Stránka 2 z 2

Napsal: 17 zář 2007, 08:40
od Matrix
Už jsem ti na to odpověděl v jiném přípsvěku.

Napsal: 17 zář 2007, 09:57
od Eagle
Mně se osvědčilo, dělat to ve dvou, jeden Ti nadzvedne ten plast a pak vycvakneš ten rámeček filtru a vyměníš za nový, nemusíš nic rozebírat a je to práce na 5 minut ;)

Napsal: 17 zář 2007, 11:15
od vlastik1
Eagle píše:Mně se osvědčilo, dělat to ve dvou, jeden Ti nadzvedne ten plast a pak vycvakneš ten rámeček filtru a vyměníš za nový, nemusíš nic rozebírat a je to práce na 5 minut ;)
bohužel jsem na to sám tak to budu muset vycvaknout :o

Napsal: 28 bře 2013, 16:44
od gonzo
Ať nezakládám nové,zeptám se zde. Jaký je rozdíl mezi obyč. kabinovým filtrem a uhlíkovým? Má ten uhlík nějaký praktický význam?

Napsal: 29 bře 2013, 07:19
od chipmann
Uhlikovy filtr by se mel davat vzdy kdyz mas automatickou klimu lepe filtruje i nebezpecneslozky jako je nnapriklad benzen a jine slouceniny obyc. Papirovy ja uz ani nedavam

Napsal: 27 srp 2014, 21:54
od ska.gri
Prosím, kolik nafty se vejde do naft. filtru? mám jen půl litra... :-))) Do O1

Napsal: 27 srp 2014, 23:31
od Franciktdi
to pujde :)

Napsal: 29 srp 2014, 16:49
od roman1648
ska.gri píše:Prosím, kolik nafty se vejde do naft. filtru? mám jen půl litra... :-))) Do O1
když budeš mít málo, tak vem ve špajzu co tam najdeš, Lukanu nebo tak a dolej to tim, běžná praxe
bacha ať nevemeš ocet.. (rofl)