Napsal: 10 říj 2007, 20:46
Je to octa 2001 TDI Ambiente model pro německý trh.
Nezkoušel jsem to, nebylo kde, uvidíme v zimě.
Nezkoušel jsem to, nebylo kde, uvidíme v zimě.
to by EDS mělo mít, nemusí to být jen na sněhu, někdy úplně postačí mokrá tráva někde v kopci, když to zafachčí, tak se ozve takový jakoby zaškrčeníKornout píše:Je to octa 2001 TDI Ambiente model pro německý trh.
Nezkoušel jsem to, nebylo kde, uvidíme v zimě.
staci , kdyz se zkusis otocit pres rucni brzdu , jestli se ti auto bude narovnavat tak tam eds jeKornout píše:Je to octa 2001 TDI Ambiente model pro německý trh.
Nezkoušel jsem to, nebylo kde, uvidíme v zimě.

Traction Control System) - protiprokluzová regulace se zásahem brzd. Přibrzdění prokluzujícího kola zajišťuje systém ABS. Tím se větší podíl hnacího momentu motoru přenáší přes diferenciál na druhé kolo a zvětší se celková hnací síla. Aby nedošlo k ovlivňování stability vozidla ve vyšších rychlostech, zasahují brzdy pouze do určité rychlosti.Bugs.Bunny píše:Jaký je rozdíl mezi EDS a TCS? Jen jiné ozn. nebo jinačí system?
Jo dík. Vím jak to funguje. Šlo mi spíše o to jestli se EDS a TCS nějak liší.Rybízek píše:Traction Control System) - protiprokluzová regulace se zásahem brzd. Přibrzdění prokluzujícího kola zajišťuje systém ABS. Tím se větší podíl hnacího momentu motoru přenáší přes diferenciál na druhé kolo a zvětší se celková hnací síla. Aby nedošlo k ovlivňování stability vozidla ve vyšších rychlostech, zasahují brzdy pouze do určité rychlosti.Bugs.Bunny píše:Jaký je rozdíl mezi EDS a TCS? Jen jiné ozn. nebo jinačí system?
Při proklouznutí se pomocí těch třecích lamel přenese moment na to druhé kolo, není to teda přesnej popis, ale nějak tak to jeAlesShi píše:a jak pracuje samosvor?
pri prokluzu zabiraj obe nebo jak to je?
TCS je to samý jako ASR, což je protiprokluz, EDS je něco jinýhoBugs.Bunny píše:Jo dík. Vím jak to funguje. Šlo mi spíše o to jestli se EDS a TCS nějak liší.Rybízek píše:Traction Control System) - protiprokluzová regulace se zásahem brzd. Přibrzdění prokluzujícího kola zajišťuje systém ABS. Tím se větší podíl hnacího momentu motoru přenáší přes diferenciál na druhé kolo a zvětší se celková hnací síla. Aby nedošlo k ovlivňování stability vozidla ve vyšších rychlostech, zasahují brzdy pouze do určité rychlosti.Bugs.Bunny píše:Jaký je rozdíl mezi EDS a TCS? Jen jiné ozn. nebo jinačí system?
presne jak pise huml,esp je stabilizace vozu , hlida si pricne zrychleni a pozna i kdyz se vozidlo dostane do smyku a snazi se ho vyrovnat coz je veliky rozdil oproti protiprokluzuHuml píše:TCS je to samý jako ASR, což je protiprokluz, EDS je něco jinýhoBugs.Bunny píše:Jo dík. Vím jak to funguje. Šlo mi spíše o to jestli se EDS a TCS nějak liší.Rybízek píše: Traction Control System) - protiprokluzová regulace se zásahem brzd. Přibrzdění prokluzujícího kola zajišťuje systém ABS. Tím se větší podíl hnacího momentu motoru přenáší přes diferenciál na druhé kolo a zvětší se celková hnací síla. Aby nedošlo k ovlivňování stability vozidla ve vyšších rychlostech, zasahují brzdy pouze do určité rychlosti.