Stránka 2 z 3
Napsal: 09 dub 2021, 18:58
od Mikytdi
ten zvuk jde opravdu z toho.. jeste mužu zkusit takto za spustěného motoru odpojit napajecí kabel a pokud to stichne tak to bude ono.. teda doufám

Napsal: 09 dub 2021, 20:49
od slovacek.milos
[quote="Mikytdi"]myslím
až vše vymyslíš zkus koupit průhlednou hadici od filtru k čerpadlu, ve filtru máš těsnění znané olympiáda, ta umí nadělat taky pěknou paseku i dekl filtru, jakýkoliv bublifuk směrem k čerpadlu si bez tlaku podle přestav mapy řj motoru

Napsal: 09 dub 2021, 21:05
od roman1648
Mikytdi píše:ten zvuk jde opravdu z toho.. jeste mužu zkusit takto za spustěného motoru odpojit napajecí kabel a pokud to stichne tak to bude ono.. teda doufám

Jo, to můžeš, jakmile to odpojí tak to zdechne

Napsal: 09 dub 2021, 21:19
od Mikytdi
roman1648 píše:Mikytdi píše:ten zvuk jde opravdu z toho.. jeste mužu zkusit takto za spustěného motoru odpojit napajecí kabel a pokud to stichne tak to bude ono.. teda doufám

Jo, to můžeš, jakmile to odpojí tak to zdechne

tak to hodím na baterku na 12V solo

ale zkusím a dam pak vedet... díky všem...
Napsal: 09 dub 2021, 21:19
od Mikytdi
slovacek.milos píše:Mikytdi píše:myslím
až vše vymyslíš zkus koupit průhlednou hadici od filtru k čerpadlu, ve filtru máš těsnění znané olympiáda, ta umí nadělat taky pěknou paseku i dekl filtru, jakýkoliv bublifuk směrem k čerpadlu si bez tlaku podle přestav mapy řj motoru

zkusím diky

Napsal: 09 dub 2021, 22:48
od slovacek.milos
roman1648 píše:Mikytdi píše:ten zvuk jde opravdu z toho.. jeste mužu zkusit takto za spustěného motoru odpojit napajecí kabel a pokud to stichne tak to bude ono.. teda doufám

Jo, to můžeš, jakmile to odpojí tak to zdechne

toto taky zatím nechápu, jedno třípístové čerpadlo valí a na druhím odpojíš dratek na nádrži a utne

Napsal: 10 dub 2021, 18:13
od Rayx
roman1648 píše:
Jo, to můžeš, jakmile to odpojí tak to zdechne

Tak tohle jsem ještě neviděl, holt začátky CR u koncernu.
Podle jejich SSP by to ale zdechnout nemělo, jen by nemělo jít znovu nastartit.
V origu za nesmysl, Bosch aftermarket za dvojku
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-5N ... 1002813258
Napsal: 10 dub 2021, 18:23
od slovacek.milos
mi to neběželo při výpadku toho O.5 atm čerpadla ani u jumper, naposledy tuším A4 V6 vytopené relátko u levého podběhu, taky utlo, bez čerpadla v nádrži,
Napsal: 10 dub 2021, 20:36
od Mikytdi
ja si myslím že dává, ale nedává tolik kolik by mělo že bude načaté.. ten zvuk toho čerpadla je sice na videu stejny.. ale když človek chvili posloucha tak nezní stejně a mení "ton" a nebo bude zanesené ten předfiltr pred vysokotlakem... nema někdo na pujčení toto čerpadlo?

Napsal: 10 dub 2021, 21:59
od slovacek.milos
[quote="Mikytdi"] "ton"
hraju na mnoho hudebních nástrojů. ton čerpadla mě zajímá ale spíš bych od tebe rád slyšel nebo viděl bublifuk v průhledné hadici od filtru k vysokotlakému čerpadlu, pod tam de čistá nafta řeknu ti konečné řešení

Napsal: 14 dub 2021, 19:03
od Mikytdi
no ja už jsem dohrál na nastroje....vyřešeno....
na rovinu...
auto jede cca 10 km v pohodě.. pak začne hučet čerpadlo pač ma malo nafty..tím padem i nizky tlak v railu...
přičina...
přehozene hadice u palivového filtru... udělal jsem to ja tenkrat když jsem měnil filtr... vždy to cele odpojim a vezmu si to na stul aby dobře sedlo tesnění a měl jsem na to prostor...
človek který auto vlastní jezdi jen po meste..takže nic nepoznal...až časem když vyjel dal...
takže tak..
všem díky za pomoc a reakce...
Napsal: 14 dub 2021, 20:19
od slovacek.milos
[quote="Mikytdi"]
přehozene hadice u palivového filtru... udělal jsem to ja tenkrat když jsem měnil filtr... vždy to cele odpojim a vezmu si to na stul aby dobře sedlo tesnění a měl jsem na to prostor...
o tomto problému tuším vícekrát mluvil huml, přehozené hadice, já osobně vemu ofuk dekl ofoukám a přehodím filtr + olympidádu, zaleju a startuju, velké ponaučení miky je otázka měnils filtr? a jak, na to jsme zapoměli, pokud blbě prozradí to ta průhledná hadice z filtru de bublifuk,
v diagnostice je další problém v tom že stejná hláška je i na rejlo vou lištu jedno nebo druhé čidlo,
já tu mám zatím jasno když nejde z filtru bublifuk auto chytne na drb tak mám zabalenou celou lištu vyměním a po problému, iniciály na lištu jsou start na drb a čistá nafta do čerpadla
Napsal: 15 dub 2021, 08:22
od Rayx
Mikytdi píše:přičina...
přehozene hadice u palivového filtru... udělal jsem to ja tenkrat když jsem měnil filtr... vždy to cele odpojim a vezmu si to na stul aby dobře sedlo tesnění a měl jsem na to prostor...
človek který auto vlastní jezdi jen po meste..takže nic nepoznal...až časem když vyjel dal...
Pěkné, to je nejlepší škola si uvědomit co a proč se vlastně stalo, aby se příště nezopáklo. Takže šlo o stranu od filtru k rail čerpadlu, teď to vidím taky

Jinak ten člověk tedy pořídil pro město to "nejlepší" co mohl ...

Napsal: 15 dub 2021, 08:44
od roman1648
No, asi tak, plno jich má moderní diesely a courají s tím po dědině nebo mezi dědinama, když to vezmu u nás, navíc vesměs takoví co se bojí šlápnout na plyn aby se průměrná spotřeba ze 4,8 nezvedla náhodou na 5L...

Napsal: 15 dub 2021, 08:58
od Rayx
Když jim to rádce někde ještě našeptává ... Mě to vždy rve uši jet s někým kdo neslyší ten podtočený motor, ať už v dieslu nebo i benzínu, nejlépe někde do kopečka s plným obsazením ...