Stránka 2 z 4

Napsal: 19 úno 2017, 22:35
od turbo kamna power
tak nemůže každý jen chválit, to by byla nuda a nikam by se člověk neposunul :) já jen, že zjistit časování vačky je docela jednoduchá věc, a pokud se ladí motor na max, tak je docela fajn to vědět... chystám se stavět motor 16V (vw), tak vím, že při stavbě musí člověk i trochu přemýšlet a né to vařit jak pejsek s kočičkou. U přeplňovanýho motoru je to trochu jednodušší, protože turbo trochu "zahladí" chyby a nedokonalosti, ale atmosféra neodpouští :)

Napsal: 21 úno 2017, 08:51
od playboy
Tak to samozřejmě ale znáš fóra, hromada lidí tam nemá pomalu ani tušení jak vypadá motor pod víkem ventilů, natož hlouběji ale dělají chytráky... :)

Rád se nechám poučit jak "ostrost" vačky zjistit, sice mě to bude k ničemu protože mě se momentálně vačka vyrábí dle zadaných parametrů ale tak v životě se to neztratí ;)

A ten 16V budeš stavět na vstřikování nebo také karburátory?

Napsal: 21 úno 2017, 22:27
od turbo kamna power
pokud je vačka namontovaná, tak to zjistíš jednodušše, uděláš si u setrvačníku nebo řemenice značku, když začne otvírat ventil a druhou, když zavře a změříš úhel ;)

16V bude se vstřikováním, přeci jen je 21. století :) ze začátku jen sériový digifant, ale časem bude určitě programovatelná jednotka vstřikování + zapalování a ITB :) ale chápu, že na sprinty, když tě zajímají jen vysoký otáčky a plný plyn, tak karbce udělají stejnou práci :)

Napsal: 22 úno 2017, 10:24
od playboy
Díky, info předám dál ;)

Jeden známý má ten samý motor z Felicie na vstřikování, plně programovatelné, čtyřklapky tuším přes 50mm a tomu to funguje skvěle, 190PS :-D Ale jak píšeš, na sprinty je to jedno, od 4000ot kdy začne fungovat vačka to už karbece při full plynu zvládnou :) I na silnici se s tím dá jet normálně ale ten spodek je horší no..

Každopádně jsem zvědavý co z toho 16V vyleze, původně jsem totiž taky váhal jaký z nich ;)

Napsal: 23 úno 2017, 23:30
od Baťa1
ahoj fandím vám :) konečně někdo ty hondy spraská :D taky jezdím :-)

Napsal: 24 úno 2017, 07:43
od playboy
Díky! :-D Ono už to Hondám trošku dávalo na p.del :D Akorát rok 2016 byl takový horší, to snad měl tuším povětšinou druhá místa :-D Ale celkem těsně...
Jméno Tomáš Drexler

Poslední obrázek je pět různých sprintů, tedy 5 výsledků ;)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: 24 úno 2017, 12:54
od dawe2706
Můj kamarád.. v prvních výsledcích 2 místo s Hondou se s ním hoooodněkrát potkal a někdy to dopadlo tak a někdy jinak :D na ten obsah to jede fakt pěkně.

Napsal: 24 úno 2017, 22:09
od playboy
Petr Vohradník? :-) Jestli se nemýlím, tak s tím sezónu 2016 bojoval horko těžko, tam většinou měla Honda kupodivu navrch :-D

Obrázek

Napsal: 24 úno 2017, 23:37
od dawe2706
Michal Vasicek.

Napsal: 28 úno 2017, 11:24
od playboy

Napsal: 28 úno 2017, 12:45
od Vici
Paráda.
O víkendu jsem si dovezl Favorita (LOL)

Škoda, že jsem před lety nevzal na brzdu svoje Fáčko tehdejší. Evo III mělo obsah 1490 (78x78, klika KIT), vačka Motor-Excel atd s karbecem, pak Evo IV, to samé ale s MPI, soft M-E a hlavně komplet výfuk M-E se svody, celonerez - mistrovské dílo.. Rozebráno a rozprodáno tuším 2006 :(

Napsal: 28 úno 2017, 12:59
od dawe2706
Vici píše:Paráda.
O víkendu jsem si dovezl Favorita (LOL)

Škoda, že jsem před lety nevzal na brzdu svoje Fáčko tehdejší. Evo III mělo obsah 1490 (78x78, klika KIT), vačka Motor-Excel atd s karbecem, pak Evo IV, to samé ale s MPI, soft M-E a hlavně komplet výfuk M-E se svody, celonerez - mistrovské dílo.. Rozebráno a rozprodáno tuším 2006 :(
Samozřejmě rozprodáno za zlomek pořizovací ceny.... to znám , když jsem ladil š120turbo. Obrázek

Napsal: 28 úno 2017, 14:58
od Vici
No to každopádně... zahučelo v tom peněz..
původně Silver Line karbec 135 43kW... pak hlava a vačka Sprint 75 - EVO I , pak 1450 EVO 2 ....

120 turbo - jak to jezdilo ? :-)

Napsal: 28 úno 2017, 22:11
od dawe2706
Já v tom měl motor favorit sérii 1,3 s odlehčeným setrvákem o polovinu i s řemenicí, vyleštěný kanály,upravený kompresní poměr s 280 vačkou a s turbem z Una 1.3. Byl to celkem hukot. S tou ostrou vačkou to ale celkem žralo. Tím, že jsem to měl na běžné ježdění jsem to vyřešil vačkou ze š110r. Zahučel jsem v tom dost pěněz,ale ani koruny nelituji... kdo su Škodovku řídil na to dodnes vzpomíná :D Lituju jen toho, že v té době nebylo běžní mít telefon s videem a tak žádný nemám... jen pár fotek.

Napsal: 28 úno 2017, 23:01
od mecKo
dawe, ak sa ti da, postni dake fotky, zajuimaju ma taketo projekty :)