Stránka 2 z 3

Napsal: 13 úno 2017, 19:38
od DIAGNOSTIK
Staré motory -OK...( Zlaté TDI 81Kw ) Bohužel, dnes bych už kupoval pouze benzín...Nekupuji auto na chvíli a ušetřil bych si do budoucna starosti a peníze. Momentálně mám YETI 1.4 TSI a jsem nadmíru spokojený. Podle mých informací od prodejců ve škodovce začíná pomalu růst poptávka po benzínech ve všech typech....

Napsal: 13 úno 2017, 20:01
od Abaro
Dení nájezd mám tak do 100 km. a auto bude jezdit každý den.
Slyšel jsem, že diesel je strašně překombinovaný, dokonce jsem viděl že na motoru VW 1,6 tdi CR byla na výfukové trubce taková klapka kterou poháněl elektromotůrek který tam byl dost nešťastně umístěn, to mě docela překvapilo. Jednalo se o model 2013.
Prodejce a to nevím jestli je pravda říkal že do toho dpf filtru jde i chladící kapalina z auta, možná je to blbost.
Mě se ta Octavie 2,0 110 kw docelá líbí. Myslíte si že je to blbost ?
Nejsou na tom motoru nějaké vyvažováky na klice nebo nějaký podobný zbytečný vehement ?

Napsal: 13 úno 2017, 21:13
od Jirka.
Překombinovaný není diesel, ale všechno co plní EU6 a je úplně jedno jestli si koupíš naftu nebo benzín.

Napsal: 13 úno 2017, 21:40
od DIAGNOSTIK
Ale pořád nemá toho tolik složitého, jako diesel...Nepotřebuje takovou náročnost pro plnění emisí...Každý si vybere, co se mu líbí a co považuje za rozumné.

Napsal: 13 úno 2017, 22:14
od Jirka.
No, hele na TSI jsou zcela běžný problém rozvody, pumpy, ložiska v převodovce O3, spotřeba oleje-obrovskej problém ted od nového roku na emisích, kdy jakýkoliv TDI s vykuchaným DPF to dá s prstem v nose, zatím co benzín -čím novější tím větší problém to protáhnout. Nedokážu posoudit poslední TDI, to ke mě jezdí ještě hodně málo, ale když se budeme bavit o předchozí generaci ve dvojkové oktávce tak ty motory jsou extrémní držáky, jezděj ke mě taxikáři s 600t na hrbu a řeší se max blbosti jako el. regulace turba, vířivé klapky, egr. Mladá má v oktávce CR najeto 300, má to originál dvouhnotu, turbo, vstřiky, jediný co se za tu dobu řešilo byl protočený klimakompresor.

Napsal: 13 úno 2017, 22:29
od DIAGNOSTIK
Velký seznam můžu vyjmenovat u naftáků....všechny můžou mít své typické problémy. Ale nenaděláme nic....Bohužel,,,,, doba se obrací k benzínům. S těma držákama jsi myslel jedničkovou řadu....u té dvojkové jsou jen vyjímky....

Napsal: 13 úno 2017, 23:59
od MirekX
Mrkni na octavia forum, je tam dost lidí co mají přes 200 tis a kromě vodní pumpy se toho nijak moc neřeší, já mám skoro 80 tis a o autě nevím. Výhoda těch nových motorů je že k recirkulaci spalin do sání si berou čistý plyny až za DPF (proto ta klapka na výfuku) a tím by teoreticky neměl být problém se zanášením sání a EGR sazema jak to známe. Podle mě je úplně jedno jestli 1,6 nebo 2,0 ty motory jsou hodně podobný, záleží jaký chce výkon, ta upravená 110kW jede nádherně, upravená 1,6 se taky snaží ale ten spodek to má trochu vlahý ožívá až kolem 1600 ten dvoulitr se sbírá od 1300 daleko měkčeji, u té 1,6 to trochu víc vibruje a duní. A ty TSI už taky nejsou špatný, rozvod řemenem a spotřeba taky slušná.

Napsal: 14 úno 2017, 07:07
od roman1648
ono všechno má svoje, to že jsou nový diesely složitý je fakt, to jo, ale benzíny na tom nejsou o moc líp,dnešní vstřikování benzínu(TSi,GDi apod.) je obdoba D systému,k tomu halda dalších vyfikundací, takže on se může vykurvit i benzín raz dva, o "nadimenzování" většiny součástek se nemusíme bavit...

