Konstruktéři JSOU dementi (nic se nezměnilo :-()

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Kluci,toto nemá cenu řešit.Bohužel dnes je vše podrobeno ceně a snad jednoduchostí při prvovýrobě-bohužel.Myslím,že konstruktéři za to nemůžou,ale jsou nuceni.
Co se týče školených specialistů tak:pokud to nejsou kluci s přímou praxí tak jsou to někdy opravdu paka.Dělal jsem nějaký rok na vývoji nafťáku v Tatře,tak vím.přišel školený kravaťák specialista a někdy jeho rozumy byly do dikobrazu,ale zase byl tam školený krava´ták,který byl pro to zapálený a nevadilo mu si hrábnout do motoru a ten opravdu něco vedl.
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Kdybyste tady všichni nejdřív zjistili, co uvádí výrobce než se tady začnete plácat po laloku. Výrobce uvádí" při výměně rozvodového řemene vždy měnit i vodní pumpu!" Neřešili byste tady pak jak na to. A někdo tady taky správně nahodil, že pumpa je co se financí týče, zanedbatelná položka. (LOL)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

vita píše:Jsa budoucí konstruktér se mě to taky trochu dotklo :D Ale na to, že je to původně benzínovej motor, si myslim že dopad eště výtečně. Hrabal ses někdy v nějakym novějším francouzovi ... ? Když tahle nadáváš u nějaký komponenty, tak je to způsobeno třeba tím, že ji výrobce kupuje od čínskýho dodavatele, kterej neni schopnej udělat jednu díru o dva centimetry vedle, ale protože je levnej tak se do toho auta dát MUSÍ. A pak chudáci mechanici ...
souhlasím s tima francouzema takovej motor HDI stoji fakt za to a tam ta pumpa odejde ještě dřív než se mají měnit rozvody.stalo se nám to tak na dvou firemních peugeotech a myslím že jsme nebyli jediny.
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Mimochodem vite kde ma pojistky (nikoliv ty extra silne) Ford Focus aktualni model. Za to bych dal autorovi pres drzku. Pod schrankou na rukavice. Sundas jeden kryt, najdes rychlosvorky povolis, vyklopis. Jsou to ty miniploche pojistky. "Klesticky" jsem tam nenasel. Videt tam neni ani za bileho dne a muset se tam dostat za spatneho pocasi, tak mas zhnojene nohavice jak prase.
Na Focusy nadavam co jsem se s nima poprve setkal v praci. Latku drzi i novym modelem.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

lt.kubosh píše:Mimochodem vite kde ma pojistky (nikoliv ty extra silne) Ford Focus aktualni model. Za to bych dal autorovi pres drzku. Pod schrankou na rukavice. Sundas jeden kryt, najdes rychlosvorky povolis, vyklopis. Jsou to ty miniploche pojistky. "Klesticky" jsem tam nenasel. Videt tam neni ani za bileho dne a muset se tam dostat za spatneho pocasi, tak mas zhnojene nohavice jak prase.
Na Focusy nadavam co jsem se s nima poprve setkal v praci. Latku drzi i novym modelem.
pokud vim tak jen vymena blbeho vzduchoveho filtru je lahudka:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Jim Bim
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 úno 2010, 19:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jim Bim »

Marek77 píše:
Holz-tdi píše:Marek77: K tomuhle ti můžu říct jenom jedno: Co se do toho se-eš, když to neumíš!
Vodní pumpa se dá vyndat po vyndání altiku a odklopení klima kompresoru, s celým domkem s termostatem, ani nemusíš odpojovat hadice.
Važ co sem píšeš. Už jsem spravoval hodně popravenejch motorů po takovejch machrech. Fakt si mě vytočil. Jsou to jedny z nejlepších motorů a výměna pumpy mě trvá 2- slovy dvě hodiny.
Myslím, že ty kreténi jsou na jiné straně. Čao.
Ale já velice dobře vím, že to takto taky jde. Nicméně pořád si myslím, že demontáž rozvodů je jednodušší řešení, zejména mám-li koupen pouze vršek čerpadla.

A ohledně těchto motorů - jsem na ně školený specialista a tudíž jejich kvalitu dobře znám. Viděl jsem je zevnitř mnohokrát, jen vodní čerpadlo jsem jaksi dosud nedělal (ohledně mojí specializace nějak nepatří do funkčních částí motoru, pouze k příslušenství) a nikdy by mě nenapadlo, že to nějaký "odborník" navrhne právě takhle - navíc naprosto beze smyslu a bez účelu.

A rád bych Tě důrazně požádal, abys mě neurážel - nevíš, s kým a o kom mluvíš.

Se školeným specialistou přez tdi motory. Asi zrovna chyběl když se řešila vodni pumpa. Já jsem obyčejný autoklempíř a tu pumpu vyměním jednodušejc než ty. Asi soudruzi v NDR při tvém školení někde udělali chybu (rofl) (rofl) no třeba toto : A ohledně těchto motorů - jsem na ně školený specialista a tudíž jejich kvalitu dobře znám. Viděl jsem je zevnitř mnohokrát, jen vodní čerpadlo jsem jaksi dosud nedělal (ohledně mojí specializace nějak nepatří do funkčních částí motoru, pouze k příslušenství)
Marku myslím že si zase šlápl, vedle vodní pumpa se dělá po každé zároveň s výměnou rozvodů!
No to nemá chybu. (rofl) Pokud by měli být všici tací specialisti jako ty chudak VW.
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

