Stránka 2 z 5

Napsal: 18 lis 2018, 16:56
od misa.89
ok, tak super, koupím rovnou sadu těsnění na celý čerpadlo. Díky

Napsal: 18 lis 2018, 17:43
od slovacek.milos
na ty péra pozor nejsou nejlevnější a nesjou stejná, pak mi jeden čerpadlíř tvrdil že to nedám a že se musí cosi seřídit, ale máš tam odkaz, já osobně to zavezu čerpadlářovi naposledy s novým pérem jsem platil 3000

Napsal: 19 lis 2018, 07:20
od martinsidlo
slovacek.milos píše:
martinsidlo píše:ASV má továrně 48.
kolik má prosimtě ahf
Nevím,já mám ASV.

Napsal: 14 pro 2018, 19:36
od misa.89
Ahoj, tak problém přetrvává, už jsem zkontroloval snad vše, dělá to jen za studena, tedy tak výrazně, že až motor chcípne, je mi divné, že vždycky jsem měl v hadičce běžící bublinky a teď tam není ani jedna. Když se to stane, pustím plyn a motor se do 10s srovná, do té doby se klepe jako když nejde na všechny válce. Za tepla nemá do 2tis otáček takový tah, od 2tis jede jako z praku. Turbo je 3tis km repas od turba.cz. Váha dává 1100.

Napsal: 14 pro 2018, 20:02
od slovacek.milos
[quote="misa.89"]Ahoj, tak problém přetrvává, už jsem zkontroloval snad vše, dělá to jen za studena, tedy tak výrazně, že až motor chcípne, je mi divné,

divní je že ti motor chcípne a máš volnoběžnou dávku 3,5 , v této fázi to chce podle mě hodit sem log, já osobně neloguji mi stačí jako spolujezdec podívat se na požadavky a slutečnost turba váhy

Napsal: 15 pro 2018, 12:19
od prka
Já bych to v čerpadle neviděl. Předvstřik 60 nemůže dělat takovou "rotyku" jak popisuješ, pokud je vše ostatní v pořádku. Třeba nebude ideální spotřeba, ale ventil počátku vstřiku N 108 to za jízdy dorovná. Na volnoběhu sice bude o něco větší skutečný předvstřik než je požadovaný /v bloku č. 4 bude hodnota v 3. poli větší než ve 2. a hodnota ve čtvrtém poli bude 2.8 /, protože N 108 již nižší skutečný předvstřik není schopen při malém tlaku paliva na volnoběhu nastavit. Určitě však nebude větší než 4°. Ale ani kdyby byla tato hodnota kolem 4°, tak to nebude mít na pravidelnost chodu motoru skoro žádný vliv. Co se týká volnoběžné dávky, tak ta ovlivňuje spotřebu max. v rozsahu 0.5 l/100 km, pokud je nastavena v rozsahu povoleném výrobcem (3-9 mg/H). Já bych zkontroloval blok č. 13 /pravidelnost volnoběhu/ a pokud by byla hodnota některého válce mimo toleranci (+- 2 mg/H), tak bych překontroloval vstřiky.
Určitě by bylo nejlepším řešením to nejdříve pořádně nalogovat.

Napsal: 15 pro 2018, 14:10
od Tomas.cz
misa.89 píše:Ahoj, tak problém přetrvává, už jsem zkontroloval snad vše, dělá to jen za studena, tedy tak výrazně, že až motor chcípne, je mi divné, že vždycky jsem měl v hadičce běžící bublinky a teď tam není ani jedna. Když se to stane, pustím plyn a motor se do 10s srovná, do té doby se klepe jako když nejde na všechny válce. Za tepla nemá do 2tis otáček takový tah, od 2tis jede jako z praku. Turbo je 3tis km repas od turba.cz. Váha dává 1100.
Měřil si tlak oleje, tohle mi vypadá že se vyvěšují ventily vysokým tlakem oleje, zejména když to dělá markantně za studena...

Napsal: 16 pro 2018, 15:23
od Source
Vysokým tlakom oleja ? skôr nízkym nie ? keď ho nenaplní

Napsal: 16 pro 2018, 15:38
od Tomas.cz
Pokud se zdvihátko přeplní, tak se roztáhne až vyvěsí ventily.

Napsal: 27 led 2019, 12:51
od misa.89
Ahoj,

tak jsem se tomu dneska opět věnoval:

Pružiny jsou v čerpadle ok, měl jsem dole el. hlavu.

Auto už nejde na volnoběh skoro vytočit přes 3400ot - začne tarokovat a černo šedě hulit - potom chvilku tarokuje na volnoběh a srovná se.

Vyměnil jsem filtr i s ventilem, vyčistil sací koš v nádrži, vyměnil na něm okroužek - žádná změna. Jen jsem si všiml, že mi lítají trochu bublinky cca od 2,5tis. Na volnoběh žádná, ale nevěřím tomu, že by to tím bylo.

