Stránka 2 z 2

Napsal: 10 črc 2017, 19:37
od honzas1
No nechci ti do toho kecat ale at si tim svým ignorantstvim nepopravis dpf. Ta vacka tam není z prdele kraliku. Ono už obecne dpf na pd je problem.

Napsal: 10 črc 2017, 20:09
od dreizig5
on to brzy pozná ;)

Napsal: 10 črc 2017, 21:02
od mrmla
tak a jekej je rozdil u tech vacek

Napsal: 10 črc 2017, 21:14
od Ladas
nabroušení nech si poradit jinak spláčeš a schánnět BMS je docela peklo...

Napsal: 11 črc 2017, 06:51
od geo
Vačka pro dpf má ještě jednu malou plošku za hlavním zdvihem pokud nevíš na co se koukat tak ji přehlídneš do 2000 tis km bude filtr vzdorovat.

Napsal: 11 črc 2017, 09:29
od mrmla
Tak jsem si to zjistoval primo ve skodovce a oni ani netusi ze je vacka jina jak na kod BNV -BNM-BMS je vacka porad jedna a ta sama a pokud mi neverite tak tady je cislo 045 109 101 J jedinej rozdil je v hlavnim kole vacky a to kvuli snimacum coz jsem do nedavana netusil

Napsal: 11 črc 2017, 12:16
od Ladas
vačka pro DPF je jiná věř nebo ne...

Napsal: 11 črc 2017, 12:30
od b707
bnv nemělo dpf?

Re: Škoda Roomster 08 1.4tdi 59 dpf

Napsal: 24 bře 2025, 20:11
od mattock
zdravim, mam ten isty problem fabia motor BMS s DPF dlho toci kym nastartuje. Staci ze postoji hodinu a niekedy chytne lepsie niekedy musim tocit 20sekund. Po zhasnuti a opatovnom nastartovani chyta okamzite.
historiu nepoznam tak som to uz kupil.
nejake napady?