Konstruktéři JSOU dementi (nic se nezměnilo :-()
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kluci,toto nemá cenu řešit.Bohužel dnes je vše podrobeno ceně a snad jednoduchostí při prvovýrobě-bohužel.Myslím,že konstruktéři za to nemůžou,ale jsou nuceni.
Co se týče školených specialistů tak:pokud to nejsou kluci s přímou praxí tak jsou to někdy opravdu paka.Dělal jsem nějaký rok na vývoji nafťáku v Tatře,tak vím.přišel školený kravaťák specialista a někdy jeho rozumy byly do dikobrazu,ale zase byl tam školený krava´ták,který byl pro to zapálený a nevadilo mu si hrábnout do motoru a ten opravdu něco vedl.
Co se týče školených specialistů tak:pokud to nejsou kluci s přímou praxí tak jsou to někdy opravdu paka.Dělal jsem nějaký rok na vývoji nafťáku v Tatře,tak vím.přišel školený kravaťák specialista a někdy jeho rozumy byly do dikobrazu,ale zase byl tam školený krava´ták,který byl pro to zapálený a nevadilo mu si hrábnout do motoru a ten opravdu něco vedl.
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
souhlasím s tima francouzema takovej motor HDI stoji fakt za to a tam ta pumpa odejde ještě dřív než se mají měnit rozvody.stalo se nám to tak na dvou firemních peugeotech a myslím že jsme nebyli jediny.vita píše:Jsa budoucí konstruktér se mě to taky trochu dotkloAle na to, že je to původně benzínovej motor, si myslim že dopad eště výtečně. Hrabal ses někdy v nějakym novějším francouzovi ... ? Když tahle nadáváš u nějaký komponenty, tak je to způsobeno třeba tím, že ji výrobce kupuje od čínskýho dodavatele, kterej neni schopnej udělat jednu díru o dva centimetry vedle, ale protože je levnej tak se do toho auta dát MUSÍ. A pak chudáci mechanici ...
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
Mimochodem vite kde ma pojistky (nikoliv ty extra silne) Ford Focus aktualni model. Za to bych dal autorovi pres drzku. Pod schrankou na rukavice. Sundas jeden kryt, najdes rychlosvorky povolis, vyklopis. Jsou to ty miniploche pojistky. "Klesticky" jsem tam nenasel. Videt tam neni ani za bileho dne a muset se tam dostat za spatneho pocasi, tak mas zhnojene nohavice jak prase.
Na Focusy nadavam co jsem se s nima poprve setkal v praci. Latku drzi i novym modelem.
Na Focusy nadavam co jsem se s nima poprve setkal v praci. Latku drzi i novym modelem.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

pokud vim tak jen vymena blbeho vzduchoveho filtru je lahudka:-)lt.kubosh píše:Mimochodem vite kde ma pojistky (nikoliv ty extra silne) Ford Focus aktualni model. Za to bych dal autorovi pres drzku. Pod schrankou na rukavice. Sundas jeden kryt, najdes rychlosvorky povolis, vyklopis. Jsou to ty miniploche pojistky. "Klesticky" jsem tam nenasel. Videt tam neni ani za bileho dne a muset se tam dostat za spatneho pocasi, tak mas zhnojene nohavice jak prase.
Na Focusy nadavam co jsem se s nima poprve setkal v praci. Latku drzi i novym modelem.
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Marek77 píše:Ale já velice dobře vím, že to takto taky jde. Nicméně pořád si myslím, že demontáž rozvodů je jednodušší řešení, zejména mám-li koupen pouze vršek čerpadla.Holz-tdi píše:Marek77: K tomuhle ti můžu říct jenom jedno: Co se do toho se-eš, když to neumíš!
Vodní pumpa se dá vyndat po vyndání altiku a odklopení klima kompresoru, s celým domkem s termostatem, ani nemusíš odpojovat hadice.
Važ co sem píšeš. Už jsem spravoval hodně popravenejch motorů po takovejch machrech. Fakt si mě vytočil. Jsou to jedny z nejlepších motorů a výměna pumpy mě trvá 2- slovy dvě hodiny.
Myslím, že ty kreténi jsou na jiné straně. Čao.
A ohledně těchto motorů - jsem na ně školený specialista a tudíž jejich kvalitu dobře znám. Viděl jsem je zevnitř mnohokrát, jen vodní čerpadlo jsem jaksi dosud nedělal (ohledně mojí specializace nějak nepatří do funkčních částí motoru, pouze k příslušenství) a nikdy by mě nenapadlo, že to nějaký "odborník" navrhne právě takhle - navíc naprosto beze smyslu a bez účelu.
A rád bych Tě důrazně požádal, abys mě neurážel - nevíš, s kým a o kom mluvíš.
Se školeným specialistou přez tdi motory. Asi zrovna chyběl když se řešila vodni pumpa. Já jsem obyčejný autoklempíř a tu pumpu vyměním jednodušejc než ty. Asi soudruzi v NDR při tvém školení někde udělali chybu


Marku myslím že si zase šlápl, vedle vodní pumpa se dělá po každé zároveň s výměnou rozvodů!
No to nemá chybu.

