Stránka 2 z 3

Napsal: 13 pro 2014, 21:02
od Golfisko
Ten samý motor i turbo jako ty Marku a defakto kromě 3x zatuhlých lopatek o turbu nevím. Kilometrově jsem někde 250t km+.
Vzduchovej filtr měním s každým olejem po 10t km, nově přecházím ze základního hydrokraku na syntetický PAO

Motorově jsou ty auta super, ale karoserii už soudruzi v NDR nedomysleli (LOL)

Napsal: 13 pro 2014, 21:16
od Shef
Servisuju taky jednu alhambru afn, ve 150000 jsem ji majitelovi nechal chipnout. Tad ma 370000 a delaj jsem akorat spojku a hydrostely.....

Napsal: 14 pro 2014, 12:37
od jericho-3
Ladas píše:odpověď je jednoduchá posledních 10km to nervat jako debil a prostě dochladit
Jenže znáš to, valíš to po dálnici a najednou zastav tady, chce se mi čůrat ...Tak zaklapneš a jde se čůrat. :)

Napsal: 14 pro 2014, 12:45
od libor.98
kamarád na toledu AHF má 480000km a turbo původní je to první majitel koupeno v ČR. Nechápu to jak to je možné protože dáva autu čočku olej mění když si zrovna vzpomene naftu bere jakoukoliv a náky dochlazování nebo naopak pomalé ohřívaní motoru na to si vůbec nehraje. Na tom motoru se dělají pouze rozvody a jednou hydra a spojka jinak vše původní
:) hold má štěstí :D

Napsal: 14 pro 2014, 13:05
od RudisTDic
Hodně je to o zacházení..

Já sehnal origo kousek 117tis km,,absolutně bez vůlí..namontoval a cca po půl roce je celá prdel auta od oleje...jezdí s tím kámoš,leje pouze značkové oleje,,dával castrol,,nyní dal shell..ale jak sám říká,,nemá čas ohřívat a dochlazovat,takže životnost neřeší..

Napsal: 14 pro 2014, 13:34
od Ladas
jericho-3 píše:
Ladas píše:odpověď je jednoduchá posledních 10km to nervat jako debil a prostě dochladit
Jenže znáš to, valíš to po dálnici a najednou zastav tady, chce se mi čůrat ...Tak zaklapneš a jde se čůrat. :)
tak to nechám běžet a zůstanu v autě....

Napsal: 14 pro 2014, 13:53
od Biimbo
taky to nezdechám. Ani když jedeme na hory a dáváme retko ani když jedeme k moři a svačíme. Jen když je plánovaná zastávka na víc jak 10 minut..

Napsal: 14 pro 2014, 19:44
od jericho-3
libor.98 píše:kamarád na toledu AHF má 480000km a turbo původní je to první majitel koupeno v ČR. Nechápu to jak to je možné protože dáva autu čočku olej mění když si zrovna vzpomene naftu bere jakoukoliv a náky dochlazování nebo naopak pomalé ohřívaní motoru na to si vůbec nehraje. Na tom motoru se dělají pouze rozvody a jednou hydra a spojka jinak vše původní
:) hold má štěstí :D
Taky tomu nerozumím, teď rušil Passata 1,9TD kvůli korozi, ale agregát v cajku a turbo na tom motoru má to co auto, neskutečné km a to jezdil na 15W 40. a ke konci snad jen doléval../protože jezdil ke mně a o oleji ani slovo/....Pak člověk leje olej ze zlatých plechovek za cenu, kterou má pokladní v supermarketu a turbo odejde..To jsou ty paradoxy.. :)

Napsal: 14 pro 2014, 22:54
od 1pavel
kamarád octa agr trysky 81kw + chip necelích 100 kw turbo origo , najeto má 380 tis km on 140 tis km , honí to jak může , neohřívá nedochlazuje , jezdí nato co je mastný , když mu odešel N75 jezdil tři měsíce s tlakem co to dalo a turbo furt drží , nechápu :D

Napsal: 14 pro 2014, 22:56
od Jarda S.
hansdob píše:olej a studený héééén héééééén a pak frrrrrr frrrrr frrrrrr zavodník a frnk na pumpu za hokama klukama a cíííííííp

to je dle mne jedna z nejčastějších příčin
tohle dělám běžně a turbo to snáší (noteeth)

Napsal: 15 pro 2014, 07:56
od Jirka Kužel
mám na galaxy AFN 402tkm turbo furt puvodní nedavno jsem ho kontroloval vule jsou standartní, vzduch. fitr menim s každym olejem, jeden taxi co ke mě jezdí má 612tkm sup 96kw a taky turbo puvodní .... je pravda že je to starej dedek co jen škube lidi a moc to nehoní :)

Napsal: 15 pro 2014, 11:22
od Golfisko
jericho-3 píše: Taky tomu nerozumím, teď rušil Passata 1,9TD kvůli korozi, ale agregát v cajku a turbo na tom motoru má to co auto, neskutečné km a to jezdil na 15W 40. a ke konci snad jen doléval../protože jezdil ke mně a o oleji ani slovo/....Pak člověk leje olej ze zlatých plechovek za cenu, kterou má pokladní v supermarketu a turbo odejde..To jsou ty paradoxy.. :)
Nebo ten olej zvládnul najet více km než součastnej s novější výkonnostní třídou API (byť pro diesel se uvádí skoro stále ta samá), kde už jsou ty jeho vlastnosti už dávno vyčerpané... Zimní číslo u oleje udává jen jeho čerpatelnost za mrazu, olej je defakto pořád stejný, tj těch Xw-40 ;)

Napsal: 15 pro 2014, 13:35
od jokir
Ak je turbo plne funkčné (najazdené 170.000km) má význam ho preventívne vyčistiť ?

Napsal: 15 pro 2014, 13:55
od Marek77
Já se od jisté doby řídím heslem - Nesrat se do toho, co funguje.

Napsal: 15 pro 2014, 14:29
od jericho-3
Jirka Kužel píše:mám na galaxy AFN 402tkm turbo furt puvodní nedavno jsem ho kontroloval vule jsou standartní, vzduch. fitr menim s každym olejem, jeden taxi co ke mě jezdí má 612tkm sup 96kw a taky turbo puvodní .... je pravda že je to starej dedek co jen škube lidi a moc to nehoní :)
To je další otázka, zda ten, kdo jezdí jako s hnojem okolo 2000 otáček a turbo se jen převaluje, nebo ten kdo tomu dává čočku. Samozřejmě natáčecí turbo má čočku nejraději, ale obyčejné ...?