Stránka 2 z 2
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 18 led 2024, 07:38
od roman1648
Náboj vačkového hřídele - co tím myslíš ?
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 19 led 2024, 20:18
od TITI 72
mají tak pojmenovaný ten díl, co jsou do něho nasunuty vačky
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 07 říj 2024, 17:37
od TITI 72
Ahoj, budu pokračovat tady,
jak jsem psal, dělal jsem rozvody, ty jsou ok, pul roku před tím se měnilo gufero, při těch rozvodech teklo znovu,
dalo se nové i s řemenicí, protože orig už měl drážky. Mám to tu zase, zase teklo, dal jsem origo gufero a novou řemenici, protože tam byla zase jakoby jetá drážka a zdála se, že hází. No a teče zase! Na tý řemenici je náznak tak třičtvrtě obvodu, tak jsem zkoumal, a tato nová má taky házivost, jak nahoru tak i do boku. Je možné, že by byla křivá klika?
Nesetkal se s tím někdo?
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 07 říj 2024, 18:25
od Tomas6
Možné je všechno, chce to úchylkoměr a měřit.
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 08 říj 2024, 06:20
od roman1648
Jak dlouho po montáži gufera to startuješ ?
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 08 říj 2024, 07:23
od TITI 72
za hodinu, dvě, někdy i do druhého dne, mě spíš zaráží, že se ty řemenice chvějí.
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 20 úno 2025, 17:57
od TITI 72
tak Yeti přijel na servis a je to zase dochcaný od oleje.
Nová řemenice i gufero, nasucho, stálo to skoro 24 hodin a stejně to ani ne za pul roku teče. Co sakra s tím?
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 23 úno 2025, 17:31
od geo
A máš to správně nasazený kola
do protikusu jinak to hází?
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 23 úno 2025, 18:44
od trhac
Taky bych řekl že bude problém v tom stromečku na klice.
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 25 úno 2025, 22:01
od TITI 72
Tak jsem provedl měření - řemenice co tam je, měřeno před tlumicí gumou - boční házivost 0,45 mm, původní origo řemenice - 0,7 mm, takže ještě víc.
Re: Yeti 1.8 tsi 116 kW CDAA
Napsal: 05 bře 2025, 12:32
od TITI 72
Komu není rady, tomu není pomoci.
Na doporučení, že to taky někoho vyškolilo, vyměnit celý kryt i guferem, a to bude ok?, určitě.
Tak se vyměnil kryt. Nechal jsem to stát 1 a 1/2 dne.
Najeto 30 km, a hele!
Teče to! Zatím ne moc, ale teče!
Kůůůr.a, co s tím?
Motor už žere trochu olej, kroužky (u tohoto motoru problém), přetlak v bloku?
Pomůže vyměnit PCVčko?
Teklo to před rozvody, teče to po, nemohla být špatná řetězovka v sadě, že by to dělalo paseku?
Už fakt nevím.