Dávka paliva na volnoběh po přetryskování

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mart
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 03 úno 2006, 14:50
Odpovědi: 0

Dávka paliva na volnoběh po přetryskování

Příspěvek od Mart »

Vyměnil jsem trysky v Oktávce z 90HP za 110HP podle návodu. Na VAG COM jsem si našel hodnotu při volnoběžných otáčkách - asi 1,2mg/r, zvednul jsem dodávku paliva na 4,5 ( snížení adaptační hodnoty cca o 100) vše podle návodu. Neni mi ale vůbec jasný, proč se množství paliva ještě zvedá, když už tak dodává ECU víc paliva, než si myslí. Jo a ještě bych měl dodat, že je tam 11mm hlava na čerpadle ( automat ).
Vysvětlete mi prosím někdo, jak to vlastně je.
Naposledy upravil(a) Mart dne 23 dub 2006, 14:53, celkem upraveno 2 x.
Mart
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 03 úno 2006, 14:50
Odpovědi: 0

Re: Dávka paliva na volnoběh po přetryskování

Příspěvek od Mart »

No tak, pěkně prosím, poradí mi někdo? :?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Teď mě neberte za slovo, ale jak jsem to pochopil já:
Když ECU ukazuje, že na volnoběh dává třeba 2 mg a já jí řeknu (snížím hodnotu), že to je třeba 5 mg, tak dávka na volnoběh se nezmění, ta je furt stejná. Ale tímhle zásahem pak v celém rozsahu vlastně snížím dodávku paliva. Což je asi při montáži větších trysek správně, aby to nehulilo. Ale nemusí to být pravda, rád se taky konečně dozvím, jak to je :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

MirekX píše:Teď mě neberte za slovo, ale jak jsem to pochopil já:
Když ECU ukazuje, že na volnoběh dává třeba 2 mg a já jí řeknu (snížím hodnotu), že to je třeba 5 mg, tak dávka na volnoběh se nezmění, ta je furt stejná. Ale tímhle zásahem pak v celém rozsahu vlastně snížím dodávku paliva. Což je asi při montáži větších trysek správně, aby to nehulilo. Ale nemusí to být pravda, rád se taky konečně dozvím, jak to je :)
tak tak holá pravda
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Mart
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 03 úno 2006, 14:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mart »

a platí to jen pro volnoběh nebo tím snížím dávku paliva vždy?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Na volnoběh se dávka nezmění, ale změní se v celém rozsahu otáček nad volnoběhem.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tým pádom si mozem vagom a prisposobenim zvyšit davkovanie nafty..a tym padom zvysit vykon? treba k tomu nejaky login do RJ? pretoze som to chcel podvihnut, a viac to nejde ako tam je :(
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14453
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

12233
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

a to som myslim aj skusal :(
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: Dávka paliva na volnoběh po přetryskování

Příspěvek od TDI tech »

Mart píše:Vyměnil jsem trysky v Oktávce z 90HP za 110HP podle návodu. Na VAG COM jsem si našel hodnotu při volnoběžných otáčkách - asi 1,2mg/r, zvednul jsem dodávku paliva na 4,5 ( snížení adaptační hodnoty cca o 100) vše podle návodu. Neni mi ale vůbec jasný, proč se množství paliva ještě zvedá, když už tak dodává ECU víc paliva, než si myslí. Jo a ještě bych měl dodat, že je tam 11mm hlava na čerpadle ( automat ).
Vysvětlete mi prosím někdo, jak to vlastně je.
:o To si ako pomocou VAGu zdvihol davku paliva o 3.3mg :?

To sa robi rucne tak ze hybes celym vrchom cerpadla a na vagu to len sledujes o kolko si znizil / zvysil davku. VAGom (softwarovo) sa to da zmenit iba o velmi malu hodnotu asi +/-1mg.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zvedat jde celkem o dost, snížit jde jen trošku
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

kolko je maximalna hodnota tá čiselna vo forme XXXXX ? diky
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

plná dávka při plném zatížení je 50 mg a když jsem zkoušel u sebe na trojce golfu tak mi na vagu víc jak 35,2 mg neukázalo. Jel jsem dvojku trojku i čtyřku plnej i do kopce a víc ani ťuk je to možné?
FMX
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 17 lis 2010, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od FMX »

chci se zeptat jak je možný,když jsem měl 3mg azvýšil sem na 9mg tak na tech 9mg to nechtelo vubec jet,přitom by to mělo jet líp,ne když je tam víc nafty
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

mecsoun píše:plná dávka při plném zatížení je 50 mg a když jsem zkoušel u sebe na trojce golfu tak mi na vagu víc jak 35,2 mg neukázalo. Jel jsem dvojku trojku i čtyřku plnej i do kopce a víc ani ťuk je to možné?
Nejen možné, ale tak to i je (kolem 36mg pro 66kW). Pro vyšší dávku by jsi musel upravit příslušné mapy(omezovače).
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“