Stránka 2 z 2

Napsal: 04 říj 2013, 15:56
od OťasTDi
hele a co v rámci vědeckého pokusu vytáhnout pojistku abs a zkusit,jestli se to bude taky propadat???pokud najdu chvilku,zkusím to :D

Napsal: 04 říj 2013, 20:38
od Ondras83
no asi to bude levnejsi nez muj pokus s vymenou hlavniho brzdovyho valce... :roll:

Napsal: 07 bře 2014, 16:35
od Ada_CZ
Hlásím se do řady, po opravě zadních brzd - byly na tom celkově dost špatně a prakticky nebrzdily... Repas třmenů, nové válečky gufera, mechaniku ručky ve třmenu jsem neměnil, pouze tu vnitřní co je v pístku jsem přehazoval do nového pístku, všechna mechanika se jeví supr... Po klasickém odvzdušnění (hadička s ventilkem) auto brzdí parádně.. Ale při zaplém motoru pedál padá.

ABS se mi přes VAG a klony kabelů co mám k dispozici nepodařilo pořešit, tak jsem smykoval na štěrku.
Jediné co se povedlo bylo spuštění akčních členů a tam se pumpa sice rozběhla, ale pokud tlačila do pedálu, nevytlačila mi ho nahoru, ani z povolených odvzdušňováků na předku nic nešlo, jakoby byla slaboučká.. Přitom ABS funguje i na asfaltu.

Zkusím pojezdit a hlídat brzdovku.. Nikdo na nic nového nedošel?

Napsal: 07 bře 2014, 18:27
od Bmwrepair
GeneHawkins píše:
OťasTDi píše:tak on ten pedál má pomalu sjíždět,když auto stojí.jak píše jericho.na vině je abs/esp,které vyhodnocuje,že jsou "zablokovaná kola" a upouští tlak...
Já myslím, že tohle je zcela chybná úvaha. ABS u stojícího vozidla musí vyhodnotit, že všechna kola stojí a tak není třeba nijak zasahovat. ABS vyhodnocuje rozdíl otáčení kol a pokud ho zjistí, tak zasahuje.
Abs se hlavne aktivuje az pri rychlosti nejakych 7km za hodinu. Pokud by bylo aktivni stale a upoustelo tlak aby se neblokovaly kola jak by asi auto zastavilo uplne? :) Obcas staci pouzit to mezi usima :)

Napsal: 07 bře 2014, 22:10
od OťasTDi
beru...ale tak proč se tak to esp chová???

Napsal: 08 bře 2014, 13:37
od Bmwrepair
Soudruzi v NDR nekde udelali chybu :)