Udělal jsem i nějakej log na dvojku a trojku, ale je z toho vidět prd.

Zvednul jsem volnoběžnou dávku na 4mg, žádná změna.

Prostě se to dostane do otáček 3200 a dál to nejde, hadice od filtru k nádrži jsou proufkával pusou, jsou volně průchozí. ještě mě napadá zkusit to na lahev s naftou, ale to musím koupit hadice.

Jediný co mě snad ještě napadá, tak zkontrolovat rozvody, jestli když jsem dělal hlavu, tak jsem to třeba dal o zub blbě - předvstřik mám ale nastaven na modrou, takže to by asi nastavit nešlo.

Už mě to dost vytáčí, jezdím s tím denně 70km do práce a nerad bych jednou nedojel. :(

Ještě můžu z druhýho ASV co mám zkusit přehodit vstřiky, ale v kanálu, kde jsou odchylky je první 0,4mg, druhý 0,1mg, třetí -0,6mg a čtvrtý 0,1mg, takže si nemyslím, že je to špatné.

Ještě někdo nějaké nápady? :)

Napsal: 27 led 2019, 13:01
od Source
Vstrekami to podla mna nebude, ja mam na tretom korekciu 1,3 a auto jazdi uplne v pohode, aj ked idem uz tie vstreky vymenit. Kazdopadne za jazdy dokazes auto vytocit viac ako tych spominanych 3200 otacok ?

Napsal: 27 led 2019, 13:13
od slovacek.milos
tři dni jsem se jebal s fordem CRi tahal jsi nftu OK pokud jsi zrychlil tempo bublifuk, z nádrže to nešlo a filtr vyměněný a těsný, motor se třepal a hulil bíle, mám kufr rúzných redukcí hadic čerpadel, dva dny testů a na nic jsme neřišli, zůstal mi rozum stát a došla mně inspirace, na mimotělní oběh motor jel, odstříhal jsem rychlospojky u filtr nahradil hadicema a sponama, ujel jsem třista metrů a světe div se,

tak podle mě toto ti chybí neměl jsi napojené čerpadlo přímo na kanystr

Napsal: 27 led 2019, 15:09
od Rayx
misa.89 píše: Jediný co mě snad ještě napadá, tak zkontrolovat rozvody, jestli když jsem dělal hlavu, tak jsem to třeba dal o zub blbě - předvstřik mám ale nastaven na modrou, takže to by asi nastavit nešlo.
A kdy jsi dělal tu hlavy a rozvody? Jelo to potom někdy OK a nebo ne?

Napsal: 27 led 2019, 17:24
od martinsidlo
To mi taky připadá na rozvody.

Napsal: 27 led 2019, 18:07
od prka
misa.89 píše:Ahoj,

tak jsem se tomu dneska opět věnoval:

Pružiny jsou v čerpadle ok, měl jsem dole el. hlavu.

Auto už nejde na volnoběh skoro vytočit přes 3400ot - začne tarokovat a černo šedě hulit - potom chvilku tarokuje na volnoběh a srovná se.

Vyměnil jsem filtr i s ventilem, vyčistil sací koš v nádrži, vyměnil na něm okroužek - žádná změna. Jen jsem si všiml, že mi lítají trochu bublinky cca od 2,5tis. Na volnoběh žádná, ale nevěřím tomu, že by to tím bylo.

Udělal jsem i nějakej log na dvojku a trojku, ale je z toho vidět prd.

Zvednul jsem volnoběžnou dávku na 4mg, žádná změna.

Prostě se to dostane do otáček 3200 a dál to nejde, hadice od filtru k nádrži jsou proufkával pusou, jsou volně průchozí. ještě mě napadá zkusit to na lahev s naftou, ale to musím koupit hadice.

Jediný co mě snad ještě napadá, tak zkontrolovat rozvody, jestli když jsem dělal hlavu, tak jsem to třeba dal o zub blbě - předvstřik mám ale nastaven na modrou, takže to by asi nastavit nešlo.

Už mě to dost vytáčí, jezdím s tím denně 70km do práce a nerad bych jednou nedojel. :(

Ještě můžu z druhýho ASV co mám zkusit přehodit vstřiky, ale v kanálu, kde jsou odchylky je první 0,4mg, druhý 0,1mg, třetí -0,6mg a čtvrtý 0,1mg, takže si nemyslím, že je to špatné.

Ještě někdo nějaké nápady? :)
Tak podle těchto hodnot to nebude ani čerpadlo a ani vstřiky. Já bych vyloučil i palivové vedení od nádrže k čerpadlu. Dokud to není v průhledné hadičce před čerpadlem samá bublina nebo pěna, tak se motor roztočí na volnoběhu až do max. otáček.
Viděl bych to na ty vyvěšené ventyly vlivem vysokého tlaku oleje nebo špatně nastavené rozvody, tak jak Ti tady radí kluci.
I když máš předvstřik v pořádku, může být vačková hřídel posunuta vůči klice a čerpadlu.