Stránka 2 z 3

Napsal: 01 úno 2014, 10:31
od Ladas
setrvák původní a dává se tam set sachs lamela+přítlačák měl to třeba Jim na fábce nebo Lusťa v G4

Napsal: 01 úno 2014, 13:03
od favo
Ladas píše:to drobnými je úsměvné (noteeth)
Zkus zvednout výkon o 100% u takového motoru 1.8T ze kterého uchcává většina zapřísáhlích benzínových fandů, hlavně těch co pohradjí naftou.
Budeš rád když budeš moc použít alespoň blok aby ten motor chvíli vydržel.
To ale ty víš určitě líp jak já.

Pro mě výměna turba, chladičů a podobně jsou drobnosti, když motor jako takový může zůstat tam kde je.
Jen těch úprav třeba na palici benzíňáku co člověk musí udělat aby z toho dostal pár koní navíc.

Napsal: 01 úno 2014, 13:19
od Ladas
tak samozřejmě benál jsou náklady na takovou úpravu x3 nebo x4 ale ber to z pohledu člověka co se pustí maximálně do výměny kol když si tohle přečte bude si myslet že to nejni nic složitýho...

Napsal: 01 úno 2014, 15:42
od Jeny
favo píše:
Ladas píše:to drobnými je úsměvné (noteeth)
Zkus zvednout výkon o 100% u takového motoru 1.8T ze kterého uchcává většina zapřísáhlích benzínových fandů, hlavně těch co pohradjí naftou.
Budeš rád když budeš moc použít alespoň blok aby ten motor chvíli vydržel.
To ale ty víš určitě líp jak já.

Pro mě výměna turba, chladičů a podobně jsou drobnosti, když motor jako takový může zůstat tam kde je.
Jen těch úprav třeba na palici benzíňáku co člověk musí udělat aby z toho dostal pár koní navíc.
Vidíš a tohle těm nadšeným majitelům 1.8T nedokážu vysvětlit. Prý za stejnou investici jako jsem měl já udělají 300 koní :o

Napsal: 01 úno 2014, 18:21
od Vici
no to bych rád viděl..

krom toho ne koní, ale leda lučních kobylek, protože i v sérii to má leda kobylky (noteeth)
navíc musí připočíst diagnostiku neustále v pohotovosti, a krabici zapalovacích modulů v rezervě

Napsal: 01 úno 2014, 19:31
od Ladas
kolem 250 bezpečných jde z 225 pak už to je hodně o penězích...

Napsal: 01 úno 2014, 22:02
od favo
Jeny píše: Vidíš a tohle těm nadšeným majitelům 1.8T nedokážu vysvětlit. Prý za stejnou investici jako jsem měl já udělají 300 koní :o
To jo možná 300 koní, ale ....
V jakých otáčkách a pokud ty koně budu chtít využívat tak musím točit a to znamená jediný, nižší životnost a to i u kompletně upravenýho motoru, o spotřebě potom ani mluvit nebudu.
Jako benzínový fanda když jsem viděl možnosti úprav a všeho co se dá na 1.8 T koupit, jsem jásal radostí a už se viděl jak si tento motor pořídím, ale když pominu co mi k tomu řekl Viči, tak stačilo začít počítat a vyšlo mi že abych z toho dostal něco použitelnýho se slušným krouťákem, tak musím koupit a postavit celý motor znovu a vše kolem taky a za ty prachy bych si mohl koupit další auto a možná i novější.
Potřeboval jsem něco v čem se svezu a nebude to žrát i malý děti kolem silnice. Takže nafta byla jasná volba i když jsem jí do té doby nesnašel a to ani nevím proč a uznával jsem jen benzínový motory.
No a vzhledem k tomu, že jsem věděl že dřív nebo později na ten motor začnu hrabat i když jsem si přísahal, že tohle auto už nechám být, byla PD jasná volba. Víc než slušný základ, obrovský potenciál k dalšímu navyšování výkonu a proto jsem nešel do rotačky i když mi jí všichni až na jednu nebo dvě vyjímky doporučovali a na PD všichni nadávali a i když už jsem si zkusil jaký to je a co to stojí když se na tomto motoru něco podělá, tak toho nelituji, to svezení totiž stojí za to a když se pokaždé jízdě mrknu na spotřebu a porovnám jí se svojí feldou 1.3 MPi se kterou jsem jezdil 8 roků, tak se jen přiblbě usmívám.

Napsal: 02 úno 2014, 14:40
od tanner540i
Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda :) . To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)

Napsal: 02 úno 2014, 21:01
od jirka.p
tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda :) . To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...

Napsal: 03 úno 2014, 06:25
od nogis
eRko mělo vždy 6q, 3" výfuk v sérii nebyl
víc se tady k úpravám 1.8T radši vyjadřovat nebudu ;)

Napsal: 03 úno 2014, 12:42
od jirka.p
vim ze tam 3" neni v serii...mam za to ze je to milltek. je to s auta ktere je dovezene z GB.

Napsal: 03 úno 2014, 17:35
od titan0306
Řešte si úpravy 1.8T někde jinde :x

Napsal: 09 úno 2014, 16:41
od JasteR
jirka.p píše:
tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda :) . To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...
dalsich 300 papirovych koni (noteeth) ..Cupra R nikdy 5g nemela ani GB..a s tema mini IC je motor rad ze uchladi seriovy vykon..

Napsal: 09 úno 2014, 16:41
od JasteR
jirka.p píše:
tanner540i píše:Za "normalnich" podminek ladit 1.8t je financni sebevrazda. Kdyz uz z toho nekdo dostane slusny vykon, pak se samozrejme lecjake pd nechyta. Na druhou stranu, kdyz do toho motoru nekdo nasype 100tis (1.8t) a nazene nejaky vykon, musi ho taky nejak nakrmit. Pak se s tim fakt za 10l jezdit neda :) . To je podle me nejvetsi vyhoda pd, ze se i po vatsich upravach da ormalne uzivit (mysleno spotrebou)
kamarad ma octavii RS. ted koupil komponenty z cupry R (turbo K04,5tikvalt prevodovka komplet z poloosama a atd..komplet nerez vyfuk v 76mm) a narval do toho 50tis. ma k tomu i naladenou jednotku na cca 300ps. ja k sobe do fabie nasypal cca 12tis a jsem na nejakejch 190konich ale s polovicni spotrebou. hold kdyz chceme opici musime mit i na banany...
dalsich 300 papirovych koni (noteeth) ..Cupra R nikdy 5g nemela ani GB..a s tema mini IC je motor rad ze uchladi seriovy vykon..

Napsal: 20 úno 2014, 11:45
od Persan
nogis píše:víc se tady k úpravám 1.8T radši vyjadřovat nebudu ;)
(rofl) :D