Ono aby jsi z té jedničkové Octy nebyl zklamaný, nostalgie je svině, ty auta nejsou dnešním pohledem zas tak skvělý, jako si je pamatujeme 10-15 let nazpět

pořád to sice bude levný auto na provoz a údržbu, ale taky už tam začnou odcházet věci na stáří a brutální kilometrové nájezdy. A ty sedačky, interiér, podvozek... jsou věci, který jdou řešit, ale v sérii to je hrůza
Marek77 píše:I kdybyste se s dejmákama stavěli na hlavy, nikdy vám to nepojede tak, jako dobře odladěná 1,8T. Za čtvrtinu investic.
To mohu potvrdit, když jsem si spočítal, na kolik by mě vyšlo upravit rotačku na cca 220 koní, tak jsem si radši pořídil Ibizu Cupru 1.8T, kde za poloviční peníze budu mít kolem 250 koní a v lehčím autě navíc
Ladas píše:Bez k04 to slavný 1.8T nikdy pořádně nepojede a o investicích aby to jelo je to 3x vic za 1 koně než u nafty...
Zbytečný pesimismus, vidím to opačně. (k04 jako dobrý, ale s těmi debilními svody... to už je lepší k03s hybrid a portované svody, a když už, tak k04 z TFSI, ale to už je o kovaných ojnicích atd.)
Vždyť na 1.8T jde sehnat vše za pár Kč, dávalo se to do každýho koncernu od leva do prava v různých výkonech, tak si z toho každý poskládá co chce.
A 3x víc Kč za koně je nesmysl. Třeba u Octy AUM 110 kw, což je v podstatě shodný motor s RS, tak stačí jen pár drobností, FMIC a chip a jsi na 220-230 koních za cca 20t. Kč investici. Kolik koní uděláš na rotačce za ty peníze?
rudy5 píše:za pár korún kúpim Volvo V70/xc70 2.5turbo benzín výkon tam je auta sú není drahé a je to oproti o1 vozenie ako v obývačke
to sice jo, levná auta na pořízení to jsou, ale servis a údržba vyjde na 4x více, než u octavie a navíc to nejsou zas tak spolehlivá auta, jako je jejich pověst
