Napsal: 13 led 2012, 13:46
Btw...a bolo to teda tym chipom, alebo to ešte stále pretrváva..?subz3ro_tdi píše:@martinsidlo: vsimni si datum prispevku ty "expert"![]()
Btw...a bolo to teda tym chipom, alebo to ešte stále pretrváva..?subz3ro_tdi píše:@martinsidlo: vsimni si datum prispevku ty "expert"![]()
bobG3 píše:Největší vliv má teplota, po deští, když se voda odpařuje, je chladnější vzduch - výparné teplo - do leteckých motorů se vstřikovala voda s metylem.Chladnější vzduch=lepší plnění, líp to jede - fyzika.
nie, termicky rozklad vody prebieha pri 2500-3000C oni to tam vstrekovali koli zamedzeniu detonacii pri vysokotlakom preplnani a koli chladeniu motora a stlaceneho vzduchu MW 50Ivanek007 píše:bobG3 píše:Největší vliv má teplota, po deští, když se voda odpařuje, je chladnější vzduch - výparné teplo - do leteckých motorů se vstřikovala voda s metylem.Chladnější vzduch=lepší plnění, líp to jede - fyzika.
Do leteckych motoru se vstrikovala voda, protoze ve valci v tom velkym tlaku a teplote se voda rozlozila na vodik a kyslik a tim to lepe palilo, kazdopadne toto se uzivalo za 2sv valky jen na zmizeni nepriteli, a jen na chvilku. Na plneni to asi vliv nema jak pises ty fyziko.
jericho-3 píše:Já když jedu na svém moto s rozvodem SV v létě v horku, tak bych to rozsekal.., motor chrastí, nejede, no prostě otrava-tak v parnu nejezdím.. Ale jedu večer nebo po DEŠTI tak to jede jako z praku, že vymetám strouhy smykem..Motor ztichne, nadýchne se a ukáže co 22 koní dovede...Na Šumavě v zatáčkách mi píčusové se 4 kolovými sráči v zatáčkách nestačí...A to platí pro všechny motory i pro ty, které dopuje Turbo..protože tam dodává kyslík, aby to dobře hořelo a proto je tam i IC aby vzduch byl co nejchladnější a do motoru se dostalo co nejvíc vzduchu a tím pádem i kyslíku...Divím se, že nemají IC zabudovaný tak aby vzduch z klimatizace šel přímo skrz něj...
To ze to ty nevidis neznamena ze to tak nie je....sky59 píše:pakujem, nikdy som pri deklaraciach vykonu meraneho na najlepsej brzde alebo dynamometri nevidel v podmienkach uvedene kolko bolo vtedy kyslika a aka bola vlhkost
to je z parnej lokomotivy?subz3ro_tdi píše:To ze to ty nevidis neznamena ze to tak nie je....sky59 píše:pakujem, nikdy som pri deklaraciach vykonu meraneho na najlepsej brzde alebo dynamometri nevidel v podmienkach uvedene kolko bolo vtedy kyslika a aka bola vlhkost
Na to aby si zmeral obsah kyslika by si samozrejme potreboval trochu zlozitejsie zariadenie, ale ubezpecim ta ze tento udaj nebol zohladneny ani vo fabrike pri merani tvojho serioveho vykonu![]()
To snad nemyslíš vážně, vstřikovala se směs metanolu s vodou, podívej se při jaké teplotě a za jakých podmínek se rozkládá voda na vodík a kyslík. Pokud na tom trváš, vynalezl jsi právě perpetum mobile, voda tam byla vstřikována na ochlazenía.vizIvanek007 píše:bobG3 píše:Největší vliv má teplota, po deští, když se voda odpařuje, je chladnější vzduch - výparné teplo - do leteckých motorů se vstřikovala voda s metylem.Chladnější vzduch=lepší plnění, líp to jede - fyzika.
Do leteckych motoru se vstrikovala voda, protoze ve valci v tom velkym tlaku a teplote se voda rozlozila na vodik a kyslik a tim to lepe palilo, kazdopadne toto se uzivalo za 2sv valky jen na zmizeni nepriteli, a jen na chvilku. Na plneni to asi vliv nema jak pises ty fyziko.
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdvsky59 píše: jazdim vylucne na ShellPowerDiesel a take zmeny ake popisujete tu som si nikdy nevsimol, a ak ano tak mozno je to subjektivne na hranici rozpoznania ludskymi zmyslami