Stránka 2 z 6

Napsal: 08 kvě 2007, 14:33
od cupra
takyto podobny problem ma aj kamos na G 3 syncro TDI 90 hp.tiez do dvoch tisic vibracie jak slak,ked je nad 2 vsetko v pohode...tiez to ma chipnute,asi max co sa da,lebo ide jak gula,ale aj dymi jak lokomotiva... :-)

Napsal: 08 kvě 2007, 16:25
od Matrix
Mě začala strašně klepat řadicí páka, když na čtyřku překročím 2.250 ot./min tak se rozklepe, je to slyšet ale jakoby spíš přímo někde z toho mechanizmu páky v interiéru, těžko říct. Mám tamteď ten blbej vymlácenej dvouhmotej setrvák, tak nevím jestli to nemůže způsobovat on.

Napsal: 08 kvě 2007, 17:44
od tomáš karbus
no na tom golfu bude jednohmota,ale kdyz jsem mnel u jednohmoty spatnou lamelu-lepe rečeno dobré obložení jsem nechal nanejtovat na qh novou lamelu a u te po chvili povolili pružinky tak,že to škubalo jak prase jak při plnym tak při brždění motorem

Napsal: 08 kvě 2007, 18:13
od go.vojta
vita- ty asi nevíš na co tam ten setrvák je, vid??? to co píšeš je nesmysl.. stačí se nad tím zamyslet. jak ti ten setrvák v otáčkách může "vyhladit kroutící moment"??? je tam zdůvodu snížení torzních kmitů motorů, aby nešly dál do převodového ústrojí. tím se snižují vibrace a hlučnost. je to v podstatě komfortní záležittost a trochu to odlehčuje převodovce od rázů klikové hřídele.

Napsal: 08 kvě 2007, 18:44
od nielo
vita píše:Jak píše Huml: Dvouhmotovej setrvák má vyhlazovat nerovnoměrnej průběh točivýho momentu motoru. Pro určitej max moment sou naladěný i pružinky a hmota setrváku. Když tam máš čip kterej přidá +30% Nm tak je veškerý naladění vtahu - tzn. setrvák nemusí bejt vháji, jen prostě nestíhá (častým používáním v tomhle režimu, půjde do kytek dřív).
Mě tohle dělá Vento taky, myslel sem že to sou pneu ale už tam mám třetí a dělá to furt stejně. Nejvíc na pětku kolem 90km/h když přidám víc plynu (za 2/3) nad 120 km/h to přestane.
Nj, ale ten chip uz je tam nejakej ten rok a zacalo to az tedka...

Napsal: 08 kvě 2007, 19:06
od go.vojta
to se neboj. ten na to nemá vliv tak jak píše vita.

Napsal: 08 kvě 2007, 19:59
od octavie81
ja jsem to u sveho auta vzdal.......mam koktu,prvni majitel,najeto 60tis,delami to od 30 tis km,mirne vibrace radicky pri zrychlovani,kdyz mam radicku rovne,to jest na 3 a 4,pri 1500ot do 1800,nastaveni razeni a ulozeni motoru a prevodovky ok,mam 81kw tdi bez cipu,jestli to je dvouhmota,tak to zjistim za xlet pri vymene,mozna nejaka vyrobni vada..............

Napsal: 09 kvě 2007, 10:05
od vita
to go.vojta: já to nemyslel tak, že to vyhladí křivku točivýho momentu !!!!!! ale rázy od jednotlivejch válců. Podrobnějc sem to psal v tématu "správná spojka" nebo tak nějak. Moc dobře vim proč tam setrvák je a taky vim proč se teď všude používaj dvouhmoty. Navíc neni čip jako čip. Provedení čipu má dost zásadní vliv na životnost spojky (spolu se způsobem používání)
to nielo: pokud je tam ten čip už dlouho a závada se začala oběvovat až teď tak to pravděpodobně bude dvouhmota. Ale než se pustit do dvouhmoty začal bych od toho levnějšího: zkontrolovat klouby, .... Kdyby byl setrvák na kaši tak by to mlátilo i na volnoběh.

Napsal: 09 kvě 2007, 11:14
od schonus
chiptuning píše:
váha píše:
chiptuning píše:je to dvouhmota na 100pro,pomuze vymena,nejlepe sportovni sadu komplet,a asi by bylo dobry trochu snizit kroutak od spoda ;)
proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD? :?
protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladal :o
a proc by to nemel zvladat ? duvod ??

Napsal: 09 kvě 2007, 12:20
od chiptuning
schonus píše:
chiptuning píše:
váha píše: proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD? :?
protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladal :o
a proc by to nemel zvladat ? duvod ??
protoze pri velkem narustu Nm se rozlame ta pruzina co je skovana v dvouhmote
Obrázek

Napsal: 09 kvě 2007, 13:35
od Matrix
Super obrázek, díky !!! Takže pokud je setrvačník OK, tak by rukou neměl jít vůbec pootočit ? Anebo jaká tam má, anebo může být vůle ? Co se v tom setrvačníku stane, když s ním pootočit jde, vymačkaj se ty pružiny ??? Anebo tam je ještě nějakej gumovej doraz ?

Napsal: 09 kvě 2007, 18:57
od nielo
Tak chlapi mam tu exkluzivni videa... Rozdeli jsme starter... zatizili jedno kolo... zaradili 5 a tocili jsme druhym kolem do zaberu a koukali co se deje se setrvakem... posudte sami, co sme videli...
taky jsme koukli na silentblok...

Napiste, co si o tom myslite a co se vam nezda...

http://www.nielo.xf.cz/videa.php

Napsal: 09 kvě 2007, 20:20
od patrick
pěkné clipy :) . Já sem ti na VW psal že to dělávají vnitřní klouby, ale na tom videu je ten setrvák divný, ta vůle je asi velká tak ti teda navim :? Snad to zdárně (hlavně levně) vyřešíš

Napsal: 09 kvě 2007, 21:09
od go.vojta
ten setrvák je v poho. vůle je o chlup větší než nový, ale tím to nebude.. je fakt v poho..

Napsal: 09 kvě 2007, 22:23
od jiriace
Tak přesně ty samý vibrace se mě objevily po úpravě motoru.Projevuje se to na 3,4 a 5 rychl. stupeň v rozmezí 1900-2100ot/min.Je to určitě daný zvýšením točivého momentu.Myslel jsem,že nestíhá spojka,ale zatim neprokluzuje.Tak,že by setrvák?No necham to zatim bejt.Kdzž jsem to už vzdržel 20t km :-D