Stránka 2 z 4
Napsal: 29 zář 2020, 16:11
od marfan
Keď ti to regeneruje po 100km tak to musí podľa niečoho počítať zanesenie spáliteľného popolčeka.
Niekto tu na fóre už písal, že sa to počíta so Spotreby, odchylky vstrekovaného množstva a od diferenčného tlaku DPFka.
Takže ak máš vstreky OK, tak buď jazdíš čisto mesto alebo potom DPF je už na konci životnosti.
Ja mám odsledované, že ak jazdím svižne tak medzi regeneráciami najazdím viac km.
Napsal: 29 zář 2020, 16:57
od Koubis Tdi
marfan píše:Keď ti to regeneruje po 100km tak to musí podľa niečoho počítať zanesenie spáliteľného popolčeka.
Niekto tu na fóre už písal, že sa to počíta so Spotreby, odchylky vstrekovaného množstva a od diferenčného tlaku DPFka.
Takže ak máš vstreky OK, tak buď jazdíš čisto mesto alebo potom DPF je už na konci životnosti.
Ja mám odsledované, že ak jazdím svižne tak medzi regeneráciami najazdím viac km.
A může to být např od špatně nastavených rozvodů?
Napsal: 29 zář 2020, 19:30
od marfan
Možno aj ano.
Neviem ti povedať, nie som mechanik.
AK by boli zle nastavené rozvody nebol by aj chod nejaký iný ? Prípadne aj výkon ?
Napsal: 29 zář 2020, 23:16
od maros4341
pri výmene rozvodov v týchto autách je problém, že mechanici si uľahčuju robotu a následkom je poškodenie a upchatie trubiek k snímaču odchylky tlaku DPF. Doporučujem skontrolovať prípadne vymeniť.
Druhý problem je vypínanie rôznych závad zmenpou Sw riadiacej jednotky.
Počítadlo flašhovaní nie je smerodatným, nakolľko už existuju možnosti prehratia SW aj bez rozoberania ECU bez vplyvu na počítadla.
Takže nahrať originalny sw do ECU motora a skontrolovať trubky k snímaču odchylky tlaku DPF, prípadne počas regenerácie aj pribieh teplôt na snímačoch a následne vyhodnotiť funkčnosť DPF
Napsal: 01 říj 2020, 18:43
od Koubis Tdi
Source píše:Skus si dat v jednotke motora Advanced ID ci tam nenajdes programing attempt
Bylo to někdy flashované?

Napsal: 01 říj 2020, 20:54
od marfan
Takze kod motora je CUPA a nie CUNA.
Konstrukcne su to rovnake motory ale CUPA nema dve EGR, prestavovac vaciek, cize zla funkcnost EGR by nemala ovplyvnovat zanesenie pretoze ak je DPF v poriadku a cisti ako ma tak aj keby je stale otvorene tak spaliny idu bez sadzi naspat.
Odchylky vstrekovania mas ake ? Ja som nedavno menil dva vstreky a motor celkovo ide lepsie a predlzila sa vzdialenost medzi regeneraciami.
Vela oleja ti to nezerie ?
Skusil by som este odpojit hadicku od diferencneho snimaca a skusit do nej ústami fuknut ci nieje pripchata. Pripadne hu odpojit uplne a pojazdit. Malo by to potom pocitat podla inych hodnot.
Napsal: 02 říj 2020, 06:02
od anydraj
Ano, jednou bylo flash programming
Jak rika Maros, zkontroluj diferencni snimac, jestli chodi spravne.
V merenych hodnotach UDS si dej
diferencni snimac offset , jestli ukazuje 0 + - 2 mBar.
Pak nastartuj a dej diferencni snimac skutecnost.
U dobryho FAP by mela byt hodnota cca do 15 mBar.
Napsal: 02 říj 2020, 07:19
od Koubis Tdi
anydraj píše:Ano, jednou bylo flash programming
Jak rika Maros, zkontroluj diferencni snimac, jestli chodi spravne.
V merenych hodnotach UDS si dej
diferencni snimac offset , jestli ukazuje 0 + - 2 mBar.
Pak nastartuj a dej diferencni snimac skutecnost.
U dobryho FAP by mela byt hodnota cca do 15 mBar.
Ahoj, přesně tohle mám při volnoběhu: offset: 0-1 hpa a hrubá hodnota (asi měřená) 15hpa
Napsal: 02 říj 2020, 07:22
od Koubis Tdi
Koubis Tdi píše:anydraj píše:Ano, jednou bylo flash programming
Jak rika Maros, zkontroluj diferencni snimac, jestli chodi spravne.
V merenych hodnotach UDS si dej
diferencni snimac offset , jestli ukazuje 0 + - 2 mBar.
Pak nastartuj a dej diferencni snimac skutecnost.
U dobryho FAP by mela byt hodnota cca do 15 mBar.
Ahoj, přesně tohle mám při volnoběhu: offset: 0-1 hpa a hrubá hodnota (asi měřená) 15hpa
Volnoběh:

Napsal: 02 říj 2020, 07:23
od anydraj
Pridej plyn naplno a mrkni, kolik
ukazuje snimac.
Napsal: 02 říj 2020, 13:35
od Koubis Tdi
Fotky dole...
Napsal: 02 říj 2020, 13:36
od Koubis Tdi
Koubis Tdi píše:anydraj píše:Pridej plyn naplno a mrkni, kolik
ukazuje snimac.
2500ot/min
Vypnuto
Napsal: 02 říj 2020, 14:12
od anydraj
Jestli se dobre divam tak mas porad tlak diference
2200 mBar
At motor jede nebo stoji
Nemenil jsi nahodou snimac ?
Jsou 3x ruzny, A,B,C index
Nejde zamenovat, analog a digital
To by mohl byt problem u tebe
Napsal: 02 říj 2020, 14:20
od Koubis Tdi
anydraj píše:Jestli se dobre divam tak mas porad tlak diference
2200 mBar
At motor jede nebo stoji
Nemenil jsi nahodou snimac ?
Jsou 3x ruzny, A,B,C index
Nejde zamenovat, analog a digital
To by mohl byt problem u tebe
Ano, je to vypnutý motor a výše je na 2500 ot...
Napsal: 02 říj 2020, 14:33
od anydraj
Zaprvni necituj prispevek hned po sobe, nebo te admin zabananuje.
a za druhy jsi nerekl, jestli jsi menil snimac
diference