Stránka 2 z 4

Napsal: 03 led 2020, 08:46
od Tomas.cz
Když budu brát v potaz motor BMN 125kw jak bylo psáno, tak výfukovou vačku, která pohání vstřikovače:

- INA 428012310 pro oe číslo 03G 109 102 F má jenom pro motory 125kw napříč spektrem VW group.

- Engineteam HV 0310 pro oe číslo 03G 109 102 B má v katalogu jednak motory 125kw a jednak i motory 100kw a 103kw prostě vše dohromady, ale
třeba Kolbenschmidt pro oe číslo 03G 109 102 B má v katalogu jenom motory 100kw a 103kw a pak nějaký 90kw jestli se dělal, ale neplete tam motor 125kw jako Engineteam, aby ta kolize nevznikla zde...

Napsal: 03 led 2020, 17:22
od Eresak
Po koupí a běžném ježdění jsem pociťoval že není něco v pořádku, nedostatečné zrychlení, motor měl výkonový propad. Po výměně hlavy se všechno spravilo, akorát jsem měl častou regeneraci DPF cca každých 200Km.

56000 Km jsem nejezdil po výměně hlavy s častou regeneraci.

Kdyby tam byly špatné váčky tak by regenerace vůbec neproběhla ne?

Napsal: 03 led 2020, 18:35
od arlie
Jde o to, co byla ta častá regenerace.
Pokud se jen spouštěla a následně se teplota nedostane na požadovanou hodnotu, tak se zas ukončí.
A po nějakém čase to zkusí znova.

Je otázka, jestli to vydrží i tolik km bez pořádně regenerace.

Jak jsi to poznal, že zrovna regeneruje?

Napsal: 03 led 2020, 18:50
od Eresak
Regenerace byla pravidelně po ujetí cca 200km. Na palubovce mi pokaždé naskočil DPF tak jsem to jel vypálit po dálnici. Regenerace proběhla, DPF na palubovce přestal svítit.

Napsal: 03 led 2020, 18:56
od arlie
Jak jsi poznal, že proběhla?
Že zhasla kontrolka?
Pokud ano, tak to neznamená, že proběhla, ale že se podařilo něco málo vypálit z filtru během jízdy ve vyšších otáčkách.

Jinak by ti to regenerovalo po 800-1000km někdy i více.
Mrkni na tu vačku ;)

Napsal: 03 led 2020, 19:04
od Eresak
Ano, kontrolka zhasla a já jsem mohl zase jezdit, ale věděl jsem že kontrolka DPF zase naskočí.

Zítra mám volno tak se zkusím podívat na tu váčku a kdyby tam byla jiná než tam má byt regenerovalo by to nějak?

Napsal: 03 led 2020, 19:05
od arlie
Musí tam být ta, co tam patří.
S tím výstupem

Napsal: 03 led 2020, 19:15
od Eresak
Dobře, zítra budu vědět víc. Pak napíšu..

Napsal: 03 led 2020, 20:21
od Tomas.cz
Mnoho zdaru a doufám, že na to nakonec přijdeš ;)

Napsal: 03 led 2020, 20:28
od arlie
Tak dej vědět.
Já tipuju, že by to mohlo být ono pokud není žádná chyba v jednotce.
On se špatnýma vstrikama by to mělo dosáhnout teploty v dpf. Pokud teda motor běží tak nějak normálně.

Napsal: 04 led 2020, 16:52
od Eresak
Dokážete někdo tady s těch fotek poznat jestli se jedná o váčku BMN?

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: 04 led 2020, 17:02
od Tomas.cz
Je to sice z 8v motorů, ale levá vačka je obyč, pravá s dpf.

Obrázek

Napsal: 04 led 2020, 18:11
od arlie
Není to vačka pro dpf.
Ta ploška tam chybí.

Napsal: 04 led 2020, 19:46
od Eresak
Děkují za informace, nevíte jaká váčkova hřídel tam patří?

Napsal: 04 led 2020, 20:19
od venca.6
03G 109 102 F