Stránka 2 z 3

Napsal: 05 led 2017, 17:13
od senioring1
vlubosh píše:Dobre dobre Martinn, to bolo obrazne povedané, logicky že si to riadi ABS resp. elektronika, ide o princíp že to reaguje na základe zaťaženia zadnej nápravy, ak je odlahčená tak by nadmerným brzdením skôr škodila ako prospievala.

Rada ísť na STK mu postačuje ako nápoveda a rovno to môže skúsiť so záťažou zadnej nápravy a bez nej.

Táto definícia platila pred uplatnením ABS (cca do r. 1975 ) , kedy záťažový regulátor obmedzil tlak kvapaliny na zadnej náprave , ako prevencia šmyku.
ABS sníma otáčky každého kola zvlášť a uvolnením brzdného tlaku bráni zastaveniu kolesa .
AK funguje ručná brzda , potom je bez problémov aj brzda prevádzková . Skús sa pohnúť zo zatiahnutou ručkou. Ak to nejde ľahko , poom je OK !

Napsal: 05 led 2017, 17:37
od xshreck
rucku taham az ke krku. zitra to jdou dotahovat ( nejak az 7 zub).

mel jsem za to, ze abs proslapnu a melo by to jit do smyku - pri hodne silnem brzdeni.

Napsal: 05 led 2017, 18:14
od NOVON
Martinn píše:Prý zátěžový regulátor (LOL) . tak to dopadá když každý kdo má do prdele díru si myslí, že je automechanik a rozdává na forech "rady".
No hlavne,ze jsi se ty vyblil..
Setkal jsem se s ABS i zatezakem na jednom aute..Asi se spletli ve fabrice.

Napsal: 05 led 2017, 18:42
od slovacek.milos
[quote="vlubosh"][quote="slovacek.milos"]

mne sa zdá že je tá elektronika zabudovaná v ABS jednotke,

sny spojovat s brzdama to taky nejde,

příklad řídící jednotka uzávěrky je na adrese 32, systém posilovač brzd má řídící jednotku 23, systém regulace prokluzu má řídící jednotku 24, abs má řídící jednotku na adrese 03,


zkus to vybádat jak to všechno fachčí, ale sny musíš opustit to je u brzd blbě systém musí fachčit de o život rozjet se můžeš zastavit musíš

To zase učili nás jsi napsal

předpokládám že jsi vzdělaný člověk, až zapomeneš vše co tě naučili tak vzdělání je vše co v tobě zůstalo ;)

Napsal: 05 led 2017, 18:53
od slovacek.milos
NOVON píše: Setkal jsem se s ABS i zatezakem na jednom aute..Asi se spletli ve fabrice.
zajímavé, mám na zvedáku feldu kombi každá má zatěžák, tato má abs a zátěžák nemá

vedle stojí iveco kontejner abs má a zátěžák má

Napsal: 05 led 2017, 19:01
od senioring1
xshreck píše:rucku taham az ke krku. zitra to jdou dotahovat ( nejak az 7 zub).

mel jsem za to, ze abs proslapnu a melo by to jit do smyku - pri hodne silnem brzdeni.
ABS musí obmedziť zastavenie kola na každom povrchu .Jeho funkciu vyskúšaš najlepšie na klzkom povrchu , kedy pri intenzívnom brzdeni zretelne cítiš fungovanie ABS a do šmyku sa nesmieš dostať .

Napsal: 05 led 2017, 19:21
od Martinn
NOVON píše:
Martinn píše:Prý zátěžový regulátor (LOL) . tak to dopadá když každý kdo má do prdele díru si myslí, že je automechanik a rozdává na forech "rady".
No hlavne,ze jsi se ty vyblil..
Setkal jsem se s ABS i zatezakem na jednom aute..Asi se spletli ve fabrice.
To určitě na Rapidu 1,6TDi o kterém je řeč. Jestli nerozumíš psanému textu, tak nepřispívej. Tvoje rada byla k hovnu.

Napsal: 05 led 2017, 20:39
od slovacek.milos
Martinn píše: To určitě na Rapidu 1,6TDi o kterém je řeč. Jestli nerozumíš psanému textu, tak nepřispívej. Tvoje rada byla k hovnu.
ty znáš výbavu toho rapida :?

Napsal: 05 led 2017, 21:28
od senioring1
Je až neuveriteľné ako ťažko je niekomu priznať sa že napísal blbosť a prípadne sa ospravedlniť . Podľa mňa je to lepšie ako krkolomné zdôvodňovanie svojich výrokov .

Napsal: 05 led 2017, 21:43
od Ján Horosz
slovacek.milos píše:
NOVON píše: Setkal jsem se s ABS i zatezakem na jednom aute..Asi se spletli ve fabrice.
zajímavé, mám na zvedáku feldu kombi každá má zatěžák, tato má abs a zátěžák nemá

vedle stojí iveco kontejner abs má a zátěžák má
Kym to nezveda tak, je OK.

https://www.youtube.com/watch?v=dCEthdH7iYw&t=8s

Napsal: 05 led 2017, 23:41
od NOVON
Martinn píše:
NOVON píše:
Martinn píše:Prý zátěžový regulátor (LOL) . tak to dopadá když každý kdo má do prdele díru si myslí, že je automechanik a rozdává na forech "rady".
No hlavne,ze jsi se ty vyblil..
Setkal jsem se s ABS i zatezakem na jednom aute..Asi se spletli ve fabrice.
To určitě na Rapidu 1,6TDi o kterém je řeč. Jestli nerozumíš psanému textu, tak nepřispívej. Tvoje rada byla k hovnu.
Mno to ne,uznavam.

Napsal: 07 led 2017, 21:05
od martinsidlo
Martinn píše:Prý zátěžový regulátor (LOL) . tak to dopadá když každý kdo má do prdele díru si myslí, že je automechanik a rozdává na forech "rady".
A ty nevíš,co je zátěžový regulátor a kdy se používal?
Já to vím. Ale od tebe bych si to rád přečetl a pak můžeš urážet.

Napsal: 07 led 2017, 21:22
od chosepm
Zkrátka má na zadku velkou vůli a tim se prodlužuje doba reakce zadní nápravy a auto se vlní. Tim trpěly i octy a fábie.

Napsal: 07 led 2017, 21:53
od martinsidlo
Dělá to účinost bubnů,je to slabý. Na Cordobě se zátěžákem bez ABS jsem měl přidáno na zátěžáku tlak a bylo to lepší. Ale kotouče jsou kotouče.

Napsal: 08 led 2017, 12:21
od slovacek.milos
já měl jednou jednoho pitomce

udělal jsem brzdy a borec přišel za šéfem firmy že se málem zabil, že auto nebrzdí,

pěkně jsem byl zjebán, sednu do auta a čtyři černé čáry auto brzdilo na max,

podal jsem si tiho pitomce at mi ukáže jak auto nebrzdí,


prostě šlápl na pedál asi dva centimetry a auto nebrzdilo, on to tak má doma když trochu sešlápne pedál tak jeho auto brzdí a toto nebrzdí :roll:

že musím i sem tam debila učit šlapat na pedály už vím, proto je dobré jít na stk, tam technik spočítá jak má auto brzdit, pak de na stolici a zjistí jestli tomu tak je :roll: