Stránka 2 z 4

Napsal: 17 črc 2013, 12:05
od Huml
s tou volnoběžnou dávkou je to podle r.v. nebo přesněji podle řj motoru, starší mají mít 4,9-5,2 novejší 6-6,3, každopádně nejlepší je to udělat řádně na přípravky a pak případně doladit tak, aby sa páčilo

Napsal: 17 črc 2013, 12:51
od Wasp
tak jednotka tam je Bosch 03G-906-021-LD, je to rok výroby 11/2007 a modelový rok 2008 Je to starší typ nebo ten novější?

Napsal: 17 črc 2013, 16:38
od Huml
novější

Napsal: 17 črc 2013, 17:31
od Wasp
děkuji mnohokrat, nebýt momentální rekonstrukce na D1 přijel bych do Brna :(

Napsal: 25 pro 2013, 22:21
od Jayo25
zdravym , nechcem zakladat novi temu , tak píšem sem... teraz 2 dni dozadu som menil rozvody na octavii II , stýmto motorom , presne ako ste tu pisali motorom na volnobehu sem tam šklbne, diagnostiku som ešte nerobil , kedže som sa nikde nedopracoval ktomu ake ma mat tento motor hodnoty, čo sa týka tých rozvodou, mal som aretačne pripravky , kluka aj vačky zaistene, dokonca som mal aj navod , kedže tento motor som robil pred 2 rokmi ,ale na passate 2006r. robil som presne to iste ako vtedy, ale sassat ide dodnes bez problemou , a teraz octavia šklbe, je možne aby sa dačo rozladilo aj ked som mal zaistene všetko ? problem je aj vtom že ked mi auto doniesli ,bolo nenaštartovane, do garaže som ho daval sam, ale dnu v aute ma ani nenapadlo vypočut si zvuk motora, a teraz neviem, či to šklbanie už bolo predtým alebo sa to mohlo stat teraz .....

Napsal: 25 pro 2013, 22:51
od Wasp
Ahoj,
známej mi motor seřizoval a motor by měl být nastaven podle značek, tedy podle aretačních bodů. Zkus si motor znova nastavit a zafixovat a uvidíš jestli ti to někde nesedí. Já konkrétně měl sací vačku posunutou o cca 2mm (ted nevím jestli ve směru nebo proti směru) a byla moc bohatá směs.
Samozřejmě základem je diag a kontrola měřených hodnot. Jak někde předemnou psal Huml, důležitá je volnoběžná dávka, která se liší u staršího a novějšího typu viz:
Huml píše:s tou volnoběžnou dávkou je to podle r.v. nebo přesněji podle řj motoru, starší mají mít 4,9-5,2 novejší 6-6,3, každopádně nejlepší je to udělat řádně na přípravky a pak případně doladit tak, aby sa páčilo
Takže asi tak :)

Napsal: 26 pro 2013, 00:18
od mirdasR32
Jen mi trochu unika jak muze nekdo nastavit rozvody a po kontrole je kolo posunuty o 2 mm? Tedy pokud je to delany na pripravky tak jak se ma

Napsal: 26 pro 2013, 00:24
od Jirka.
Jestli se můžu vecpat s dotazem na odborníky, jaká má být ta volnoběžná dávka pro Passat 3C BKP rok 2007? Stejně jako to BKD? Mam to měřit za tepla nebo za studena nebo je to jedno? A mění se tedy posouváním výfukové vačky. Rozvody jsem dělal ted nedávno na přípravky a vůbec jsem nevěděl že se u toho 16v má něco takového štelovat. Jinak mě to necuká nic, jen by to mohlo trochu mín žrát.

Napsal: 26 pro 2013, 09:16
od Jayo25
zdravym, tak ja som spravil diagnostiku , len som stoho kus jelen aj tak, volnobežna davka je 6.9 , čo sa týka toho kanalu 23 , tak prvy valec ukazuje hodnotu -20 , druhy -50, trety 20 a štvrty -30 , ale dost to skače všetko , to su približne hodnoty, ešte kanal 4 a pozicia 4 , čo sa týka toho natočenia vačky , tam skače hodnota od -0,5 do -1 , a ešte by ma zaujimalo či je normalne že ten motor tak tlakuje ? otvorim víčko na motore a dost to tam je pod tlakom, ako neotvaral by som ho, ale utieral som olej stej tesniacej gumičky, a po 10km skušobnej jazdy tam bol zase natečeni olej,

Napsal: 26 pro 2013, 09:20
od misoVW
pokial si dal rozvody na pripravky, tak chybu v rozvodoch nehladaj.

