Stránka 2 z 2

Napsal: 01 črc 2014, 19:44
od Míšánek
pajda píše:A ještě lítáš v pěkným maléru (LOL)
Dá se to oblbnou i tak, že mezi ty lambdy, který jsou snímač rozdílovýho tlaku dáš plech s dírama, aby tam vzniknul rozdíl tlaku. Zkusit míň, kouknout přez diag. na tlak a přidávat, až to bude OK. Já to nědělal, ale mluvil jsem s člověkem, co to takhle řešil a vyřešil. Je to sice časově náročnější ale nesrovnatelně levnější...
Bylo to ale na starým systému, kterej dělal regeneraci podle pevný logiky a nebral snímač tlaku v potaz...
No ale dyť kluci tady výše řikali, že jsou to širokopásmové lambda sondy, tak jak je chceš ojebat děrovaným plechem? :)

Přesně tohle jsem si myslel já, že jde akorát od snímače tlaku, nicméně takhle to prý neni

Napsal: 01 črc 2014, 22:06
od pajda
Nevim, možná jsem málo všímavej, nebo jsem zaspal, ale nějak mi neni jasný, co by u dieslu dělaly dvě lambda sondy. Lambda u nafty slouží jen pro kontrolu váhy vzduchu, proto stačí jedna, ale třeba se pletu...

Napsal: 02 črc 2014, 22:06
od Míšánek
pajda píše:Nevim, možná jsem málo všímavej, nebo jsem zaspal, ale nějak mi neni jasný, co by u dieslu dělaly dvě lambda sondy. Lambda u nafty slouží jen pro kontrolu váhy vzduchu, proto stačí jedna, ale třeba se pletu...
No dyť já jsem se ptal téměř na to samé a sám si můžeš přečíst výše, jak mi bylo odpovězeno ;)

Napsal: 02 črc 2014, 22:08
od pajda
A jo no, tak, vidíš (noteeth)
To vyfoť a budem chytřejší...

Napsal: 02 črc 2014, 22:27
od Míšánek
No taky jsem vznesl prosbu o trochu detailnější vysvětlení tohohle typu motormanagementu ale na to už nikdo bohužel neodpověděl :roll: