Stránka 2 z 4
Napsal: 19 úno 2017, 22:35
od turbo kamna power
tak nemůže každý jen chválit, to by byla nuda a nikam by se člověk neposunul

já jen, že zjistit časování vačky je docela jednoduchá věc, a pokud se ladí motor na max, tak je docela fajn to vědět... chystám se stavět motor 16V (vw), tak vím, že při stavbě musí člověk i trochu přemýšlet a né to vařit jak pejsek s kočičkou. U přeplňovanýho motoru je to trochu jednodušší, protože turbo trochu "zahladí" chyby a nedokonalosti, ale atmosféra neodpouští

Napsal: 21 úno 2017, 08:51
od playboy
Tak to samozřejmě ale znáš fóra, hromada lidí tam nemá pomalu ani tušení jak vypadá motor pod víkem ventilů, natož hlouběji ale dělají chytráky...
Rád se nechám poučit jak "ostrost" vačky zjistit, sice mě to bude k ničemu protože mě se momentálně vačka vyrábí dle zadaných parametrů ale tak v životě se to neztratí
A ten 16V budeš stavět na vstřikování nebo také karburátory?
Napsal: 21 úno 2017, 22:27
od turbo kamna power
pokud je vačka namontovaná, tak to zjistíš jednodušše, uděláš si u setrvačníku nebo řemenice značku, když začne otvírat ventil a druhou, když zavře a změříš úhel
16V bude se vstřikováním, přeci jen je 21. století

ze začátku jen sériový digifant, ale časem bude určitě programovatelná jednotka vstřikování + zapalování a ITB

ale chápu, že na sprinty, když tě zajímají jen vysoký otáčky a plný plyn, tak karbce udělají stejnou práci

Napsal: 22 úno 2017, 10:24
od playboy
Díky, info předám dál
Jeden známý má ten samý motor z Felicie na vstřikování, plně programovatelné, čtyřklapky tuším přes 50mm a tomu to funguje skvěle, 190PS

Ale jak píšeš, na sprinty je to jedno, od 4000ot kdy začne fungovat vačka to už karbece při full plynu zvládnou

I na silnici se s tím dá jet normálně ale ten spodek je horší no..
Každopádně jsem zvědavý co z toho 16V vyleze, původně jsem totiž taky váhal jaký z nich

Napsal: 23 úno 2017, 23:30
od Baťa1
ahoj fandím vám

konečně někdo ty hondy spraská

taky jezdím

Napsal: 24 úno 2017, 07:43
od playboy
Napsal: 24 úno 2017, 12:54
od dawe2706
Můj kamarád.. v prvních výsledcích 2 místo s Hondou se s ním hoooodněkrát potkal a někdy to dopadlo tak a někdy jinak

na ten obsah to jede fakt pěkně.
Napsal: 24 úno 2017, 22:09
od playboy
Petr Vohradník?

Jestli se nemýlím, tak s tím sezónu 2016 bojoval horko těžko, tam většinou měla Honda kupodivu navrch

Napsal: 24 úno 2017, 23:37
od dawe2706
Michal Vasicek.
Napsal: 28 úno 2017, 11:24
od playboy
Napsal: 28 úno 2017, 12:45
od Vici
Paráda.
O víkendu jsem si dovezl Favorita
Škoda, že jsem před lety nevzal na brzdu svoje Fáčko tehdejší. Evo III mělo obsah 1490 (78x78, klika KIT), vačka Motor-Excel atd s karbecem, pak Evo IV, to samé ale s MPI, soft M-E a hlavně komplet výfuk M-E se svody, celonerez - mistrovské dílo.. Rozebráno a rozprodáno tuším 2006

Napsal: 28 úno 2017, 12:59
od dawe2706
Vici píše:Paráda.
O víkendu jsem si dovezl Favorita
Škoda, že jsem před lety nevzal na brzdu svoje Fáčko tehdejší. Evo III mělo obsah 1490 (78x78, klika KIT), vačka Motor-Excel atd s karbecem, pak Evo IV, to samé ale s MPI, soft M-E a hlavně komplet výfuk M-E se svody, celonerez - mistrovské dílo.. Rozebráno a rozprodáno tuším 2006

Samozřejmě rozprodáno za zlomek pořizovací ceny.... to znám , když jsem ladil š120turbo.

Napsal: 28 úno 2017, 14:58
od Vici
No to každopádně... zahučelo v tom peněz..
původně Silver Line karbec 135 43kW... pak hlava a vačka Sprint 75 - EVO I , pak 1450 EVO 2 ....
120 turbo - jak to jezdilo ?

Napsal: 28 úno 2017, 22:11
od dawe2706
Já v tom měl motor favorit sérii 1,3 s odlehčeným setrvákem o polovinu i s řemenicí, vyleštěný kanály,upravený kompresní poměr s 280 vačkou a s turbem z Una 1.3. Byl to celkem hukot. S tou ostrou vačkou to ale celkem žralo. Tím, že jsem to měl na běžné ježdění jsem to vyřešil vačkou ze š110r. Zahučel jsem v tom dost pěněz,ale ani koruny nelituji... kdo su Škodovku řídil na to dodnes vzpomíná

Lituju jen toho, že v té době nebylo běžní mít telefon s videem a tak žádný nemám... jen pár fotek.
Napsal: 28 úno 2017, 23:01
od mecKo
dawe, ak sa ti da, postni dake fotky, zajuimaju ma taketo projekty
