go.vojta: no veľký, malý.. ťažko povedať, čo sa mne môže zdať veľa by sa možno teba zdalo ako to čo pozoruješ ty a čo je normálne.. každopádne tá ručička behá po tom tachometri úplne inak, takže rozdiel vo výkone tam asi je...

Podstatné je to, že to určite nie je atmosferickým tlakom alebo vlhkosťou vzduchu, lebo ako som spomínal, ono to potom ide pekne ešte určitý čas, nech je akékoľvek počasie a postupne to uvädne až do času než sa to zase upraví (zhodou okolností už 3 či 4 krát sa to upravilo za dažďa).
Podľa mňa by to mohlo byť niečo v saní, inak si neviem vysvetliť prečo by to ovplyvňoval dážď. Teda aby som bol presný, ono to ide väčšinu času slabšie až na tých pár dní ako sa to "upraví" (doteraz maximum bolo myslím 2 týždne v lete).
Na VAGu som to poslednou dobou nemal, v pondelok to musím pozrieť či v pamäti niečo nie je... Najlepšie je fakt zmerať to za jazdy keď to akurát chodí mizerne, či sú ok tlaky na turbe a či sa ventily otvarajú/zatvárají ako sa majú.
Problém je, ako hovorím, Murphyho zákony fungujú, a takú tú rozšírenú diagnostiku má iba jeden človek ktorý je dosť vychytený a to auto vždy ako na potvoru ide vtedy dobre. Ale z toho ako som mu to popisoval tiež nemá ani poňatia čo by to mohlo byť.
