Stránka 2 z 3
Napsal: 07 říj 2015, 09:20
od favo
CINe, to je ta sada co nabízí Brembo pro škodu octávia RS ?
Napsal: 07 říj 2015, 10:55
od Pája 19
Moje holka by řekla: "pěkný dlaždičky"...
Jinak taková patálie s brzdama by mě srazila na kolena. Nezkusíš origo desky nebo ATE? To je prakticky vždy jistota...
Napsal: 07 říj 2015, 11:15
od Rolan
cin píše:Tak ja mam bohuzel opacnou zkusenost , nasadil jsem desky DSPF , samozrejmne nove, na 4 pist Brembo a ucinek je musim napsat velice podprumerny, spis na hovno

Tesil jsem se ze to bude jedovaty a spolujezdci ze se obesi na pasu, bohuzel je z toho jen moje velky zklamani a rozcarovani . Predtim jsem mel jen obyc . seriovy 288 , kotouce origo, desky Pagid a brzdilo to llip

. Prosim o jakoukoli radu co udelat , aby se to rapidne zlepsilo . Jinak ty trmeny mam po kompletni repasi, vsechny gumicky , manzety , trubky , ovzdusnovaky vymeneny, k tomu jsem si nechal udela pancerovy hadice . Mel jsem k tomu kotouce EBC Ultimax drazkovany, ted jsem na zkousku dal kotouce TRW hladky , ale ucinek je porad bidny . Zkousel jsem je dle rad na ruznych racing forech a i jinde , jakoby zahoret , takze jsem je asi 6x ze 12O vzal na tvrdo az do O , ale nic , jen se pekne ohraly a smrdely , ucinek stejny jak pred touto "procedurou" teply i studeny

Pritom ty DSPF by mely brzdit hned i studeny, podle soucinitele treni maji daleko vetsi soucinitel nez serie, je to nejaka organicka baze. Poradte prosim

A plocha pístků v brzdiči je stejná jako u origo třmenů ? Jestli je plocha pístků u Brembo brzdičů menší, tak to bude vyžadovat větší sílu k sešlápnutí pedálu pro dosažení stejného účinku. Když na to ve 100Km/h pořádně šlápneš, dovedeš k činnosti ABS?
Napsal: 07 říj 2015, 19:54
od cin
TO Golfisko - nevim jaky druh/barvu mely ty desky Pagid, byly na aute jeste z Nemecka, ja jsem je ted sundal , stejne byly sjety, orezly zasrany, jediny co jsem rozlustil byl napis VW AG a na tom plechu vyrazeny Pagid
TO alni - zkusim to zrejmne jak pises, a to dat ty DSPF i na zadek, dalsi dva clenove co meli DSPF mi napsali, ze je potreba to mit na predku i na zadku, pak to pry brzdi . Co se tyka toho zahoreni, zkusim to jeste jednou a vic, jak pises

, holt budou smrdet vic nez minule
TO favo - jedna se o kit z Leon Cupra R , akorat barva neni origo , ta se mi nelibi, takze jsem si pri repasi dal barvu co se libi mne

, jinak dily jsou vsechny co jsem pouzil origo, prisly az Martorella , celkem raketa no Jinak mezi nama, ten kit od Bremba je kapku drazsi - cca kolem 6O tis kc
TO Rolan - je to kit z LCR, takze by melo vse fungovat tak jak ma , zadny exot to neni
TO Paja - origo desky Brembo mam, v nejhorsim je tam muzu vrazit . ATE desky jsem nezkousel , takze nevim jak by tady fungovaly
Napsal: 08 říj 2015, 18:41
od favo
Ty sady pro O1RS jsem viděl na netu všude kolem 39000,- ale to taky není kdoví jaká hitparáda.
Napsal: 08 říj 2015, 19:32
od zero1724
288mm, kotouč brembo max, desky ate, ještě jsem je neunavil a to je fakt nesetrim

Napsal: 08 říj 2015, 20:21
od favo
Jak jsem psal, desky Ate jsem dal dozadu místo Textárů a je to nebe a dudy.
Brembo max se chystam dat nyní na předek a desky zvažuji buď Brembo nebo právě Ate.
Napsal: 08 říj 2015, 20:57
od alni
cin píše:usim to zrejmne jak pises, a to dat ty DSPF i na zadek, dalsi dva clenove co meli DSPF mi napsali, ze je potreba to mit na predku i na zadku, pak to pry brzdi . Co se tyka toho zahoreni, zkusim to jeste jednou a vic, jak pises

, holt budou smrdet vic nez minule
určitý čas som behal vpredu s DS2500 vzadu TEXTAR(asi..) a tiež po zabehnutí brzdilo neskutočne -ano, zadok zaostával, bolo to jednoznačne cítiť ale aj tak..
ináč po tom čo "len dymeli"(a dymeli statočne

tiež takmer vôbec nebrzdili, chceli viac
http://dieselpower.cz/forum/userpix/36264_IM_1.jpg
Napsal: 09 říj 2015, 14:36
od puci
To Cin: a stiha ti hlavny brzdovy valec ku tym stvorpiestom? Ked to nedokaze vyvinut tlak na dosku,tak brzdit nebude. Kamarat toto riesil u subaru a prestavbe na 4piest. S velkym HBV to funguje dobre.
Napsal: 09 říj 2015, 15:50
od Pája 19
To je dobrá otázka... Jakej má Cupra HBV?
Napsal: 09 říj 2015, 16:32
od kočka87
25,4mm?
Napsal: 09 říj 2015, 18:46
od kočka87
Když už je řeč o HBV, neví někdo, jak dostat na O1 bez ESP větší 25.4mm válec stylem Plug and Play? Napadlo mě právě z Cupry, ale otázka je, jestli bude pasovat.
Napsal: 09 říj 2015, 19:41
od puci
kočka87 píše:Když už je řeč o HBV, neví někdo, jak dostat na O1 bez ESP větší 25.4mm válec stylem Plug and Play? Napadlo mě právě z Cupry, ale otázka je, jestli bude pasovat.
dostal som raz jeden tip, ale bolo mi zakázané o tom rozprávať
Napsal: 09 říj 2015, 20:41
od favo
To já jsem taky dostal jeden typ, ale nikdo mi nic nezakázal, takže ať se ti co zakazují klidně poserou.
Prej Sharan má celkem pěkný a zajimavý co by se majitelů G4 a podobně mohl líbit, ale nikomu nic nenutím.
Napsal: 09 říj 2015, 20:46
od cin
kočka87 píše:25,4mm?
No a kolik je prumer u ty OI ?

Me nikdo nic nezakazal, takze ja jsem dostal tip na HBV treba z nejakyho Sharana a podobnych autobusu, tam je pry prumer vetsi . Horsi je ta cena , cca kolem 6tis

, a panbuh vi jak by to potom bylo s ESP, jestli by to fungovalo tak jak ma a podobne. proto jsem to reseni zavrhl . Zatim vidim problem v tech deskach, ted zkousim hladky kotouce TRW, mozna to je lepsi, ale porad nic moc. S origo deskama Brembo to zarucene brzdilo vic, a prave od toho DSPF jsem cekal ze to bude o dalsi level lepsi

Urcite jeste zkusim recept od Alniho - proste jim dat asi tepelny sok

, pak se uvidi
To puci - vim ze hodne lidi ma tuhle sadu z LCR a funguje jim to i se seriovym HBV z OI , tak doufam ze nebudu vyjimka
To favo - pardon , napsal jsem blbou cenu, tech cca 6O je za ctyrpist , na tu OI RS to stoji jak pises ty - 39000,-