Dávka paliva na volnoběh po přetryskování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dávka paliva na volnoběh po přetryskování
Vyměnil jsem trysky v Oktávce z 90HP za 110HP podle návodu. Na VAG COM jsem si našel hodnotu při volnoběžných otáčkách - asi 1,2mg/r, zvednul jsem dodávku paliva na 4,5 ( snížení adaptační hodnoty cca o 100) vše podle návodu. Neni mi ale vůbec jasný, proč se množství paliva ještě zvedá, když už tak dodává ECU víc paliva, než si myslí. Jo a ještě bych měl dodat, že je tam 11mm hlava na čerpadle ( automat ).
Vysvětlete mi prosím někdo, jak to vlastně je.
Vysvětlete mi prosím někdo, jak to vlastně je.
Naposledy upravil(a) Mart dne 23 dub 2006, 14:53, celkem upraveno 2 x.
Re: Dávka paliva na volnoběh po přetryskování
No tak, pěkně prosím, poradí mi někdo? 

Teď mě neberte za slovo, ale jak jsem to pochopil já:
Když ECU ukazuje, že na volnoběh dává třeba 2 mg a já jí řeknu (snížím hodnotu), že to je třeba 5 mg, tak dávka na volnoběh se nezmění, ta je furt stejná. Ale tímhle zásahem pak v celém rozsahu vlastně snížím dodávku paliva. Což je asi při montáži větších trysek správně, aby to nehulilo. Ale nemusí to být pravda, rád se taky konečně dozvím, jak to je
Když ECU ukazuje, že na volnoběh dává třeba 2 mg a já jí řeknu (snížím hodnotu), že to je třeba 5 mg, tak dávka na volnoběh se nezmění, ta je furt stejná. Ale tímhle zásahem pak v celém rozsahu vlastně snížím dodávku paliva. Což je asi při montáži větších trysek správně, aby to nehulilo. Ale nemusí to být pravda, rád se taky konečně dozvím, jak to je

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
tak tak holá pravdaMirekX píše:Teď mě neberte za slovo, ale jak jsem to pochopil já:
Když ECU ukazuje, že na volnoběh dává třeba 2 mg a já jí řeknu (snížím hodnotu), že to je třeba 5 mg, tak dávka na volnoběh se nezmění, ta je furt stejná. Ale tímhle zásahem pak v celém rozsahu vlastně snížím dodávku paliva. Což je asi při montáži větších trysek správně, aby to nehulilo. Ale nemusí to být pravda, rád se taky konečně dozvím, jak to je
Na volnoběh se dávka nezmění, ale změní se v celém rozsahu otáček nad volnoběhem.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dávka paliva na volnoběh po přetryskování
Mart píše:Vyměnil jsem trysky v Oktávce z 90HP za 110HP podle návodu. Na VAG COM jsem si našel hodnotu při volnoběžných otáčkách - asi 1,2mg/r, zvednul jsem dodávku paliva na 4,5 ( snížení adaptační hodnoty cca o 100) vše podle návodu. Neni mi ale vůbec jasný, proč se množství paliva ještě zvedá, když už tak dodává ECU víc paliva, než si myslí. Jo a ještě bych měl dodat, že je tam 11mm hlava na čerpadle ( automat ).
Vysvětlete mi prosím někdo, jak to vlastně je.


To sa robi rucne tak ze hybes celym vrchom cerpadla a na vagu to len sledujes o kolko si znizil / zvysil davku. VAGom (softwarovo) sa to da zmenit iba o velmi malu hodnotu asi +/-1mg.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Nejen možné, ale tak to i je (kolem 36mg pro 66kW). Pro vyšší dávku by jsi musel upravit příslušné mapy(omezovače).mecsoun píše:plná dávka při plném zatížení je 50 mg a když jsem zkoušel u sebe na trojce golfu tak mi na vagu víc jak 35,2 mg neukázalo. Jel jsem dvojku trojku i čtyřku plnej i do kopce a víc ani ťuk je to možné?