Napsal: 01 úno 2014, 10:31
setrvák původní a dává se tam set sachs lamela+přítlačák měl to třeba Jim na fábce nebo Lusťa v G4
Auta, auta, auta..
http://dieselpower.cz/forum/
Zkus zvednout výkon o 100% u takového motoru 1.8T ze kterého uchcává většina zapřísáhlích benzínových fandů, hlavně těch co pohradjí naftou.Ladas píše:to drobnými je úsměvné
Vidíš a tohle těm nadšeným majitelům 1.8T nedokážu vysvětlit. Prý za stejnou investici jako jsem měl já udělají 300 konífavo píše:Zkus zvednout výkon o 100% u takového motoru 1.8T ze kterého uchcává většina zapřísáhlích benzínových fandů, hlavně těch co pohradjí naftou.Ladas píše:to drobnými je úsměvné
Budeš rád když budeš moc použít alespoň blok aby ten motor chvíli vydržel.
To ale ty víš určitě líp jak já.
Pro mě výměna turba, chladičů a podobně jsou drobnosti, když motor jako takový může zůstat tam kde je.
Jen těch úprav třeba na palici benzíňáku co člověk musí udělat aby z toho dostal pár koní navíc.
To jo možná 300 koní, ale ....Jeny píše: Vidíš a tohle těm nadšeným majitelům 1.8T nedokážu vysvětlit. Prý za stejnou investici jako jsem měl já udělají 300 koní
kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda. To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
dalsich 300 papirovych konijirka.p píše:kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda. To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
dalsich 300 papirovych konijirka.p píše:kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda. To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
nogis píše:víc se tady k úpravám 1.8T radši vyjadřovat nebudu