Napsal: 14 úno 2017, 08:09
od slovacek.milos
ono de i o to jak se jezdí,

jedu do hodonína přesně 9O podle GPS za mnou nikdo nejede

jedu 110 podle gps za mnou nikdo nejede

jedu 120 podle gps za mnou nikdo nejede

všichni předjíždí, nikdo nedodržuje pravidla, tak se prostě auta sypou (LOL) a je práce a práce ;)

Napsal: 14 úno 2017, 11:35
od octaviask
Chcete dobru radu nad zlato?

Nekupujte si nove auto.....

Nove auto sa oplati kupit jedine vtedy, ak nemate kam davat peniaze...respektive po skončeni leasingu alebo zaruky, auto okamzite predate a netrápi vás jeho technický stav.

Ak si chcete kupit auto na štýl starých čias...že si dedko kupil feliciu a mal ju 20 rokov, menil olej...jazdí dodnes...zabudnite na to!

Či TSi alebo TDi....oba sú ODPAD! Kto tie motory servisuje mi dá za pravdu....

Osobne si myslim ze posledne dobre TDi bola 1.9 PD....potom možno 2 liter a CRko s BOSCH solenoidom...ostatok je všetko dole kopcom..

a benzin... moj nazor že posledny good bol 1.8T možno ešte tie 2.0 FSI... TSI je od začiatku pohroma.

Napsal: 14 úno 2017, 11:44
od Jirka.
Myslíš že feliicie se nemusí servisovat? Pamatuju jak měly 4 roky starý filcky v pátejch vratech díry že tím šla prostrčit ruka a otevřít dveře (LOL)
Tak jasně že starý rotačky byly držáky nad který není, ale dneska je ta doba už dávno úplně jinde a všechny tyhle starý auta mají najeto bambilon a není kde brát slušný stavy a jak říkám nedokážu ještě hodnotit trojkovou oktávku, většina jezdí do autorizáku, ale co se týká dvojkové tak ty CR motory ke mě jezdí se 600t najeto

Napsal: 14 úno 2017, 11:52
od octaviask
Jirka. píše:Myslíš že feliicie se nemusí servisovat? Pamatuju jak měly 4 roky starý filcky v pátejch vratech díry že tím šla prostrčit ruka a otevřít dveře (LOL)
Tak jasně že starý rotačky byly držáky nad který není, ale dneska je ta doba už dávno úplně jinde a všechny tyhle starý auta mají najeto bambilon a není kde brát slušný stavy a jak říkám nedokážu ještě hodnotit trojkovou oktávku, většina jezdí do autorizáku, ale co se týká dvojkové tak ty CR motory ke mě jezdí se 600t najeto
jo však bosch CR so solenoidom vie niečo vydržať....

Napsal: 14 úno 2017, 12:26
od slovacek.milos
[quote="Jirka."]Myslíš že feliicie se nemusí servisovat? Pamatuju jak měly 4 roky starý filcky v pátejch vratech díry že tím šla prostrčit ruka

sděláš výpln vemeš mazelínu a natřeš ten spoj spodku a vrchu hustou vrtvou, dvakrát ročně na ni vystříkám celý silikonový sprej na známá místa a dutiny, + tempo

kluk ji má letos dvacet let a ani náznak koroze cca 200.000 km, normál servis + zadní díl výfuku, čep řízení baterka, peníze to nežere,

mám půl mega na pikapu starám se vypadá slušně ne že bych neměl na nové ale najedu max 4000 km za rok,

můj tata si koupil před rokem 68 embéčko a vydrželo mu až do roku 2000 kdy zemřel, bylo v supr stavu, vzimě přikrýval motor dekou aby neprochladl, věčně pumpoval kola, za špatného počasí nejezdil, ;)

Napsal: 14 úno 2017, 12:43
od roman1648
no jo, ale tehdy bylo auto braný jako NĚCO,kus majetku,každej druhej byl půlmechanik, všechno se furt natíralo tlumexem,stříkalo resistinem,v dešti nevyjíždět a v zimě do soli?? to už vůbec ne (rofl)

dneska je to věc denní spotřeby,cíleně je spousta věcí dělaných tak aby nevydržely a i poruchy v záruce - v porovnáním s celkovým objemem je to pořád minimum,většina lidí bude spokojených tak co.. (crazy)

Napsal: 14 úno 2017, 15:23
od D A V I D
jo však bosch CR so solenoidom vie niečo vydržať....

kód motoru ? Díky David