Stránka 2 z 2

Napsal: 26 črc 2017, 20:44
od mountune
Mě by spíš zajimalo proč by mela bouchat hadice kvůli sekundárnímu vzduchu? A která?

Napsal: 26 črc 2017, 21:09
od alfik
slovacek.milos píše:
alfik píše:tak sorry. Blok měřených hodnot 010,011
Chytame sa zaa slovička?
nechytáme ale furt nechápu ten tvůj nesmysl

když něco netáhne tak O1O váha vzduchu a 011 plnící tlak kontrola to je nesmysl :?
kde chceš pak hledat problém ve špatně nafoukaných pneumatikách??
Milosi,nezmysel je to preto,lebo su to kanale 002 a 115.
Je to TB,nie TD

Napsal: 27 črc 2017, 05:59
od slovacek.milos
mountune píše:Mě by spíš zajimalo proč by mela bouchat hadice kvůli sekundárnímu vzduchu? A která?
vycvakneš tu hadici od ventilátoru a nasadíš nedocvaklou

pokud máš ucpaný kat, nastartuješ a otevře se ventil na vhánění sekundárního vzduchu, dupneš plný kotel a výfuk ten ventilátor přetlačí, hadice vystřelí, umí se i roztrhnout

Napsal: 27 črc 2017, 06:30
od mountune
Jeste jsem teda u benzinu ucpanej kat neviděl ale budiz.. Rozpadlejch a vysypanejch hafo ale tohle ne.

Napsal: 27 črc 2017, 09:41
od slovacek.milos
mountune píše:Jeste jsem teda u benzinu ucpanej kat neviděl ale budiz.. Rozpadlejch a vysypanejch hafo ale tohle ne.
časem uvidíš i ucpané, když jsem přišel na fígl s hadicí tak jsem ten kat vydělal a bylo přes něj vidět sice to kolečko průsvitné bylo trochu menší, ale okem bych neřekl že byl ucpaný,
na dálnici max 115 z kopce víc,