Napsal: 26 pro 2013, 10:23
od Wasp
mirdasR32 píše:Jen mi trochu unika jak muze nekdo nastavit rozvody a po kontrole je kolo posunuty o 2 mm? Tedy pokud je to delany na pripravky tak jak se ma
Uskoceny to bylo z nejakeho duvodu, ktery je mezi nebem a zemi (cti, mne neznamy). Holt jsem duveroval znamemu co dela v NHcar na rajske zahrade v Praze a domluvil mi mechanika, ktery to takhle zvoral. Bohuzel nenapadlo mne to kontrolovat a rikal jsem si, ze kdyz se tim zivi, tak preci se zazemim autorizovaneho servisu se vsemoznymi pripravky to nemuze zvorat, ale opak byl pravdou.
Nastesti se mne ujal jiny sikovny mechanik, ktery po kontrole zjistil tento problem a po prenastaveni na pripravky vse slape jak hodinky. ;-) kdyz jsme o tom vedli debatu, tak si mysli, ze si nezafixoval vacky a proto mu to uskocilo.

Edit
K problemu cuknuti na volnobeh, nemuze to spise byt problem podfukujicich vstriku? Myslim, ze tu o tom nekde psal Huml, ze na to tyto motory trpi, protoze se vymacka hlava.

Napsal: 26 pro 2013, 10:41
od Jayo25
takže bohužial som musel skonštatovat , že neviem akým sposobom, ale motor bol rozladeny, vačky mi nesedeli vobec, , a pritom som daval na pripravky všetko, ešte ma napadlo taka vec, vlastne aj napinacia kladka, ktora sa da na značku , tak je posunuta asi o 5 mm, vlastne aj v manuali bolo napisane že remen si sadne a značka može vybehnut o tých 5mm, diagnostika ukazuje davku paliva okolo 5 ,trochu to skače od 4,7 do 5,5 , ale čo sa týka toho natočenia vačky, teda kanal 4 a pozicia 4 , tak tam ukazuje 2.5 , spotreba na volnobehu stupla asi o deci, a to cukanie je stae rovnake, plus som zabudol ešte dodat že z motora idu zvuky, niečo na ten štýl ako keby napr. vodne čerpadlo išlo sem tam naprazno , ale nerobi to stale, inak je zvuk motora velmi pekny , nič neklepe ,

Napsal: 26 pro 2013, 11:48
od misoVW
asi ti zle sedel remen. Daj to na pripravky, potom motor rucne pretoc 4x a daj to na pripravky znova. Kladka sa napina presne na rysku.

Napsal: 26 pro 2013, 12:34
od Jayo25
motorom som točil viac ako 4x , všetko sedi presne , ten divny zvuk tam stale je,

Napsal: 26 pro 2013, 21:05
od Jayo25
takže auto už odišlo, to čo klepalo , tak to je dvojhmota, neviem prečo ale zničoho nič sa prejavila riadne, a počut al ložisko , čo sa týka motora, asi 10x som mal rozvody dole , nenormalne som sa snažil to na tých 99percent vyštelovat, ale nek mi nik nevravi že sa to samo nerošteluje, bo zakaždym , sa to roštelovalo, všetko na pripravkoch, asi prvu minutu všetko v pohode hodnoty idealne, a potom zrazu bum, odchylky , to vstrekovacie množstvo mi skakalo od 4,6 do 5,2 , a ten kanal 4 a pozicia 4 je na -1 , všetko presne pripravkami zaistene, po tej minute vrčania, sa to nieže rozladilo, ale davka paliva stupla, a skače od 5,1 do 6 , ostatne ostalo, ten kanal 23 tak tam sa 3 valce pohybuju okolo -30 a jeden je -50 , ....ako už som nato kašlal potom, bo som nemal už nervi sa stým hrat , motor ide pekne, španovak remena je presne na riske, motor ide normalne, tie zvuky idu od prevodovky ,tak auto je už pri majitelovi tak to už neriešim , mam skusenost navyše .....ale mam ešte otazku aj tak , teraz mam v garaži passat 2006r ten isty motor , a nejde naštartovat

1. chyba: 17925 hlavné relé prerušovaný
2. chyba: 18578 obvod napájecí napietí vstrikovače paliva skupiny A rozpojení nebo skrat na " + "

to su chyby ktore hlasi diagnostika, majitelovi došla nafta a odvtedy nejde naštartovat, predtým mu už raz došla , nalial do nadrže a auto šlo, no teraz už nejde, ževraj rele kontrolovali a aj positky, autu sa budem venovat zajtra , ale predsa len sem pišem, či mal niekto už skusenost stýmto ? 2 strekovače už boli robene , ale nezda sa mi žeby len tak zrazu odišli vstrekovače ...