Stránka 2 z 2

Napsal: 27 bře 2008, 20:47
od coltik
kdyžtak bych ho měl na prodej ;)

Napsal: 27 bře 2008, 22:13
od go.vojta
no to chápeš dobře.. když to odpojíš tak to bude padat do nouzáku furt a hned.. tohle je na stoptro v regulaci turba.. hadičky, zatughlá klapka!velmi vyjímečně) N75... většinou to bývá N75..

Napsal: 28 bře 2008, 15:02
od Mára.a4
jo díky a coltíku kolik by ta věc koštovala a v případě že bych se stavil mohly bysme to zkusit přehodit a zkusit díky

Napsal: 31 bře 2008, 20:20
od Mára.a4
zdar chlapy tak se v tom začal vrtat a když sem odpojoval konektor toho ventilu turba tak mi zůstal v ruce kabel (unavil se kabel časem) tak sem to znova spjil a auto jede tak o 60 procent líp TAKŽE BOD PRO VÁS co ste mi radily ten ventil ale furt to není ono někdy to jede fakkt čistě a plynule a pak to začne haprovat a auto čudí jak fabrika a za chvíly zase ok a takhle se to střídá nevíte někdo (hm)

Napsal: 14 dub 2008, 20:45
od Mára.a4
Zdravím prosím ještě o radu vyměnil jsem ventil ovládání turba koupil nový hadičky banka vypadá dobrá a klapka se nezasekává a stejně když auto přišlápnu a ono je v tahu začne hrozně kolísat tah motoru a auto čudí dokonce jak je slyšet syčení turba tak to kolísá taky prostě jako by to střídavě tlačilo a netlačilo dělá to zhruba na půl plynu když když potřebuju přidat asi tak od 2/3 pokohy plyn. pedálu už to moc nedělá nevěděli byste prosím

Napsal: 14 dub 2008, 22:24
od pafka
Mára.a4 píše:Zdravím prosím ještě o radu vyměnil jsem ventil ovládání turba koupil nový hadičky banka vypadá dobrá a klapka se nezasekává a stejně když auto přišlápnu a ono je v tahu začne hrozně kolísat tah motoru a auto čudí dokonce jak je slyšet syčení turba tak to kolísá taky prostě jako by to střídavě tlačilo a netlačilo dělá to zhruba na půl plynu když když potřebuju přidat asi tak od 2/3 pokohy plyn. pedálu už to moc nedělá nevěděli byste prosím
tak máš někde asi netěsnost na vedení vzduchu, nebo ucpanej kat- výfuk

Napsal: 15 dub 2008, 06:28
od este
Mára.a4 píše:Zdravím prosím ještě o radu vyměnil jsem ventil ovládání turba koupil nový hadičky banka vypadá dobrá a klapka se nezasekává a stejně když auto přišlápnu a ono je v tahu začne hrozně kolísat tah motoru a auto čudí dokonce jak je slyšet syčení turba tak to kolísá taky prostě jako by to střídavě tlačilo a netlačilo dělá to zhruba na půl plynu když když potřebuju přidat asi tak od 2/3 pokohy plyn. pedálu už to moc nedělá nevěděli byste prosím
mě tohle dělala vaha mas možnost si ji nekde pucit a zkusit?

Napsal: 15 dub 2008, 16:40
od Mára.a4
No kat šel ven a problém stejný takže tím to není a ta váha to nevím půjčit nemám kde a ještě tam je pierburg ten se tolik nevyskytuje a ještě dotaz nejde mi do hlavy proč by kvůli netěsnosti to takhle střídavě tahalo v nízkejch a vysokejch točkách to jede dobře ale ve středních to jakoby houpe kdyby jste mi to vysvětlily byl bych vděčnej díky