Stránka 2 z 2
Napsal: 01 říj 2015, 06:46
od Žolík
Omlouvám se , nemyslel jsem to zle a už vůbec nikoho nechci shazovat , jak to máš zapojené? Pokusím se ti pomoct.
Napsal: 01 říj 2015, 07:47
od sky59
Žolík píše:Omlouvám se , nemyslel jsem to zle a už vůbec nikoho nechci shazovat , jak to máš zapojené? Pokusím se ti pomoct.
dik,
tento problem sa zacal s problemami s autom, nechcelo nastartovat (riesil som to nedavno v inych vlaknach, podla autora lahko najdes)
nakoniec to bolo rele J317 v skrinke pred vodicom pri stieracoch
popri tom som zistil, ze mi nechce komunikovat ECU po K linke, vodic s ODB2 je natiahnuty a dokonca prechadza aj to skrinkou kde je J317, myslim ze konektorom T16
to auto opravovalo "mrte" expertov a mam obavy, ci tam aj nepreflashovali nieco ine, kdesi som pocul ze niektore chipy jednoducho ignoruju K komiúnikaciu
dalsie je, ze nie je na K ziadne napatie, ako keby to bolo v ECU uplne odpojene, ma tam byt v idle stave +12V, dalsi fakt ze ci to niekto neotvaral predo mnou?
potrebujem akurat vediet, ako je to s touto ecu a s jej K komunikacou, dokonca som niekde zachytil, ze K komunikacia ma byt volitelna BOOT pinmi?
cize nechcem s tym nic robit akurat chcem vediet kde je pravda, ci niekto s tym manipuloval
v minulosti som s tym autom komunikoval len som si nevsimol akym protokolom, pripojim sa k tomu asi o 3 tyzdne znova a uvidim, podla verzie softwaru v ECU by sa dalo tiez nieco dedukovat alebo si "chipery" davaju tu robotu a upravuju stringy o verzii pre kazde auto aby sa to tvarilo ako original?
Napsal: 01 říj 2015, 13:50
od TDIfun
Edc17 kline??? Snad Can L a H pro komunikaci diagnostikou na stole.

Napsal: 01 říj 2015, 17:06
od Woko_O
Taky jsem teda ještě EDC17ku na K-LINE nikdy nedával.. Vždy jen CAN H a L, 12+ (2x třeba), a BOOT
Napsal: 01 říj 2015, 20:56
od váha
17ka nemá kline
Napsal: 02 říj 2015, 07:34
od sky59
váha píše:17ka nemá kline
zda sa ze je pravdou ze K line nema, avsak skutocnost bude trosku komlikovanejsia, nejake info (photo) som dal sem len bohuzial 100kB limit je dost malo
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Napsal: 02 říj 2015, 08:59
od anydraj
Tuhle edc17 pres K-line nenactes, nema ji vubec.
Pokud chces VCDS komunikaci tak musis
pres gateway.OBD--Gateway/motorovy CAN/--- EDC
Precist flash OBD ani nezkousej, zamkne se.
Napsal: 02 říj 2015, 09:04
od sky59
anydraj píše:Tuhle edc17 pres K-line nenactes, nema ji vubec.
Pokud chces VCDS komunikaci tak musis
pres gateway.OBD--Gateway/motorovy CAN/--- EDC
Precist flash OBD ani nezkousej, zamkne se.
Vdaka vsetkym za komentare! Vzdavam sa a akceptujem posledny prispevok
V minulosti som cez OBD s VCDS normalne komunikoval, mam 99% istotu ze nikot s ECU predo mnou nemanipuloval, prilis nebezpecne a komlikovane
Napsal: 03 říj 2015, 15:15
od DIAG
Ještě jsem neviděl ŘJ motoru bez K line, všechny, které jsem oprravoval K line měly včetně EDC17 a bez problému komunikovaly.
Napsal: 03 říj 2015, 15:23
od geo
DIAG píše:Ještě jsem neviděl ŘJ motoru bez K line, všechny, které jsem oprravoval K line měly včetně EDC17 a bez problému komunikovaly.
Tak napiš jak jsi ji napojil u A6?
Napsal: 03 říj 2015, 15:33
od DIAG
geo píše:DIAG píše:Ještě jsem neviděl ŘJ motoru bez K line, všechny, které jsem oprravoval K line měly včetně EDC17 a bez problému komunikovaly.
Tak napiš jak jsi ji napojil u A6?
Vyzkoušej na konektoru ŘJ pin 86
Napsal: 03 říj 2015, 20:41
od sky59
DIAG píše:geo píše:DIAG píše:Ještě jsem neviděl ŘJ motoru bez K line, všechny, které jsem oprravoval K line měly včetně EDC17 a bez problému komunikovaly.
Tak napiš jak jsi ji napojil u A6?
Vyzkoušej na konektoru ŘJ pin 86
ja mam natiahnuty v A6 do odb2 na pin7 vodic K a podla schem ide na ecu
mas tusenie preco nejde?