Stránka 2 z 2
Napsal: 19 lis 2016, 22:32
od Marek77
Matiza máme po rodičích mojí paní. Původně, když jsme měli pouze jeden vůz, a sice Galaxy, to bylo poskakovadlo po městě pro ženu, neb já dojíždím do práce 25 km a často bývám pracovně mimo i několik dnů. Tak jí Matiz sloužil dlouho jako poskok městský. Mně ne, já se do toho nevejdu. Ono složit 194 cm a 130 kg do takového vozítka je opravdu kumšt

.
Teď jej užívá nejstarší dcera. Ale je to auto technicky velmi zastaralé a z hlediska bezpečnosti těžce za zenitem. A protože rodiče mojí paní v září utrpěli velmi závažnou dopravní nehodu s Fiatem Panda, kdy nedostali přednost v jízdě a fatálně se rozbili, celá rodina usoudila, že vzhledem k věku Matizu a jeho NEbezpečnosti půjde z domu. Dcera si chce za své prvně vydělané peníze pořídit vlastní vůz a líbí se jí trojkové Clio.
Tak to vypadá, že bude třetí Renault v baráku.....

Napsal: 19 lis 2016, 22:52
od citron66
Hlavně ať Renaultíci slouží ku plné spokojenosti. Trochu se divím, že ortodoxní zastánci koncernu VW už nás za tuto debatu nerozcupovali. A moderátoři za "zasí.ání" původního vlákna.
Napsal: 20 lis 2016, 08:34
od Marek77
Tak to je pravda, nicméně já jsem tu už na minulé straně psal, že se omlouvám za OT (já jsem si nezačal

).
Napsal: 20 lis 2016, 13:08
od alni
však komu čo sedí
niekto vychvaloval aké má pohodlné sedačky -po hodine som sa v nich vrtil..
v koncernových ani po 12 h šoférovania ma nič nebolelo.. ale ak ti nesadnú na postavu tak v nich trpíš
Napsal: 20 lis 2016, 17:10
od b707
předem se omlouvám za ot ale taky bych renault nikdy nechtěl v garáži nám stojí scenic 2005 rok a nikdo s nim nechce jezdit.. má najeto od novoty 30tis/km, za tu dobu se měnili 2 stahovačky a 3 vzadu je taky na výměnu.. super kvalita u auta za 1.1m, jinak je pravda že nehnije ale nevím jestli to nebude tím že 6 roku nevyjel z garáže

zlata o1
Napsal: 20 lis 2016, 18:11
od honzas1
my jezdíme po evropě traficem.. ma najeto přes 200 a zatim to funguje.. jediný větší výdup, co se stal, tak vyskočil lanovod z tahla na převodovce.. nechapu, jak to tam maji nebo nemaji zajištěné, ale je to docela nepřijemná situace daleko od domova. dále se rozsypal mechanismus zamku 5. dveří.. kousíček plastu se ulomí, cele se to rozsype a nedostanete se do kufru.. dále loketní opěrky ko aretace..je v tom zas nějaky ojebany plast.. jinak pohodlí se tomu odepřít nedá..
Napsal: 21 lis 2016, 14:35
od kuny1991
Marek77 píše:Je to odchylka vstřikovaného množství jednotlivých vstřikovačů ve srovnání s řídícím vstřikem (tedy tím na 3. válci). Pokud tam odchylka je, může být způsobena třeba jen nepatrně jiným otvíracím tlakem vstřikovačů, odchylkou kompresního tlaku jednotlivých válců, byť jsou třeba ve vzájemné toleranci. Má na to vliv například nestejné opotřebení vaček v čerpadle, vůle v axiálním pístu potažmo jeho těsnost v rozdělovací hlavě, a mnoho dalších faktorů.
Pokud je motor na provozní teplotě a ve volnoběhu, jsou dovolené odchylky jednotlivých válců -2 až +2. Desetinky se proto vůbec neřeší.
Jestliže tam máš samé nuly a ta čísla se vůbec nemění, je to divné.
Děkuji za vysvětlení. A právě kvůli té poslední větě je tu tento topic

Mám tam samé nuly a jediné co se mění je z 0,0 na -0.0 mg/r. Přičemž vím, že ten motor tam ty nuly neměl. Co to tedy mohlo způsobit?

Napsal: 22 lis 2016, 10:34
od Pája 19
Zkus při volnoběhu povolit jeden žhavák a uvidíš, jestli se ty hodnoty rozhoděj.