Stránka 2 z 5

Napsal: 13 pro 2020, 20:38
od libor.98
Tomas.cz píše:Můžu se jenom zeptat, proč chceš "měnit" soudlě dle inzerátu fešnou O2-RS 125kw s CR za Octavii 1?
Krátké trasy do práce 7km na dpf nic moc plus na jaře stavíme dům takže kde jaká koruna se budu hodit, tak by mě stačila jedničková ovce, měl jsem ji dřív lehce úpravenou a zase bych se k ní vrátil.

Napsal: 13 pro 2020, 20:40
od libor.98
Jarda S. píše:
libor.98 píše:Asi to bude nejlepší koupit pěknou sérii a dát si tam turbo VB, PP764, hds spojku a chip to mě by stačilo. Ale tak ptám se tady jestli někdo něco nebude mít k prodeji za přijatelnou cenu
já bych raději hledal PD 96kw oktu (noteeth) tam tě koně vyjdou skoro nejlevněji (noteeth)
Jojo koukám i po ASZ 96kw tam stačí chip a jede to pěkně stačí to.

Napsal: 14 pro 2020, 07:00
od favo
Jen pozor na stav olejové soustavy a vačky. Mohl bych vyprávět :D

Napsal: 14 pro 2020, 10:04
od libor.98
favo píše:Jen pozor na stav olejové soustavy a vačky. Mohl bych vyprávět :D


Tak to toho asi neuvidím v jakém to bude stavu při koupi. :?

Napsal: 14 pro 2020, 11:04
od roman1648
To neuvidíš no, motor ti nikdo rozebírat nebude že (noteeth)
Jde o to aby to normálně startovalo,nešly z toho nějaký pazvuky,nijak extra nehulilo atd, víc asi nezjistíš...

Napsal: 14 pro 2020, 18:27
od martinsidlo
Koupíš zajíce v pytli ale hlavně,že je to laciný. A nasypeš do toho nesmysl.
Každý je strůjcem svého osudu.

Napsal: 14 pro 2020, 19:14
od Marek77
I kdybyste se s dejmákama stavěli na hlavy, nikdy vám to nepojede tak, jako dobře odladěná 1,8T. Za čtvrtinu investic.

Mám tu teď jednu, zatím naladěnou podomácku na 154 kW a 354 Nm na krátké převodovce. Nejede to blbě, fakt ne. Myslím, že někteří z vás byste se v tom možná i posrali strachy. Ona ta síla v kombinaci s tím debilním podvozkem s krátkým rozvorem a dlouhými převisy je docela groteska.

Napsal: 14 pro 2020, 19:33
od Ladas
Bez k04 to slavný 1.8T nikdy pořádně nepojede a o investicích aby to jelo je to 3x vic za 1 koně než u nafty, o problémech se za zaneseným mazacím košem,soustavou odvětráním klikové hřídele a vůbec celým systémem saní na které už věci v originále ani neobjednáš bych mohl taky vyprávět story z druhovýroby od kvality topran víka a podobně je to rok maximálně 2 a můžeš to ladit znova prostě ty jebky nefungujou

Napsal: 14 pro 2020, 19:53
od rudy5
Čo keď chce mať človek 200ps a voziť sa za 4l :D

Napsal: 14 pro 2020, 20:47
od Thopr

Napsal: 14 pro 2020, 21:00
od Marek77
rudy5 píše:Čo keď chce mať človek 200ps a voziť sa za 4l :D
Takový motor neexistuje. Buď máš 200 koní, nebo spotřebu 4 litry, ale obojí najednou mít nemůžeš.

Napsal: 14 pro 2020, 21:14
od rudy5
Akože nie to čo majú upravené ovce sa za to vozia :D je by som za pár korún kúpim Volvo V70/xc70 2.5turbo benzín výkon tam je auta sú není drahé a je to oproti o1 vozenie ako v obývačke

Napsal: 14 pro 2020, 22:23
od turbo kamna power
Ono aby jsi z té jedničkové Octy nebyl zklamaný, nostalgie je svině, ty auta nejsou dnešním pohledem zas tak skvělý, jako si je pamatujeme 10-15 let nazpět :) pořád to sice bude levný auto na provoz a údržbu, ale taky už tam začnou odcházet věci na stáří a brutální kilometrové nájezdy. A ty sedačky, interiér, podvozek... jsou věci, který jdou řešit, ale v sérii to je hrůza :)
Marek77 píše:I kdybyste se s dejmákama stavěli na hlavy, nikdy vám to nepojede tak, jako dobře odladěná 1,8T. Za čtvrtinu investic.
To mohu potvrdit, když jsem si spočítal, na kolik by mě vyšlo upravit rotačku na cca 220 koní, tak jsem si radši pořídil Ibizu Cupru 1.8T, kde za poloviční peníze budu mít kolem 250 koní a v lehčím autě navíc :)
Ladas píše:Bez k04 to slavný 1.8T nikdy pořádně nepojede a o investicích aby to jelo je to 3x vic za 1 koně než u nafty...
Zbytečný pesimismus, vidím to opačně. (k04 jako dobrý, ale s těmi debilními svody... to už je lepší k03s hybrid a portované svody, a když už, tak k04 z TFSI, ale to už je o kovaných ojnicích atd.)
Vždyť na 1.8T jde sehnat vše za pár Kč, dávalo se to do každýho koncernu od leva do prava v různých výkonech, tak si z toho každý poskládá co chce.

A 3x víc Kč za koně je nesmysl. Třeba u Octy AUM 110 kw, což je v podstatě shodný motor s RS, tak stačí jen pár drobností, FMIC a chip a jsi na 220-230 koních za cca 20t. Kč investici. Kolik koní uděláš na rotačce za ty peníze? :)
rudy5 píše:za pár korún kúpim Volvo V70/xc70 2.5turbo benzín výkon tam je auta sú není drahé a je to oproti o1 vozenie ako v obývačke
to sice jo, levná auta na pořízení to jsou, ale servis a údržba vyjde na 4x více, než u octavie a navíc to nejsou zas tak spolehlivá auta, jako je jejich pověst :)

Napsal: 14 pro 2020, 22:49
od libor.98
Kluci moc díky všem za rady a postřehy, uvidíme co bude dál třeba si necham RS co mám a bude to :D

Napsal: 15 pro 2020, 05:13
od NOVON
O1 je dneska pro majitele který se stará spíš jako srdcovka než výkvět techniky.To nebyla nikdy.Ja mám tu svoji holku rád, byť je to predface a je celá oloupaná,ale bez koroze :-)
Nikdy nezklamala,dycky dojela.Dokonce uvažuji o celolaku.