Stránka 2 z 2
Napsal: 01 črc 2014, 19:44
od Míšánek
pajda píše:A ještě lítáš v pěkným maléru
Dá se to oblbnou i tak, že mezi ty lambdy, který jsou snímač rozdílovýho tlaku dáš plech s dírama, aby tam vzniknul rozdíl tlaku. Zkusit míň, kouknout přez diag. na tlak a přidávat, až to bude OK. Já to nědělal, ale mluvil jsem s člověkem, co to takhle řešil a vyřešil. Je to sice časově náročnější ale nesrovnatelně levnější...
Bylo to ale na starým systému, kterej dělal regeneraci podle pevný logiky a nebral snímač tlaku v potaz...
No ale dyť kluci tady výše řikali, že jsou to širokopásmové lambda sondy, tak jak je chceš ojebat děrovaným plechem?
Přesně tohle jsem si myslel já, že jde akorát od snímače tlaku, nicméně takhle to prý neni
Napsal: 01 črc 2014, 22:06
od pajda
Nevim, možná jsem málo všímavej, nebo jsem zaspal, ale nějak mi neni jasný, co by u dieslu dělaly dvě lambda sondy. Lambda u nafty slouží jen pro kontrolu váhy vzduchu, proto stačí jedna, ale třeba se pletu...
Napsal: 02 črc 2014, 22:06
od Míšánek
pajda píše:Nevim, možná jsem málo všímavej, nebo jsem zaspal, ale nějak mi neni jasný, co by u dieslu dělaly dvě lambda sondy. Lambda u nafty slouží jen pro kontrolu váhy vzduchu, proto stačí jedna, ale třeba se pletu...
No dyť já jsem se ptal téměř na to samé a sám si můžeš přečíst výše, jak mi bylo odpovězeno

Napsal: 02 črc 2014, 22:08
od pajda
A jo no, tak, vidíš
To vyfoť a budem chytřejší...
Napsal: 02 črc 2014, 22:27
od Míšánek
No taky jsem vznesl prosbu o trochu detailnější vysvětlení tohohle typu motormanagementu ale na to už nikdo bohužel neodpověděl
