vibraciam treba pouzivat vsade kde je to len trochu mozne pruzne uchyty, nie pevne :) Ja mam FMIC na aute tak ako sa navrhol uz 5 rokov a bez jedineho problemu. Pouzivam obycajne koncernove kolena a obycajne (trochu sirsie) eska pasky (ktore tak vsetci zatracujete lebo sa nedaju dotahovat desiatkami Nm). Figel preco to drzi vsak spociva v niecom inom, nie len v dotahovacom momente :)
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 21 úno 2013, 11:05, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to jen vypadá že se to opírá všude je 5mm a ta vstupní je prakticky na pevno je chycená už na šavli nosníku ocycení vedení zdokonalím až po vyřešení pístku napínáku toto je jen otázka času a nápadu jinak soft bude asi tak do měsíce vše je to o čase...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Taky mám ty klasické spony co Ládík a normálně to drží... Ládíku, tak dej ještě 11 hlavu ne? ;)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Ladas píše:to jen vypadá že se to opírá všude je 5mm a ta vstupní je prakticky na pevno je chycená už na šavli nosníku ocycení vedení zdokonalím až po vyřešení pístku napínáku toto je jen otázka času a nápadu jinak soft bude asi tak do měsíce vše je to o čase...
myslel som si ze ty by si to len tak nezbastlil..fotka skresluje.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj 11 už je připavená ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Trubka vedena za chladicem neni moc dobre reseni, schvalne to zmer v lete, pod 50st to neklesne. Nej reseni je ala Huml ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Smoke: Je to tak, teplo od motora je z dlhodobeho hladiska problem. Vpripade ze bude chciet zachovat kratsie vedenie tak cele to vedenie za IC sa moze skusit tepelne zaizolovat ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jenže aby to vykličkoval z ARL IC někam dopředu, to by bylo něco....

já bych to nijak nehrotil, nepamatuju si že bych s ARL IC a origo vedením vzduchu s 200PS měl nějak problém s teplotou i v létě, konkrétní hodnoty si už nepamatuju

na jaře vyměním hadici vpravo dole za novou - trošku to tam pouší olej a nové gumičky nepomohly a asi se vydám za funem na brzdu, kolik z toho leze po 30tkm od úpravy a s retardérem (noteeth)

Jinak Láďo pěkná práce! hadice a trubku od klimy jsi měnil?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jde to jinudy ale co budeš mít délku vedení o to zase přijdeš zatáčkama až to vyřešíš líp dej vědět ;) a prostorově nazapomínej že v autě je plech pod motorem a nezávislé topení takže je to všude na knop

to vici: klima rouru spodní jsem musel poladit z ARL a ALH dohromady (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cin
Aktivista
Příspěvky: 1612
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Moc pekna prace, + krasne cisty a vypulirovany motor a prostor kolem, radost se podivat :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Pekny ;)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“