Stránka 2 z 6
Napsal: 08 kvě 2007, 14:33
od cupra
takyto podobny problem ma aj kamos na G 3 syncro TDI 90 hp.tiez do dvoch tisic vibracie jak slak,ked je nad 2 vsetko v pohode...tiez to ma chipnute,asi max co sa da,lebo ide jak gula,ale aj dymi jak lokomotiva...

Napsal: 08 kvě 2007, 16:25
od Matrix
Mě začala strašně klepat řadicí páka, když na čtyřku překročím 2.250 ot./min tak se rozklepe, je to slyšet ale jakoby spíš přímo někde z toho mechanizmu páky v interiéru, těžko říct. Mám tamteď ten blbej vymlácenej dvouhmotej setrvák, tak nevím jestli to nemůže způsobovat on.
Napsal: 08 kvě 2007, 17:44
od tomáš karbus
no na tom golfu bude jednohmota,ale kdyz jsem mnel u jednohmoty spatnou lamelu-lepe rečeno dobré obložení jsem nechal nanejtovat na qh novou lamelu a u te po chvili povolili pružinky tak,že to škubalo jak prase jak při plnym tak při brždění motorem
Napsal: 08 kvě 2007, 18:13
od go.vojta
vita- ty asi nevíš na co tam ten setrvák je, vid??? to co píšeš je nesmysl.. stačí se nad tím zamyslet. jak ti ten setrvák v otáčkách může "vyhladit kroutící moment"??? je tam zdůvodu snížení torzních kmitů motorů, aby nešly dál do převodového ústrojí. tím se snižují vibrace a hlučnost. je to v podstatě komfortní záležittost a trochu to odlehčuje převodovce od rázů klikové hřídele.
Napsal: 08 kvě 2007, 18:44
od nielo
vita píše:Jak píše Huml: Dvouhmotovej setrvák má vyhlazovat nerovnoměrnej průběh točivýho momentu motoru. Pro určitej max moment sou naladěný i pružinky a hmota setrváku. Když tam máš čip kterej přidá +30% Nm tak je veškerý naladění vtahu - tzn. setrvák nemusí bejt vháji, jen prostě nestíhá (častým používáním v tomhle režimu, půjde do kytek dřív).
Mě tohle dělá Vento taky, myslel sem že to sou pneu ale už tam mám třetí a dělá to furt stejně. Nejvíc na pětku kolem 90km/h když přidám víc plynu (za 2/3) nad 120 km/h to přestane.
Nj, ale ten chip uz je tam nejakej ten rok a zacalo to az tedka...
Napsal: 08 kvě 2007, 19:06
od go.vojta
to se neboj. ten na to nemá vliv tak jak píše vita.
Napsal: 08 kvě 2007, 19:59
od octavie81
ja jsem to u sveho auta vzdal.......mam koktu,prvni majitel,najeto 60tis,delami to od 30 tis km,mirne vibrace radicky pri zrychlovani,kdyz mam radicku rovne,to jest na 3 a 4,pri 1500ot do 1800,nastaveni razeni a ulozeni motoru a prevodovky ok,mam 81kw tdi bez cipu,jestli to je dvouhmota,tak to zjistim za xlet pri vymene,mozna nejaka vyrobni vada..............
Napsal: 09 kvě 2007, 10:05
od vita
to go.vojta: já to nemyslel tak, že to vyhladí křivku točivýho momentu !!!!!! ale rázy od jednotlivejch válců. Podrobnějc sem to psal v tématu "správná spojka" nebo tak nějak. Moc dobře vim proč tam setrvák je a taky vim proč se teď všude používaj dvouhmoty. Navíc neni čip jako čip. Provedení čipu má dost zásadní vliv na životnost spojky (spolu se způsobem používání)
to nielo: pokud je tam ten čip už dlouho a závada se začala oběvovat až teď tak to pravděpodobně bude dvouhmota. Ale než se pustit do dvouhmoty začal bych od toho levnějšího: zkontrolovat klouby, .... Kdyby byl setrvák na kaši tak by to mlátilo i na volnoběh.
Napsal: 09 kvě 2007, 11:14
od schonus
chiptuning píše:váha píše:chiptuning píše:je to dvouhmota na 100pro,pomuze vymena,nejlepe sportovni sadu komplet,a asi by bylo dobry trochu snizit kroutak od spoda

proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD?

protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladal

a proc by to nemel zvladat ? duvod ??
Napsal: 09 kvě 2007, 12:20
od chiptuning
schonus píše:chiptuning píše:váha píše:
proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD?

protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladal

a proc by to nemel zvladat ? duvod ??
protoze pri velkem narustu Nm se rozlame ta pruzina co je skovana v dvouhmote

Napsal: 09 kvě 2007, 13:35
od Matrix
Super obrázek, díky !!! Takže pokud je setrvačník OK, tak by rukou neměl jít vůbec pootočit ? Anebo jaká tam má, anebo může být vůle ? Co se v tom setrvačníku stane, když s ním pootočit jde, vymačkaj se ty pružiny ??? Anebo tam je ještě nějakej gumovej doraz ?
Napsal: 09 kvě 2007, 18:57
od nielo
Tak chlapi mam tu exkluzivni videa... Rozdeli jsme starter... zatizili jedno kolo... zaradili 5 a tocili jsme druhym kolem do zaberu a koukali co se deje se setrvakem... posudte sami, co sme videli...
taky jsme koukli na silentblok...
Napiste, co si o tom myslite a co se vam nezda...
http://www.nielo.xf.cz/videa.php
Napsal: 09 kvě 2007, 20:20
od patrick
pěkné clipy

. Já sem ti na VW psal že to dělávají vnitřní klouby, ale na tom videu je ten setrvák divný, ta vůle je asi velká tak ti teda navim

Snad to zdárně (hlavně levně) vyřešíš
Napsal: 09 kvě 2007, 21:09
od go.vojta
ten setrvák je v poho. vůle je o chlup větší než nový, ale tím to nebude.. je fakt v poho..
Napsal: 09 kvě 2007, 22:23
od jiriace
Tak přesně ty samý vibrace se mě objevily po úpravě motoru.Projevuje se to na 3,4 a 5 rychl. stupeň v rozmezí 1900-2100ot/min.Je to určitě daný zvýšením točivého momentu.Myslel jsem,že nestíhá spojka,ale zatim neprokluzuje.Tak,že by setrvák?No necham to zatim bejt.Kdzž jsem to už vzdržel 20t km
