Stránka 2 z 2
Re: Passat 1.9TDi PD AVF - vysoka volnobezna davka a spotreb
Napsal: 26 lis 2019, 21:43
od slovacek.milos
[quote="VeilSide"]
Vsetko toto sa upravi (nie uplne optimalne) ked posuniem rozvod do + az niekde okolo 7°. vtedy sa volnobezna davka upravi na cca 5-6mg/str a spotreba na 0,7-0,8
nekdy je dobré zkusit co motoru chutná a člověk se diví u pedečka jsem zatím nikdy nelaboroval ale u rotačky když vemu kladívko na nastavovač a vcds zkusím uchem a vidím okem co si mohu dovolit jsem schopný zvýšit dojezd z 1000 km na 1200 na plnou nádrž,
Napsal: 27 lis 2019, 06:09
od pavlin2
Já u PD laboroval s tím, že na synchronizaci 0,0 při zahřátém volnoběhu padla volnoběžná dávka na cca 2 mg a auto se na volnoběh nepatrně třepalo a korekce jednoho ze vsřiků stoupala k výšinám. Při posunutí synchronizace 1,1 vše ok, dávka 3,5 mg a vstřiky v pohodě... Ale tady to bude fakt tou vačkou...
Napsal: 27 lis 2019, 09:52
od VeilSide
cez vikend budem menit vacku za pouzivanu ale original v dobrom stave, bez ohoblovanych konikov.
Dam vediet vysledok
Napsal: 27 lis 2019, 10:37
od slovacek.milos
[quote="VeilSide"]
pak napiš na kolik jsi vyladil tu spotřebu o pár PD žroutů vím
Napsal: 04 pro 2019, 14:18
od cilci
Ahoj. Jak dopadla vymena vacky ? Resim stejny problem na 1.4 pd .
Napsal: 05 pro 2019, 07:59
od misoVW
klasika, nesedia vstreky so softom ako pisu kolegovia.
Napsal: 05 pro 2019, 08:38
od cilci
Ja delal jen vacku a hydrostely. Spotreba o 1 l vic a rozhozeny korekce vstriku. Pristi ryden davam jinou vacku . Uvidime. Pokud je to tou neorigo vackou tak je to fakt peklo ze vubec neco takoveho prodavaji.😐
Napsal: 06 pro 2019, 19:46
od VeilSide
Ahojte
K tym nesediacim vstrekom k softu
Ako ste na to prisli ked som daval ROVNAKE vstreky ako tam boli a bolo to napisane aj v prispevkoch.....
Kazdopadne pre vstkych ktori sa stretnu s podobnym problemom. Po vymene vacky za ORIGINALNU VW (jazdenu ale v tip top stave) je vsetko vyriesene. Volnobezna davka cca 5mg/str, spotreba na volnobehu na maxidote 0,5 litra pri zapnutych xenonoch, radiu, kureni, spotreba cez vcds 0.4l/h, pri zapnutom vyhrievani sedaciek 0,6l/h
Synchronizacia vacka/kluka 0
Cize ET engineering vacka musela byt od vyroby vadna, najskor zle vyfrezovany zarez na vackove koleso... vacka bude odoslana na reklamaciu
Snad to niekomu pomoze
Napsal: 06 pro 2019, 23:41
od Huml
a ta vačka od ET byla ocel nebo litina? montuju ted uz jen ocel a problém tohoto rázu jsem zatím neměl, ta litiny mi přišla vždy jako shit už od začátku
Napsal: 06 pro 2019, 23:44
od Tomas.cz
ET HV0162 bylo v jednom příspěvku, což je litina.
Napsal: 07 pro 2019, 11:54
od ladynn
Sledoval jsem jak tenhle případ dopadne. Já jsem dal ocelovou ET do bxe, volnoběžnou dávku mám kolem 5mg synchronizaci -1, ze začátku jsem řešíl ostrý klepavý zvuk ale už si to asi sedlo. Jinak je to dost lenivé.
Napsal: 09 pro 2019, 12:30
od VeilSide
To:Huml ano bola to lacna liatina bohuzial (moja chyba ze som do takej vobec isiel)
S tymto problemom som saosobne nestretol este ani ja a uz som taku istu et montoval do golfa arl a taktiez aj do passatu avf
Cize bud bola chyba vyroby slebo niekto zamiesal do krabice iny typ vacky
Momentalne auto ide na original arl vacke a je to rozdiel na nepoznanie
Napsal: 09 pro 2019, 16:40
od Jarda S.
ladynn píše:Sledoval jsem jak tenhle případ dopadne. Já jsem dal ocelovou ET do bxe, volnoběžnou dávku mám kolem 5mg synchronizaci -1, ze začátku jsem řešíl ostrý klepavý zvuk ale už si to asi sedlo. Jinak je to dost lenivé.
to s ET vačkou pozoruju taky, měl jsem vzít radši kolbenschmidt