Stránka 2 z 2
Napsal: 04 lis 2016, 19:54
od martineme03
DanT3 píše:A pokud bude nějak rabiátsky postavený čerpadlo, tak ty špičky krouťáku budou jak explosivní destrukční systém, pro tu skříň.
A homokineťáky a tripody na vnitřní straně.... ty jsou taky směšný na tyhle hodnoty. Pokud to teda bude mít grip (kola, gumy), což při tom autokrosu asi tolik ne, ale stejnak....
Hele, stručně řečeno, je to masochistickej projekt
Asi jsou vhodnější motorizace pro lehkej pickup
Na druhou stranu, směle do toho, není to neřešitelný

no čerpadlo by mělo být od holze. Vstřiky race 520 a turbo 2260. Bude zavařený diferák tak na te hlině by to nemuselo byt rak špatný
Napsal: 04 lis 2016, 20:04
od Forest
No a jak posilis prevodovku? Nebo mas nakoupeno dostatek prevodovek do zasoby?
Protoze neni az tak dulezite co mas na motoru ale co mas na kolech.
Napsal: 04 lis 2016, 20:12
od martineme03
Forest píše:No a jak posilis prevodovku? Nebo mas nakoupeno dostatek prevodovek do zasoby?
Protoze neni az tak dulezite co mas na motoru ale co mas na kolech.
zkusim to a kdyžtak to přehodím do g3
Napsal: 04 lis 2016, 21:18
od turbo kamna power
Podle mě je TDI do feldy holej nesmysl. Možná tak sériový 1Z s opatrným používáním by ta převodovka a spojka snesly, ale rozhodně ne něco výkonnějšího v závodním nasazení... a swap TDI převodovky do feldy by znamenal opravdu hodně práce, výroba všech držáků, úprava poloos, přizpůsobení pedálovky, řazení, atd. Takže by to bylo pracný stejně jako kdybys to dával (když to přeženu) třeba do Oplu, Nissana nebo kteréhokoliv jnýho auta...
Do feldy podle mě existuje jen jedinej správnej motor a to je 1.3MPI. S dobrou vačkou a krátkou převodovkou by tomu těžkýmu TDIčku nakopalo zadek

Felda nemá podvozek a kastli na tak těžkej motor. Pokud chceš TDI v lehký kastli, tak do mk2 Golfa pasuje plug and play. Nebo Seat Ibiza, tam se TDI dávalo sériově, takže tam je to úplná pohoda

případně i ten mk3 Golf
Napsal: 05 lis 2016, 09:47
od Ladas
Vytesat do kamene!
případně lze přestavět převodovku na delší 1 aby jsi při startu vyrazil o 5m dál než ostatní ale to je zase jiná bajka...
Napsal: 05 lis 2016, 10:28
od Forest
@martineme03: Peclive zvaz, zda se na to nevykasles a rovnou to nedas do jineho auta (jak ti radi vyse) protoze by te to mohlo financne zruinovat a pritom by sis nic neuzil (teda pokud neni cesta tvym cilem).
Napsal: 05 lis 2016, 11:27
od DanT3
to martineme03:
asi jsi tohle všecko slyšet nechtěl, ale věř zdejším harcovníkům, ušetříš peníze a čas, kterej v dnešní době má čim dál tim vyšší hodnotu...
V pick-upu je až až i oturbenej 1,9D nebo rovnou 1,9TD, o čemž je tu bohatě psáno v topicu u Rastikose. I ten s tim autem cvičí víc, než je to schopný pobrat. Pokud se vyřeší spojka, převodovka to nějakej čas zvládá a je to sympatický svezení, pro někoho, kdo konkrétně tohle
potřebuje.
Já mám teda pickupy oba, jak benzína, tak diesela, takže můžu říct, že ten benzínovej jde do zatáček s takovou jakousi lehkostí oproti tomu naftovýmu, kde ta váha motoru je zkrátka znát. Ale zas ten krouťák, ten vede

Napsal: 09 pro 2016, 22:12
od LadisV6
Šlo by do Arosy 1.9 PD ARL? Co poloosy a převodovka? Teď tam je 1.7 SDI.
Výkon na VBčku 190 HP.
Napsal: 09 pro 2016, 23:11
od Forest
LadisV6 píše:Šlo by do Arosy 1.9 PD ARL? Co poloosy a převodovka? Teď tam je 1.7 SDI.
Výkon na VBčku 190 HP.
Jde tam, ale otazkou je co je potreba vsechno vymenit a poupravit.