Stránka 2 z 4
Napsal: 28 úno 2008, 20:46
od Ladas
ne to je aby se na ně dobře mohlo

a diagnostika pozná kterej nechodí a rozsvítí kontrolku taky gut

Napsal: 28 úno 2008, 20:54
od Olda 28
Napsal: 28 úno 2008, 22:41
od lesek
v práci máme OII 2,0TDI několik, 2/3 z nich trápí ztrácení ch. kapliny

... lešek
Napsal: 28 úno 2008, 22:44
od Ladas
Dodám nejen tato závada je na octII a vůbec na 2.0TDI BĚŽNÁ! horká jehla za touhou po výkonu...
Napsal: 28 úno 2008, 23:46
od lt.kubosh
No mne 103kW 2,0 moc neoslovil. Kdyz jsem videl, ze A4ka s nim udela stovku za 9,9 a moje petivalcova plechovka se 103kW , ale 30Nm mene rozhybe o temer 200kg tezsi A6 za 10s, tak jsem dospel k nazoru, ze se neco nepovedlo.
Napsal: 29 úno 2008, 19:11
od Olda 28
Dnes jsem to dával dohromady

Zjistil jsem ještě príma věc

Vstřik je uchycen 2xM6

a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany

Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka

Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis.

Napsal: 29 úno 2008, 19:21
od Arny
Ladas píše:Dodám nejen tato závada je na octII a vůbec na 2.0TDI BĚŽNÁ! horká jehla za touhou po výkonu...
Taky máme služební oktávky 2,0 tdi a moc chvály naši garážmistři na to nepějí, taky dost hlučný. Už aby VW udělal pořádný CR.
Napsal: 29 úno 2008, 21:01
od Tomas.cz
Olda 28 píše:Dnes jsem to dával dohromady

Zjistil jsem ještě príma věc

Vstřik je uchycen 2xM6

a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany

Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka

Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis.

A TDi AFN v taxikářských Passatech přes půl milionu a klapou dál...
Napsal: 29 úno 2008, 22:56
od Ladas
Olda 28 píše:Dnes jsem to dával dohromady

Zjistil jsem ještě príma věc

Vstřik je uchycen 2xM6

a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany

Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka

Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis.

no myslel jsem že to pomůže když maj dva šrouby místo jednoho jako na 1.9PD ale omyl přírody vymačkávají se stejně

cca 100tis a jdou bokem dělal jsem passata 2006 70tis najeto ko vstřik a vyžraná hlava 2.0PD je obyč sajrajt!
Napsal: 01 bře 2008, 03:34
od dist01
ted kamosovi rupla osička na trubu a musí se měnit aj cooler protože je tam tolik střepin že to nejde vyprat. A ješte nevym jestli to nechytlo na olej
Napsal: 01 bře 2008, 09:15
od markusaurelius
mne tiež mizla voda v GV 2.0Tdi, ale netlakovalo .. po výmene rozvodov.. dal som prášok a už nemizla

) a potom sa mi to podarilo aj tak predať
Napsal: 01 bře 2008, 09:54
od skoda405
Čest chlapi ako tak citam tak ten 2liter tdi fakt nebude nejaky super motor.aj na skoda fore na to chlapci nadavaju..myslel som ze bude uz o nieco lepsi rozmyslal som nad jazdenou octavia II s tymto motorom ale asi zostanem nejaky cas pri mojom 96KW.radsej nasetrim a poridim si 330d od bmw ked common rail tak poriadny

Napsal: 01 bře 2008, 10:07
od Olda 28
markusaurelius píše:mne tiež mizla voda v GV 2.0Tdi, ale netlakovalo .. po výmene rozvodov.. dal som prášok a už nemizla

) a potom sa mi to podarilo aj tak predať
Utěsňovač do chl.kapaliny někdy pomůže ale jen na chvíly. Stihnul jsi to prodat ve 12.05h

Napsal: 01 bře 2008, 10:10
od Olda 28
Tomas.cz píše:Olda 28 píše:Dnes jsem to dával dohromady

Zjistil jsem ještě príma věc

Vstřik je uchycen 2xM6

a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany

Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka

Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis.

A TDi AFN v taxikářských Passatech přes půl milionu a klapou dál...
Tomu věřím staré TDI je pomalu nesmrtelné. Nějaké sem už taky viděl

Napsal: 01 bře 2008, 19:48
od jirkaK
tak se taky podělím o zážitky. 2.0 TDI r.v. 05 :
mezi 70 - 80 t. vyměněny turbo, hlava, vstřiky. Ve 100 t. spojka.
Už jsem to podrobně psal na jiným foru a nechce se mi to tu víc rozebírat, neb jsem nasranej. Naštěstí jsem si za svý zaplatil "jen" tu spojku. Ostatní bylo na záruku. Hlava, vstřiky i turbo jsou závady, který se notoricky opakujou u velkýho počtu aut s tímto motorem. Jo kdyby někdo potřeboval, tak mám funglový vstřiky a asi bych je prodal, protože je snad už nebudu potřebovat.