vzhledem k tomu, že jsem konstrkuktér, tak bych taky řekl svůj názor. Ono je to strašně jednoduchý, na někoho nadávat.... a když pak je něco zajetý už v serii, tak sám konstruktér na tom vidí chyby... ale když se něco navrhuje, víš na kolik věcí se tam musí myslet, ty vidíš, jen tu montáž... a někdy to prostě jinak nejde, nebo to zjistíš, až když něco uděláš a třeba u nás, když něco děláš na letadlo, tak jdou i po hmotnosti jak blbý, stísněný prostory, nebo to omotáváš okolo motoru.... nehledě na to, že tě buzerujou z obchodního, že je to drahý, z techologie, že je to složitý na výrobu... občas kafrá i zákazník... kdych na to měl pohlížet jen z pohledu mechanika, aby se mu to dobře montovalo, byla by to krása... nicméně, každý z vás má tu šanci si to jít zkusit a něco ideálně navrhnout, aby byl každý spokojený 

Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Ať se konstruktéři nezlobí ,ale nadávat na ně,je jediná úleva,kterou člověk má..Ale jelikož je to anonymní ,nikoho to neohrozí...Možná ,že je chyba ,že nový páni inženýři nemají potuchy ,co to je po nich opravovat jejich výtvory..Na jedné straně člověk žasne,jak bezvadně to autor vymyslel a na druhé je nakopal do prdele..Možná by stálo zato,nevymýšlet vymyšlené a uvědomit si, že vše již tady jednou bylo ..a nevolit si cesty,které jsou slepé...Já vím,že jsou vždy omezení ,ale je tady i omezení a to demontáže...Například při výměně vany nutnost demontování převodovky...za to bych tomu volovi odebral diplom...Méně je někdy více...Ale všeobecně jsou starší motory chytřejší než nové výtvory zrychlených inženýrů....Zlatá AHU proti ALH...A v těch milionových počtech není pumpa H2o marginální položka...i s ohledem na materiální a energetické ztráty kterých mají automobilky plnou hubu...
nepropadat panice...
přesně tak, rozvody měnit i s vodním čerpadlem a napínacíma kladkama a na kvalitě dílů nešetřit...majkl1 píše:Kdybyste tady všichni nejdřív zjistili, co uvádí výrobce než se tady začnete plácat po laloku. Výrobce uvádí" při výměně rozvodového řemene vždy měnit i vodní pumpu!" Neřešili byste tady pak jak na to. A někdo tady taky správně nahodil, že pumpa je co se financí týče, zanedbatelná položka.

Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Musím se zastat Holz-tdi:autorizák pumpu mění při odklopení celého domku(altík,klima,atd)U těchto motorů nevím,že by se měnila pumpa vždy při rozvodech,alespoň AEY to nemělo.Držela 450 000km,potom jiná a už jsem oní nevěděl.Marek77 píše:Ale já velice dobře vím, že to takto taky jde. Nicméně pořád si myslím, že demontáž rozvodů je jednodušší řešení, zejména mám-li koupen pouze vršek čerpadla.Holz-tdi píše:Marek77: K tomuhle ti můžu říct jenom jedno: Co se do toho se-eš, když to neumíš!
Vodní pumpa se dá vyndat po vyndání altiku a odklopení klima kompresoru, s celým domkem s termostatem, ani nemusíš odpojovat hadice.
Važ co sem píšeš. Už jsem spravoval hodně popravenejch motorů po takovejch machrech. Fakt si mě vytočil. Jsou to jedny z nejlepších motorů a výměna pumpy mě trvá 2- slovy dvě hodiny.
Myslím, že ty kreténi jsou na jiné straně. Čao.
A ohledně těchto motorů - jsem na ně školený specialista a tudíž jejich kvalitu dobře znám. Viděl jsem je zevnitř mnohokrát, jen vodní čerpadlo jsem jaksi dosud nedělal (ohledně mojí specializace nějak nepatří do funkčních částí motoru, pouze k příslušenství) a nikdy by mě nenapadlo, že to nějaký "odborník" navrhne právě takhle - navíc naprosto beze smyslu a bez účelu.
A rád bych Tě důrazně požádal, abys mě neurážel - nevíš, s kým a o kom mluvíš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Ona ta demontáž také záleží na tom v jakém voze ten motor je...Např v Transportéru 3 s motorem vzadu v pohodě vyndám rozvody a je to máček...Jenže také se mi stalo,že jsem vyndal takhle čerpadlo a pak zjistil ,če zbytek čerpadla je vyžraný a musel jsem stejně jít druhou cestou.....Ale je kolikrát zajímavé,že mají výborné ucpávky..,odejde ložisko,pumpa rachotí a motoru to nevadí,protože pumpa neteče a pořád něco hází..... 

nepropadat panice...
Uvědomte si že konstruktér je limitován penězi na vývoj a později na výrobu toho dílu a že se špatně mění to pro automobilku znamená +.Proč by dávali spoustu peněz do vývoje aby bylo všechno jednodušší na výměnu když můžeš na tu výměnu zajet do jejich značkového servisu a tam ti to opraví a naůčtujou ti za to hodinovou sazbu aniž by jsi si umazal sám ruce. 

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
No Marek bude rad, ze ste tu ozivili jeho "oblubene" 3roky stare tema... Gratulujem 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.