Stránka 2 z 4

Napsal: 14 zář 2015, 14:26
od cin
TO Vici - motor mazal , Marena to meril :?

Napsal: 14 zář 2015, 15:02
od Biimbo
zevnitř hyder by mělo být INA označení jestli to je vůbec INA

Napsal: 14 zář 2015, 15:28
od Tomas.cz
Olej máš ok, ale jak vidno není to řada 9000, ale to je jedno, tenhle je v pořádku.

Zkus tedy napsat číslo zdvihátek, ale pokud jsou z obchodu Škoda, musel bys je na PD platit cca 7 500kč...

Napsal: 14 zář 2015, 15:56
od mecano
Problém nebude V TOTALu, ale v německu, kde možná těžce přejížděl intervaly a nebo byl vyměněný olej jen ve fakturách.

Za těch pár tisíc km najetých na Total,co to máš ty,by se taková paseka nestala.

Napsal: 14 zář 2015, 16:06
od Fulltank
Mecano: kdyby si cetl, zjistis, ze na nova zdvihatka a vacku najel 24tis km.

Napsal: 14 zář 2015, 17:20
od mecano
...

Napsal: 14 zář 2015, 17:20
od mecano
Já četl až od druhého řádku :D a navíc letmo

I kdyby byl ten olej olivový,tak by se to během tak krátké doby nestalo. Problém bych viděl ve špatném mazání vačky /málo a nebo malý tlak v hlavě motoru.../ nebo nějaké hodně nekvalitní zdvihátka

Napsal: 14 zář 2015, 17:56
od Domecek
jestli je všechno jak píšeš, některej z dílu byl asi šmejd, hydra vačka jinak to nechápu

Napsal: 14 zář 2015, 19:39
od fabiátor
Rekl bych, ze svetlo by mohl do problemu vnesti ten, kdo byl jiz citovan :-) Takze co na to TDIfun ? Konkretne bych se asi zajimal o casovani vacky, tj. hodnoty 4 pole v kanalu 4 u RJ motoru.

Kam tim mirim ? No proste jestli se ten motor nahodou nepotkal. Co remen, jak na tom je ?

Napsal: 14 zář 2015, 20:00
od Woko_O
Píst potkal pár ventilů, ventily prorazily zdvihátka, o to se šoupala vačka až se to takhle celý dojebalo.. Konec. V oleji prostě problém není..

Napsal: 14 zář 2015, 20:10
od favo
Kupoval jsem zdvihátka INA pro PD a taky nebyly nikde černý.
Asi se mrknu pod víko, jistota je jistota.

Napsal: 14 zář 2015, 20:41
od Fulltank
Nevim jak driv, ale momentalne jsou pro PD bud cela cerna a nebo jen vrsek prave s vetsi odolností proti oteru.

Pokud to normalne jezdilo, neverim, ze by za to mohlo nejaky potkani motoru.

Koupil bych starsi origo vacku, zkontroloval vahadla, dal ina cerny hydra, zmeril pro jistotu tlak pripadne nastartoval bez vika aby si videl ze to vsechno krasne maze a neni nic pricpany a jezdil. Po par tis, vizualni kontrola.

Napsal: 14 zář 2015, 21:59
od MirekX
i kdyby se motor potkal a prorazily se hydra, tak to neomele vačky na vstřiky, tohle je jak kdyby byl vršek pomalu bez oleje. Určitě zkontrolovat mazání vrchu.

Napsal: 14 zář 2015, 22:16
od cin
Vsem moc dekuju za rady a poznatky , na ty hydra se podivam zítra, a urco sundam i to viko a kouknu jestlitam ten olej opravdu tece. Jinak TDI Fun to samozrejmne videl, ale asi nemá co by řekl, na tohle asi cip vliv nemá, a auto po oprave jezdi paradne a bez koure, takze chybu v SW bych asi opravdu nehledal , jinak tu synchronizaci nastavil Marena samozrejmne na 0

Napsal: 15 zář 2015, 00:06
od Golfisko
Povedlo se nekomu najit typovy list k tomuto oleji i s rokem schvaleni te normy? Vsude vidim jen C3.
Pokud nemas filtr doporucuje se alespon C3-10 a vejs kvuli aditivaci.
Osobne bych lil radeji 5W-40 ACEA A3/B3...splnujici normu pro PD