Stránka 2 z 2

Napsal: 11 črc 2018, 12:10
od jericho-3
Tomas.cz píše:Tak on řemen na PD dostává koule nepravidelně při točení, viz. rozdílná zubová mezera na klice apod.
Dovedl bych pochopit že zvětšený tlak uvnitř spalovacího prostoru klade větší odpor při otevření výfukových ventilů a to se přenáší přes zdvihátka a vačku dále. A nebo jestli to dokážou ovlivnit i vstřikovače samotné...?
Je to dilema a musí to být síla, když ten kombajnový řemen se takhle roztrhá...A to spodní kolečko, které "eliminuje" jednotlivý vstřik válce /zubová mezera/ nějak ztrácí opodstatnění ..Kdyby člověk nevěděl, že nejde přendat, tak by to bral jako možného viníka....Jsem zvědav, zda se tento problém odhalí... :)

Napsal: 11 črc 2018, 12:17
od Rayx
A 3x to tam rvu a nejsem schopen si s tím poradit a prohlídnout při ručním točení motorem za kliku, abych si na to udělal názor, a hledám pomoc díky 1 fotce ... Téma asi pro hospodu, kdyby tu byla ;)

Napsal: 11 črc 2018, 13:40
od Jarda-k
To se mu to pakaždý potká, když upadají ty zuby, nebo to dokáže nějakým zázrakem včas zastavit?

Napsal: 11 črc 2018, 13:58
od Rayx
Asi tak :D