Stránka 2 z 3

Napsal: 12 kvě 2015, 14:26
od janpelikanbk23
Du na to vsecko vyskousim a to musi bejt proste dobry !:D:(

Napsal: 12 kvě 2015, 14:55
od sniper--
Tomas.cz píše:Ideálně nalít expanzku, sejmout odvzdušňovací hadici, tu strčit do petky, zavíčkovat expanzku, vzduchem z kompresoru fouknout do expanzky přes nátrubek na odvzduš. hadici, hladina začne klesat, dolít a znova.
Tohle opakovat dokavaď nepoteče z hadičky do petky proud nemrzky, pak je systém pod vodou.
Tohle dělám taky , ale můžu tě kamaráde ujistit, že mi jednou tak vyskolil starej passat s přicnym 1z a saxo 1,4 po go, že si troufám říct ze to pomoc nemusí.

Napsal: 12 kvě 2015, 16:24
od jericho-3
Přesně tak, dávat bacha, kolik tam doleju, když kolik vyleju :)
Kolikrát i při výměně pumpy u různých aut je problém. Hlavně francouzi to moc neřeší..Taky se mi stalo, že jsem odvzdušnovákem zalíval motor, aby se naplnil..Samozřejmě pokud auto na volnoběh topí je skoro vyhráno, ale po úplném ohřátí může být situace zase jiná...Kolikrát si říkám, jak to plní na výrobní lince..Stalo se mi u MB CDI, že se voda kravila a u termostatu byly přehozené hadice..

Napsal: 12 kvě 2015, 18:16
od Tomas.cz
sniper-- píše:
Tomas.cz píše:Ideálně nalít expanzku, sejmout odvzdušňovací hadici, tu strčit do petky, zavíčkovat expanzku, vzduchem z kompresoru fouknout do expanzky přes nátrubek na odvzduš. hadici, hladina začne klesat, dolít a znova.
Tohle opakovat dokavaď nepoteče z hadičky do petky proud nemrzky, pak je systém pod vodou.
Tohle dělám taky , ale můžu tě kamaráde ujistit, že mi jednou tak vyskolil starej passat s přicnym 1z a saxo 1,4 po go, že si troufám říct ze to pomoc nemusí.
Neboj, taky mám zkušenost že to nepomůže vždy, ale podle mě je to slušný základ :)
Vem si, že vypustíš 4l nebo kolik a pak do prázdné nádobky se dolejou slabé dva litry a jde se motor startovat :(

Napsal: 12 kvě 2015, 21:24
od janpelikanbk23
tak sem to dnes vse udelal pumpu vymenil zatim sem to moc neozkousel tak uvidim zitra ale moc tomu neverim :( protoze z prepadove hadicky pri volnobehu de chvili vzduch chvili voda a to sem to odzvzdusnoval jak ste psali a pak tekla uz jen voda a prolil sem tak dokola aspon 5 l vody :P

Napsal: 13 kvě 2015, 21:08
od janpelikanbk23
tak jsem to vse vyzkousel a udelal a je to jasný nekde to proste fuci do vody takze hlava dolu opet srovnat plus otlakovat a kdyz to bude ok tak nechat srovnat blok motoru nevite jesi dat tesneni hlavy se 3 dirama kdyz ted mam se 2 a jakou znacku dat ?

Napsal: 14 kvě 2015, 09:07
od Bmwrepair
janpelikanbk23 píše:tak jsem to vse vyzkousel a udelal a je to jasný nekde to proste fuci do vody takze hlava dolu opet srovnat plus otlakovat a kdyz to bude ok tak nechat srovnat blok motoru nevite jesi dat tesneni hlavy se 3 dirama kdyz ted mam se 2 a jakou znacku dat ?
Kdyz se ptas na takovy veci, nedivim se ze to dopadlo, jak to dopadlo:) Neni tak trosku zaklad vedet jaky pouzit tesneni pod hlavu?

Napsal: 14 kvě 2015, 21:16
od janpelikanbk23
já tam dal to co tam bylo se 2 dirama a kvalitni nemecke jenze to zjevne nestaci nebo je neco kriveho nebo prazkleho takze to ted rozdelam znovu znovu srovnam otlakuji a protoze se to bude znovu rovnat pro jistotu dam se 3 dirama jen se ptam jesi mate nejakou fakt dobrou znacku

Napsal: 15 kvě 2015, 07:45
od jericho-3
Tady je divné, že to předtím nedělalo. Zkusil byl u ohřátého motoru přitáhnout šrouby , pokud to půjde , patrně blok není ideálně rovný, nebo postup utahování popřípad šrouby nebyl košer. Aby něco při montáži prasklo nebo něco prdlo je asi nepravděpodobné.

Napsal: 15 kvě 2015, 17:35
od janpelikanbk23
dotahnuti sroubu o 90 pri teplem motoru sem uz zkousel a trosku to pomohlo ja to dotahoval podle manualu jak se ma mam elsu :P

Napsal: 16 kvě 2015, 07:18
od jericho-3
Takže nezapomeň sdělit po rozebrání, co bylo příčinou..když to předtím nedělalo.. :)

Napsal: 16 kvě 2015, 20:53
od janpelikanbk23
tak se to furt zhorsovalo az jsem to dnes rozdělal a je to jasné tlacilo to vzduch do hlavy a ke konci uz i papalo vodu na vsech valcích ted de o to co stim co mohlo bejt za problem ? spatne srovnana hlava nebo krivej blok asi skusim zabrousit blok na nějakym tvrzeným skle a srovnat opet hlavu necham Obrázek
Obrázek

Napsal: 17 kvě 2015, 07:00
od misoVW
:o tak to som ešte nevidel. Zmeraj rovinnost bloku a hlavy. Akú značku tesnenia si tam mal?

Napsal: 17 kvě 2015, 07:41
od janpelikanbk23
corteco hlava byla na srovnani nez sem ji tam dal tak bud to udelal blbe nebo nevim ale předtím to proste nedelalo srovnam oboje dvoje a dam origo tesnení se 3 dirama a musi to bejt ok

Napsal: 17 kvě 2015, 07:53
od hiero
Hrúbka tesnenenia je daná presahom piestov a pokiaľ si stym nehybal tak nechápem prečo chceš dať hrubsie to po zabruseni hlavy musíš skontrolovať hĺbku zapustenia ventilov a v pripade väčšieho zabrusenia hlavy musíš zapustenie ventilov upraviť ale to by mal vedieť ten čo hlavy robí....možno sa mýlim....