ved nemusis..subz3ro_tdi píše:Nemozem v tomto s tebou suhlasit, sorrybrankar30 píše:ked sa oprie hadica tak je za chvilocku ko
ARL chladiče v OCT1 rotačka...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
presne tak pane...vibracie su svina...Vici píše:t ahadice nevypadá že by se opírala. nicméně když se něco opírá stačí na to dát nějakou bandáž z gumy a mělo by to být ok
jinak pokud se něco opírá tak se to prodře nejen proto že se motor hýbe v uložení, ale protože motor/celé auto vibruje.. a to ke štěstí stačí
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@Vici: A prave kvoli tym vibraciam treba pouzivat vsade kde je to len trochu mozne pruzne uchyty, nie pevne
Ja mam FMIC na aute tak ako sa navrhol uz 5 rokov a bez jedineho problemu. Pouzivam obycajne koncernove kolena a obycajne (trochu sirsie) eska pasky (ktore tak vsetci zatracujete lebo sa nedaju dotahovat desiatkami Nm). Figel preco to drzi vsak spociva v niecom inom, nie len v dotahovacom momente 
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 21 úno 2013, 11:05, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
to jen vypadá že se to opírá všude je 5mm a ta vstupní je prakticky na pevno je chycená už na šavli nosníku ocycení vedení zdokonalím až po vyřešení pístku napínáku toto je jen otázka času a nápadu jinak soft bude asi tak do měsíce vše je to o čase...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
myslel som si ze ty by si to len tak nezbastlil..fotka skresluje..Ladas píše:to jen vypadá že se to opírá všude je 5mm a ta vstupní je prakticky na pevno je chycená už na šavli nosníku ocycení vedení zdokonalím až po vyřešení pístku napínáku toto je jen otázka času a nápadu jinak soft bude asi tak do měsíce vše je to o čase...
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@Smoke: Je to tak, teplo od motora je z dlhodobeho hladiska problem. Vpripade ze bude chciet zachovat kratsie vedenie tak cele to vedenie za IC sa moze skusit tepelne zaizolovat 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jenže aby to vykličkoval z ARL IC někam dopředu, to by bylo něco....
já bych to nijak nehrotil, nepamatuju si že bych s ARL IC a origo vedením vzduchu s 200PS měl nějak problém s teplotou i v létě, konkrétní hodnoty si už nepamatuju
na jaře vyměním hadici vpravo dole za novou - trošku to tam pouší olej a nové gumičky nepomohly a asi se vydám za funem na brzdu, kolik z toho leze po 30tkm od úpravy a s retardérem
Jinak Láďo pěkná práce! hadice a trubku od klimy jsi měnil?
já bych to nijak nehrotil, nepamatuju si že bych s ARL IC a origo vedením vzduchu s 200PS měl nějak problém s teplotou i v létě, konkrétní hodnoty si už nepamatuju
na jaře vyměním hadici vpravo dole za novou - trošku to tam pouší olej a nové gumičky nepomohly a asi se vydám za funem na brzdu, kolik z toho leze po 30tkm od úpravy a s retardérem
Jinak Láďo pěkná práce! hadice a trubku od klimy jsi měnil?
Jde to jinudy ale co budeš mít délku vedení o to zase přijdeš zatáčkama až to vyřešíš líp dej vědět
a prostorově nazapomínej že v autě je plech pod motorem a nezávislé topení takže je to všude na knop
to vici: klima rouru spodní jsem musel poladit z ARL a ALH dohromady
to vici: klima rouru spodní jsem musel poladit z ARL a ALH dohromady
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
