Stránka 2 z 4
Napsal: 17 srp 2014, 10:29
od TrojisCZ
To už bych se o to auto bál.
No hele klucí, kde všude jsou ukostřený kabely u motoru? Vim zatim jen o hlavě.
Napsal: 17 srp 2014, 10:59
od boash
Napsal: 17 srp 2014, 11:08
od slovacek.milos
ono vejrat po kabelech to je cesta vidlema proti tanku, přinejlepším pokus omyl náhoda
na to je vag, blok měřených hodnot, chybové kody a akční členy

Napsal: 17 srp 2014, 11:40
od TrojisCZ
Kdybych měl doma diagnostiku, tak si to udělám. Bohužel.

Napsal: 17 srp 2014, 12:37
od slovacek.milos
TrojisCZ píše:Kdybych měl doma diagnostiku, tak si to udělám. Bohužel.

tak nic neuděláš

Napsal: 17 srp 2014, 13:21
od TrojisCZ
Kámošovo brachá VAG má, ale asi s tim moc neumí, jinak by mi tohle asi řekl.

Zkusim se poptat u něj.
Ten postup co si psal, je teda něco ve VAGu jo? Já se v tom nikdy nehrabal, nikdo mi to ještě nepůjčil.
Kód: Vybrat vše
http://www.motoschematy.pl/images/131268080450.jpg
Tuhle potvoru myslim má, zvládne se to přes ní?

Napsal: 17 srp 2014, 13:40
od alfik
Myslim ze je uplne jasne,ze jazdi v nouzaku,ked mu N75 a asi aj cidlo vacky pise zkrat... Tam vam merane hodnoty moc nepomozu.
Napsal: 17 srp 2014, 15:33
od slovacek.milos
alfik píše:Myslim ze je uplne jasne,ze jazdi v nouzaku,ked mu N75 a asi aj cidlo vacky pise zkrat... Tam vam merane hodnoty moc nepomozu.
tak třeba když se v tom hrabe jaryn a odpojí něco máš tam hned čidlo vačky zkrat nebo obvod přerušen,
když pomažeš aspon závady a odstaneš se z nouzáku tak časem zjistíš správnou závadu
ty čidla to tu čtu vyměnil jsem a proměřil jsem a nic, známý ted nedávno čtyři čidla až čtvrté makalo jak mělo
tak vyměníš čidlo a pak zas pravidlo problém hladat už v novom dieli

Napsal: 17 srp 2014, 15:44
od slovacek.milos
[quote="alfik"]
navíc ten helák na vačku to je vynález tomu přijít na kloub bez pamětového osciloskopu je velmi otížné, jediní plus že se dá tuším dobře vydělat
Napsal: 17 srp 2014, 16:31
od alfik
Tak v tom s tebou plne suhlasim..
Napsal: 17 srp 2014, 18:37
od seatjiritoledo
čidlo vačky bych odpojil a zaměřil se na tu n75. Protože čidlo vačky tě nehaže do nouzaku.
Napsal: 17 srp 2014, 18:55
od TrojisCZ
Bez čidla vačky nenastartuju.
Napsal: 17 srp 2014, 19:14
od seatjiritoledo
Mě to bez ni jede normalne.

. Tak aspon viš že funguje.
Napsal: 17 srp 2014, 19:47
od TrojisCZ
Když máš stejnej motor, tak je to celkem divný.
Kód: Vybrat vše
http://www.skoda-dily.cz/data/items/90/52efaaac43361_t.jpg
Myslíme oba to samý?
Napsal: 17 srp 2014, 20:04
od alfik
seatjiritoledo píše:čidlo vačky bych odpojil a zaměřil se na tu n75. Protože čidlo vačky tě nehaže do nouzaku.
Neviem ci sa to da nazvat nudzak,ale nezhadzuje ti to předstih ked je odpojene?
To same ako posunuty rozvod. Auto jede,turbo plni,ale po naplneni to myslim upravi předstih nakolko bud vie,ze je rozvod postaveny špatne,alebo nevie jak je postaveny.