Stránka 2 z 2

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Napsal: 02 úno 2025, 18:37
od geo
Tak to pak tomu protokolu nerozumím ukážou ti tlak před čištěním s velkým protitlakem kterej tam yeda nemohl být kdyz to jezdilo a po čištění je znovu velkej a ještě ktomu s menším průtokem?

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Napsal: 02 úno 2025, 18:52
od MarfyE34
No taky z toho nejsem moudrej. Zítra tam jedu znovu, jelikož tam něco asi špatně utáhli a začal jít smrad z ventilátoru topení když zastavím třeba na semaforech. Možná nějaké těsnění.

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Napsal: 05 črc 2025, 22:44
od roli4rally
Mám podobný problém, čo sa dialo ďalej? Diky pekne za odpoveď 🙂🤔

edit: už som našiel ďalšie tvoje príspevky v iných témach, prečítal ich 😅 a ako s regeneraciami? Niečo nové? 😅🙈

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Napsal: 08 črc 2025, 13:57
od nemo
Také by mne zajímalo jak to dopadlo.Také mám podobný problém.

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Napsal: 12 črc 2025, 12:29
od MarfyE34
Čau, sorry, že píšu až teď. No zjistili jsme s Milanem Votavou , že v autě byl nějaký mladý software. Zřejmě na poslední návštěvě v autorizáku v SRN, tam Němcovi nahráli nějaký nesmyslný moderní soft a od té doby auto zlobilo, moje teorie. Vyměnil jsem půlku drahých sraček na motoru a zřejmě úplně zbytečně, po nahrátí origo softu z roku cca 2015, se auto sakra zlepšilo. Volnoběh super, chod motoru se celkově uklidnil a řekl bych i ztišil. Regenerace se postupně zlepšovali , nejdřív 200 km , pak 300 km a měl jsem i rekord 450 km mezi regeneracemi ale to jsem otočil Jihlavu a zpět po dálnici. Měl jsem radost, že je asi vyřešeno. No není , včera vyjedu z myčky a po pár metrech se rozsvítila kontrolka motoru ( kuře ) na VAG to napsalo chybu viz. obr. dole.

Takže DPF problémy jsou zpět , tato chyba dle AI znamená buď opět čidlo tlaku DPF ( obě jsem dával nové origo VW včetně zákl. nastavení před pár měsíci) nebo jeho kabeláž, nebo ŘJ nebo cokoliv.... jsem zase tam kde jsem byl :x Posraný 2.0 TDI !!! Celkem mě to už nebaví , 1 km v tomto autě je dražší než v Bugatti Veyron ! :o

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Napsal: 12 črc 2025, 13:05
od Tomas.cz
A ta spodní chyba jestli dobře čtu P0341?

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Napsal: 12 črc 2025, 13:16
od MarfyE34
To mě pomalu ale jistě odchází nastavovač vačkové hřídele. Občas to špatně startuje , zatím jen třeba 1x za 2 měsíce. Vše nasvědčuje , že je to ovládání nastavování vačky , solenoid. Mám ještě ten starý poruchový typ , VW udělalo pak facelift dílu za lepší. Skládá se ze dvou dílů , origo oba dva bratru 10 000 kč plus práce :roll: Tak čekám a šetřím , ale potřebuju udělat olej v DSG (blíží se 240 000 km) a hlavně musím už konečně vyřešit ten okruh sraček kolem DPF . No vyšlo by levněji koupit novou Dacii (noteeth)

Re: 2.0 TDI CUNA 135 kW asi vadný EGR po čištění DPF

Napsal: 19 črc 2025, 21:43
od MarfyE34
Tak umřelo čidlo tlaku DPF ( to vlevo) , obě jsem kupoval v Březnu nové , originální VW , nechápu. Vrátil jsem původní 11 let staré a zatím to jezdí , regeneruje , kontrolka nesvítí. Už ani čidlo neumí vyrobit (wallbash) VW nahradilo čidla tlaku DPF s číslem 03L 906 051 B novým čidlem 03L 906 051 D a zřejmě to bude asi důvod proč to nefunguje , citlivost , rozpětí nového čidla D !!! Čidlo B již nelze koupit.