jojo to je ona, 228mmmvolesko píše:reesha: aha takhle uz to dava smysl, a to je 228mm ?? s prumerem tisici hranu na prevodovku treba GIV ?
1Z setrvačník, VR6 přítlačák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak to mě budou muset u Sachse vymyslet nějakou pěknou cenu,aby to se mnou neseklo. Hned zítra se vrhnu na cenovky a pak obvolat známé. Ještě dotaz,ten jednohmotnostní setrvák tam jde opravdu jen z 1Z ? Jelikož je ted momentálně 1Z podpultový zboží,tak se chystám za známým na vrakáč,že mu to tam komplet prolezu a to by v tom byl čert,aby se něco nenašlo.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Reesha ak si už v katalogu tak si ho pozorne prelistuj........nájdeš tam podľa tejto kombinácie 520Nm.....reesha píše:jsou to objednací čísla u Sachsemvolesko píše:883082 999645 - prítlačný tanier
881861 999750 - lamela - Sinter/odpružená
a ty cisla jsou jako co ????!!
stingray tvoje prizpevky maj hodnotu 00% jak ve starim foru, bud konkretnejsi dik
jen pro upřesnění, Sintered je do 500Nm
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ak skombinuješ lamelu a prítlačák dostaneš sa na 520Nm len si vyhladaj presné číslo na 520Nm. Naviac to môžeš násobiť koeficientom 1,3 takže špičkovo to dokáže preniest 670Nm. (ide o nárazové zataženie)reesha píše:Koukam do toho.Stingray píše:
Reesha ak si už v katalogu tak si ho pozorne prelistuj........nájdeš tam podľa tejto kombinácie 520Nm.....
Pro přítlačák 883082 999645 kombinace:
- organic facings - 390 Nm
- org. special facings - 450 Nm
- sintered plate - 500 Nm
nebo mám jiný katalog?
to grim: zkus tohle
http://www.zf-trading.com/brand_sachs_de
vlevo dole pak katalog..bud elektronicky nebo pdf
jo ty pdf si projdi vsechny protoze, mi pripada jako kdyby to precislovali. v jednom pdf jsou ty cisla co jsou uvadeny vyse. a v tom druhym(dle me novejsim) to pak najdes dle cisla dilu, ktery pripada tomu cislu od SACHS jsou to ty posledni stranky.
http://www.zf-trading.com/brand_sachs_de
vlevo dole pak katalog..bud elektronicky nebo pdf
jo ty pdf si projdi vsechny protoze, mi pripada jako kdyby to precislovali. v jednom pdf jsou ty cisla co jsou uvadeny vyse. a v tom druhym(dle me novejsim) to pak najdes dle cisla dilu, ktery pripada tomu cislu od SACHS jsou to ty posledni stranky.
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
jj maji to celkem drahy.ale ja to jsem daval jen jako odkaz na on-line ceny...prislo mi to prvni pod ruku..jo jo google
nekdo tu psal i firmu mjauto.cz
no myslim, ze nejdulezitejsi jsou ty cisla...a clovek to pak koupi, kde to sezene nejlepvneji:-)

nekdo tu psal i firmu mjauto.cz
no myslim, ze nejdulezitejsi jsou ty cisla...a clovek to pak koupi, kde to sezene nejlepvneji:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
no a hlavne mela tahle diskuze probhnout o par tydnu driv. ja jsem si koupil kit od sachs , pak jse zjistil, ze mam spatny setrvak takze jsou pak musel koupit cely kit i se setrvakem od valeo. a ted mam zanovni spojku a pritlacak Luk + kit od SACHS
...no pokud mi to nevezmou zpet tak bude v nabidce v bazaru ..


VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Pánové, takže mám setrvák 1Z. Jen pro info: v ETCE je pod číslem 028 105 269B (jak psal Kornout), ale zkutečnost je jiná 037 105 273C (jak mi psal Jim). Je zajímavé, že ve VW toto číslo vůbec neznaj. Ale já s Jimem ho máme - divné. Je fakt, že je obrovský problém ho sehnat. Nový 8500Kč
- takový blázen nejsem. Možná bych ještě nějaký sehnat mohl - tak okolo 3000Kč. Ale je to lahůdka shánět
.


VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s