vzhledem k tomu, že jsem konstrkuktér, tak bych taky řekl svůj názor. Ono je to strašně jednoduchý, na někoho nadávat.... a když pak je něco zajetý už v serii, tak sám konstruktér na tom vidí chyby... ale když se něco navrhuje, víš na kolik věcí se tam musí myslet, ty vidíš, jen tu montáž... a někdy to prostě jinak nejde, nebo to zjistíš, až když něco uděláš a třeba u nás, když něco děláš na letadlo, tak jdou i po hmotnosti jak blbý, stísněný prostory, nebo to omotáváš okolo motoru.... nehledě na to, že tě buzerujou z obchodního, že je to drahý, z techologie, že je to složitý na výrobu... občas kafrá i zákazník... kdych na to měl pohlížet jen z pohledu mechanika, aby se mu to dobře montovalo, byla by to krása... nicméně, každý z vás má tu šanci si to jít zkusit a něco ideálně navrhnout, aby byl každý spokojený :)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ať se konstruktéři nezlobí ,ale nadávat na ně,je jediná úleva,kterou člověk má..Ale jelikož je to anonymní ,nikoho to neohrozí...Možná ,že je chyba ,že nový páni inženýři nemají potuchy ,co to je po nich opravovat jejich výtvory..Na jedné straně člověk žasne,jak bezvadně to autor vymyslel a na druhé je nakopal do prdele..Možná by stálo zato,nevymýšlet vymyšlené a uvědomit si, že vše již tady jednou bylo ..a nevolit si cesty,které jsou slepé...Já vím,že jsou vždy omezení ,ale je tady i omezení a to demontáže...Například při výměně vany nutnost demontování převodovky...za to bych tomu volovi odebral diplom...Méně je někdy více...Ale všeobecně jsou starší motory chytřejší než nové výtvory zrychlených inženýrů....Zlatá AHU proti ALH...A v těch milionových počtech není pumpa H2o marginální položka...i s ohledem na materiální a energetické ztráty kterých mají automobilky plnou hubu...
nepropadat panice...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4923
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

majkl1 píše:Kdybyste tady všichni nejdřív zjistili, co uvádí výrobce než se tady začnete plácat po laloku. Výrobce uvádí" při výměně rozvodového řemene vždy měnit i vodní pumpu!" Neřešili byste tady pak jak na to. A někdo tady taky správně nahodil, že pumpa je co se financí týče, zanedbatelná položka. (LOL)
přesně tak, rozvody měnit i s vodním čerpadlem a napínacíma kladkama a na kvalitě dílů nešetřit... :)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Marek77 píše:
Holz-tdi píše:Marek77: K tomuhle ti můžu říct jenom jedno: Co se do toho se-eš, když to neumíš!
Vodní pumpa se dá vyndat po vyndání altiku a odklopení klima kompresoru, s celým domkem s termostatem, ani nemusíš odpojovat hadice.
Važ co sem píšeš. Už jsem spravoval hodně popravenejch motorů po takovejch machrech. Fakt si mě vytočil. Jsou to jedny z nejlepších motorů a výměna pumpy mě trvá 2- slovy dvě hodiny.
Myslím, že ty kreténi jsou na jiné straně. Čao.
Ale já velice dobře vím, že to takto taky jde. Nicméně pořád si myslím, že demontáž rozvodů je jednodušší řešení, zejména mám-li koupen pouze vršek čerpadla.

A ohledně těchto motorů - jsem na ně školený specialista a tudíž jejich kvalitu dobře znám. Viděl jsem je zevnitř mnohokrát, jen vodní čerpadlo jsem jaksi dosud nedělal (ohledně mojí specializace nějak nepatří do funkčních částí motoru, pouze k příslušenství) a nikdy by mě nenapadlo, že to nějaký "odborník" navrhne právě takhle - navíc naprosto beze smyslu a bez účelu.

A rád bych Tě důrazně požádal, abys mě neurážel - nevíš, s kým a o kom mluvíš.
Musím se zastat Holz-tdi:autorizák pumpu mění při odklopení celého domku(altík,klima,atd)U těchto motorů nevím,že by se měnila pumpa vždy při rozvodech,alespoň AEY to nemělo.Držela 450 000km,potom jiná a už jsem oní nevěděl.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ona ta demontáž také záleží na tom v jakém voze ten motor je...Např v Transportéru 3 s motorem vzadu v pohodě vyndám rozvody a je to máček...Jenže také se mi stalo,že jsem vyndal takhle čerpadlo a pak zjistil ,če zbytek čerpadla je vyžraný a musel jsem stejně jít druhou cestou.....Ale je kolikrát zajímavé,že mají výborné ucpávky..,odejde ložisko,pumpa rachotí a motoru to nevadí,protože pumpa neteče a pořád něco hází..... :D
nepropadat panice...
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Uvědomte si že konstruktér je limitován penězi na vývoj a později na výrobu toho dílu a že se špatně mění to pro automobilku znamená +.Proč by dávali spoustu peněz do vývoje aby bylo všechno jednodušší na výměnu když můžeš na tu výměnu zajet do jejich značkového servisu a tam ti to opraví a naůčtujou ti za to hodinovou sazbu aniž by jsi si umazal sám ruce. :)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

No Marek bude rad, ze ste tu ozivili jeho "oblubene" 3roky stare tema... Gratulujem (LOL)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

ze bych taky neco vyhrabal z archivu)))))))))))
mibfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 08 čer 2008, 12:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mibfox »

Jo, to se nam stalo taky.
Pouceni z toho plyne takovy:

od ted na AFN menim pumpu ob jedny rozvody a je klid. Pumpa by do 120tk mela vydrzet a udela se s rozvodama.
(sice uz to teda pritelkyne nenajede ale.... pro priste :D )
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“