Stránka 2 z 3

Napsal: 10 říj 2007, 20:46
od Kornout
Je to octa 2001 TDI Ambiente model pro německý trh.
Nezkoušel jsem to, nebylo kde, uvidíme v zimě.

Napsal: 10 říj 2007, 21:20
od Huml
Kornout píše:Je to octa 2001 TDI Ambiente model pro německý trh.
Nezkoušel jsem to, nebylo kde, uvidíme v zimě.
to by EDS mělo mít, nemusí to být jen na sněhu, někdy úplně postačí mokrá tráva někde v kopci, když to zafachčí, tak se ozve takový jakoby zaškrčení

Napsal: 10 říj 2007, 21:25
od chiptuning
Kornout píše:Je to octa 2001 TDI Ambiente model pro německý trh.
Nezkoušel jsem to, nebylo kde, uvidíme v zimě.
staci , kdyz se zkusis otocit pres rucni brzdu , jestli se ti auto bude narovnavat tak tam eds je ;)

Napsal: 10 říj 2007, 21:57
od AlesShi
a co teda vsechno musi bejt jiny?

komplety brzdy + naky krabicky a dratky?

Napsal: 10 říj 2007, 22:57
od Huml
v prvé řadě to chce mít v tom autě ABS, ale jestli máš B3, to bys tam musel nabastlit tu MK4 nebo nejlíp MK20, ale jesti tam nemáš nic, bude to drbačka, to nebude mít ani impulzní kroužky

Napsal: 11 říj 2007, 07:26
od Bugs.Bunny
Jaký je rozdíl mezi EDS a TCS? Jen jiné ozn. nebo jinačí system?

Napsal: 11 říj 2007, 17:03
od warhead_cz
aa hosi vy me znicite ja ted nevim jestli mam EDS nebo ne (LOL) (LOL)

Napsal: 11 říj 2007, 17:16
od AlesShi
hmm, tak to na to prdim
bude to holt hrabat

Napsal: 11 říj 2007, 17:47
od Rybízek
Bugs.Bunny píše:Jaký je rozdíl mezi EDS a TCS? Jen jiné ozn. nebo jinačí system?
Traction Control System) - protiprokluzová regulace se zásahem brzd. Přibrzdění prokluzujícího kola zajišťuje systém ABS. Tím se větší podíl hnacího momentu motoru přenáší přes diferenciál na druhé kolo a zvětší se celková hnací síla. Aby nedošlo k ovlivňování stability vozidla ve vyšších rychlostech, zasahují brzdy pouze do určité rychlosti.

Napsal: 11 říj 2007, 18:05
od Bugs.Bunny
Rybízek píše:
Bugs.Bunny píše:Jaký je rozdíl mezi EDS a TCS? Jen jiné ozn. nebo jinačí system?
Traction Control System) - protiprokluzová regulace se zásahem brzd. Přibrzdění prokluzujícího kola zajišťuje systém ABS. Tím se větší podíl hnacího momentu motoru přenáší přes diferenciál na druhé kolo a zvětší se celková hnací síla. Aby nedošlo k ovlivňování stability vozidla ve vyšších rychlostech, zasahují brzdy pouze do určité rychlosti.
Jo dík. Vím jak to funguje. Šlo mi spíše o to jestli se EDS a TCS nějak liší.

Napsal: 11 říj 2007, 18:48
od AlesShi
a jak pracuje samosvor?

pri prokluzu zabiraj obe nebo jak to je?

Napsal: 11 říj 2007, 18:49
od Matrix
Pokud to má ASR, tak to má automaticky i EDS. Jen to nepoznáš na ničem, možná když si vlezeš VAGem do ŘJ BAS, tak se mi hlásí jako ABS/EDS, ale nevím jak je to když to má ASR, jestli se to v názvu taky ukáže. Při aktivace se funkce projevuje jen hlukem od přibržďujícího kola, jinak nic neblika.

Napsal: 11 říj 2007, 18:51
od Matrix
AlesShi píše:a jak pracuje samosvor?

pri prokluzu zabiraj obe nebo jak to je?
Při proklouznutí se pomocí těch třecích lamel přenese moment na to druhé kolo, není to teda přesnej popis, ale nějak tak to je :) u EDS to funguje do 30km/h (u 4×4 myslím do 60 nebo 70 km/h) kdežto manuální samosvor by měl zabírat kdykoliv, otázkou je, zda se to v takkovejch vysokejch rychlostech využije.

Napsal: 11 říj 2007, 19:07
od Huml
Bugs.Bunny píše:
Rybízek píše:
Bugs.Bunny píše:Jaký je rozdíl mezi EDS a TCS? Jen jiné ozn. nebo jinačí system?
Traction Control System) - protiprokluzová regulace se zásahem brzd. Přibrzdění prokluzujícího kola zajišťuje systém ABS. Tím se větší podíl hnacího momentu motoru přenáší přes diferenciál na druhé kolo a zvětší se celková hnací síla. Aby nedošlo k ovlivňování stability vozidla ve vyšších rychlostech, zasahují brzdy pouze do určité rychlosti.
Jo dík. Vím jak to funguje. Šlo mi spíše o to jestli se EDS a TCS nějak liší.
TCS je to samý jako ASR, což je protiprokluz, EDS je něco jinýho

Napsal: 11 říj 2007, 21:33
od chiptuning
Huml píše:
Bugs.Bunny píše:
Rybízek píše: Traction Control System) - protiprokluzová regulace se zásahem brzd. Přibrzdění prokluzujícího kola zajišťuje systém ABS. Tím se větší podíl hnacího momentu motoru přenáší přes diferenciál na druhé kolo a zvětší se celková hnací síla. Aby nedošlo k ovlivňování stability vozidla ve vyšších rychlostech, zasahují brzdy pouze do určité rychlosti.
Jo dík. Vím jak to funguje. Šlo mi spíše o to jestli se EDS a TCS nějak liší.
TCS je to samý jako ASR, což je protiprokluz, EDS je něco jinýho
presne jak pise huml,esp je stabilizace vozu , hlida si pricne zrychleni a pozna i kdyz se vozidlo dostane do smyku a snazi se ho vyrovnat coz je veliky rozdil oproti protiprokluzu ;)