Stránka 2 z 2
Napsal: 03 dub 2008, 15:54
od Slavkov
Havlos GTDI píše:mmm , tak to někam dáme sřídit a pak se uvidí....a co to tak stojí,takové seřízení?? snad to bude OK! Dík za rady!!
Jak kde, ale běžně - komerčně počítej cca 400-700,-/ks

Napsal: 04 dub 2008, 07:30
od Marek77
Pro sebe si to dělám sám a na kšeft jsem to nikdy nedělal. Pokud jsou na to přípravky a materiál, je to otázka hodinky.
Napsal: 06 dub 2008, 20:04
od bobG3
Pokud nebyly trysky seřizovány, nejezdilo se na sajrajt, dodrží se čistota a postup, tlaky sedí +- většinou v 10 atm - to asi nebude ta pravá příčina popsaných potíží, nicméně kontrola na obyčejné zkoušečce pro jistotu + kontrola hodnot motoru když to dělá, pokud je tryska špatná jede to hůř, kouří to nejvíc při max. výkonu.
Napsal: 07 dub 2008, 14:09
od Havlos GTDI
jede to uplně normálně a kucká a kouří opravdu jen při té dané hodnotě a při max. zatížení kouřivost minymální... uvidí se až budou poštelované vstřiky... jinak fakt nevím

Napsal: 10 dub 2008, 18:35
od Havlos GTDI
Tak a je to vyřešeno!!!! opravdu to chtelo seřídit !!!! Dík za rady!!!!
Napsal: 10 dub 2008, 22:01
od Slavkov