Stránka 2 z 2
Napsal: 18 led 2011, 18:36
od mecsoun
aha máš recht je to i logický, protože do těch padesáti mg je to vlastně rezerva co zvládne čerpadlo a jinak by se nedalo chipem přidat naftu... ještě by mě zajímalo jestli jde seřídit elektronická hlava čerpadla bez stolice. Měnil jsem ji na svém čerpadle kvůli závadě a nezdá se mi, že by to jelo jak má a také se mi zdá ta spotřeba někde malinko jinde. vstřikované množství na volnoběh mám na teplém motoru 3.6 mg, ale nějak se mi zdá, že to moc nejede tak jako to jelo předtím je to takový jakože to ve vyšších otáčkách ztrácí dech.
Napsal: 26 led 2011, 20:26
od mecsoun
ještě bych měl dotaz, který se hodí z části k tomuhle tématu. V trojce golfu 66kw tdi 1Z jsem měnil vstřikovací čerpadlo. Je původně ze 66 kW tdi AHU. V autě už jsem měl předtím tedy i teď namontovány vstřiky z motoru ASV. Jde mi o to, že čerpadlo mělo po namontování volnoběžnou dávku přibližně 12 mg na teplým motoru. S vrškem čerpadla určitě nebylo hýbáno, když vše bylo zakáplé barvou. Čekal bych tedy, že když dám z výroby nastavený čerpadlo do takřka shodnýho motoru s většími tryskami (i když z asv o moc větší nejsou) tak volnoběžná dávka bude nižší. Zkoušel jsem to i s řídící jednotkou z toho původního auta a hodnoty na volnoběžné dávce byly stejné. I kdyby... pochopil bych, že by to ukazovalo hodnoty v toleranci, která je tedy asi do 9 mg.
Napsal: 21 pro 2011, 16:29
od Vsety18
PRO FMX moc nafty ale málo vzduchu tudíž horší spalování nafty.Můžeš zvyšovat naftu ale zároveň je potřeba uvědomit si že existuje ideální poměr nafa vzduch při kterým maximálně využiješ dávku palia
Napsal: 28 led 2012, 22:55
od Ozre
Vsety18 píše:PRO FMX moc nafty ale málo vzduchu tudíž horší spalování nafty.Můžeš zvyšovat naftu ale zároveň je potřeba uvědomit si že existuje ideální poměr nafa vzduch při kterým maximálně využiješ dávku palia
Přesně tak,je blbost dávat větší množství paliva,to by musel nějakým způsobem zvýšit dávku vzduchu což je blbost pro daný objem spalovacího prostoru

Napsal: 08 úno 2012, 23:12
od pauli167
na jaké hodnoty by se měly nstavit vstřikovače při výmněně u motoru 1.9tdi agr 66kw když tam budu dávat trysky FB sprint 1019 ? poradí mi někdo ?
Napsal: 16 úno 2012, 07:25
od nemitom
Ozre píše:Vsety18 píše:PRO FMX moc nafty ale málo vzduchu tudíž horší spalování nafty.Můžeš zvyšovat naftu ale zároveň je potřeba uvědomit si že existuje ideální poměr nafa vzduch při kterým maximálně využiješ dávku palia
Přesně tak,je blbost dávat větší množství paliva,to by musel nějakým způsobem zvýšit dávku vzduchu což je blbost pro daný objem spalovacího prostoru

takže chipem se zvětšuje spalovací prostor jo??

dodrzet jen to ze pokud pridám palivo tak i vduch... pokud jen palivo bude to málo muziky (power box)

Napsal: 17 úno 2012, 07:05
od Ozre
vždyť presně tak,přece spalovací prostor změnit nemůžeš

Napsal: 20 črc 2012, 07:12
od peeeetr
Ahoj, trošku oživím starší topic. Nechci zbytečně zakládat novej. Na svojí A4 kod motoru AHU jsem nahodil špičky S764. Podotýkám, že jsem pouze vyměnil vstřiky, ale soft nijak nic neupravoval. Nárůst výkonu není podle mě takový jako by měl být a dost lidí s kterými jsem se o tom bavil, mi doporučuje přes Vag upravit volnoběžnou dávku. Údajně pokud se volnoběžná dávka neupraví, tak nárůst není tolik cítit. Chci se zeptat, zda je to pravda. Zároveň poprosit někoho, zda by mi řekl jaké hodnoty se mají přepsat a nebo zda by by byl někdo z okolí Mostu,Teplic,Chomutova,Žatce,Loun - kdo by mi to přes Vag za rozumnej peníz upravil. Kdyžtak SZ
Napsal: 01 zář 2013, 19:37
od P4V3LS
Ahoj, prosím o radu. Hodil jsem do 1Z SPRINT vstřiky ale nemám nic upraveno přes VAG. Resp nevím co upravit.
Vstřik. množství mám 3,4 mg/str na volnoběh. Chtěl jsem dát o něco víc, ale nemohu nikde nalézt hodnotu 32768. Mám tam místo této hodnoty 128. Musím hýbat hlavou na čerpadle? Zkoušel jsem to tu prolézt, ale nikde jsem pořádně nic nenašel. Díky
Napsal: 01 zář 2013, 22:22
od 1pavel
FMX píše:chci se zeptat jak je možný,když jsem měl 3mg azvýšil sem na 9mg tak na tech 9mg to nechtelo vubec jet,přitom by to mělo jet líp,ne když je tam víc nafty
když tak řekněte že se pletu , podle mě když hejbeš hlavou čerpadla se skutečnou dávkou pro chod motoru nezněníš , ale změníš polohu snímače v hlavě , tím srovnáš údaj v jednotce se skutečnou dávkou