schema zapojeni podtlakovych hadicek u TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
skontroluj si kabel ktory ti ide do cerpadla spodkom, regulacia dynamickeho predvstreku.. mne to robilo tiez, auto niekedy padalo do nudzaku a niekedy nie, tiez som si myslel ze je to turbo.. zaizoluj ten drot, mne sa obdieral o vyvazovacie teleso napinacej kladky drazkovaneho remena ... zaizoloval som to a ide pekne
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Mno to auto jsem s tim takhle uz koupil, ten chlapek rikal, ze je to turbo udajne jen zaneseny, ze s tim chalp jezdil rok bez turba. Rikam v pohode, vycistim a pujde to a ono howno.
Je mozny teda, ze jsem to turbo spatne slozil? Tam ale neni co dat spatne do kupy ne? Pac se to auto chovalo stejne uz i takhle jak jsem to dovezl, takze bych to nevidel s tim, ze jsem to udelal je, ledaze by to uz nekdo prede mnou spatne slozil. Jinak v tom turbu se da tak maximalne otocit ten prstenec jenom ne? CO otaci tema lopatkama.
Jinak to dela presne toto:
Kdyz nastartuju, rozjedu se, tak turbo zabira az na 2500ot/min a tahne az do 4500ot/min v pohode a plynule. Kdyz se auto zahreje, ci se jede sviznejsi jizdou a pak chci roztahnout nejaky kvalt delsi dobu a do tahu (poradnej kopec, plne nalozeny auto) tak to turbo proste vypne. Auto jede normalne ale predjede me kazdy auto a nema to vykon absolutne, nejde to tak rychle do otacek atp, proste bez turba. Po vypnuti a zapnuti motoru klickem, turbo naskoci. A jede to zase v pohode, do ty doby nez mu dam zase coud
Na 30km to udela klidne 5x a kdyz jedu klidnejsi jizdou tak treab jen 1x.
Dale jeste jedna vec co me zlobi, kdyz mi vypne to turbo a ja vypnu zapalovani klickem, tak mi motor stale bezi jeste nejakych 5 vterin a pak taprve se vypne. Nevim jestli to ma s tim spojitost ale docela me tohle udivuje.
Dale dnesni poznatky jsou tyto zhruba:
- nasadil jsem hadicku na turbo a nasaval, normlane se tahlo zveda, jde to ztezka ale tak o nejakej ten pulcentak to zvednu.
- u SuperBa TDi PD 96KW + chip jsem zkousel to same, jde to tam vice z tuha, min se to hybe.
Dale jsem zkousel nastartovat a koukal jsem jak se to zvedne, co jsem zpozoroval tak u SuperBa jse to tahlo zvedne mnohem vyse nez u A4. Po pridani plynu na volnobeh (vim ze se to moc nema u TDicek) se to tahlo u Superba postupne dava dolu a u A4 se temer ani nehne
Je mozny teda, ze jsem to turbo spatne slozil? Tam ale neni co dat spatne do kupy ne? Pac se to auto chovalo stejne uz i takhle jak jsem to dovezl, takze bych to nevidel s tim, ze jsem to udelal je, ledaze by to uz nekdo prede mnou spatne slozil. Jinak v tom turbu se da tak maximalne otocit ten prstenec jenom ne? CO otaci tema lopatkama.
Jinak to dela presne toto:
Kdyz nastartuju, rozjedu se, tak turbo zabira az na 2500ot/min a tahne az do 4500ot/min v pohode a plynule. Kdyz se auto zahreje, ci se jede sviznejsi jizdou a pak chci roztahnout nejaky kvalt delsi dobu a do tahu (poradnej kopec, plne nalozeny auto) tak to turbo proste vypne. Auto jede normalne ale predjede me kazdy auto a nema to vykon absolutne, nejde to tak rychle do otacek atp, proste bez turba. Po vypnuti a zapnuti motoru klickem, turbo naskoci. A jede to zase v pohode, do ty doby nez mu dam zase coud

Na 30km to udela klidne 5x a kdyz jedu klidnejsi jizdou tak treab jen 1x.
Dale jeste jedna vec co me zlobi, kdyz mi vypne to turbo a ja vypnu zapalovani klickem, tak mi motor stale bezi jeste nejakych 5 vterin a pak taprve se vypne. Nevim jestli to ma s tim spojitost ale docela me tohle udivuje.
Dale dnesni poznatky jsou tyto zhruba:
- nasadil jsem hadicku na turbo a nasaval, normlane se tahlo zveda, jde to ztezka ale tak o nejakej ten pulcentak to zvednu.
- u SuperBa TDi PD 96KW + chip jsem zkousel to same, jde to tam vice z tuha, min se to hybe.
Dale jsem zkousel nastartovat a koukal jsem jak se to zvedne, co jsem zpozoroval tak u SuperBa jse to tahlo zvedne mnohem vyse nez u A4. Po pridani plynu na volnobeh (vim ze se to moc nema u TDicek) se to tahlo u Superba postupne dava dolu a u A4 se temer ani nehne

VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
To cidlo nic neukazuje, pokud je turbo v nouzaku, kdyz jde tak to ukazuje tlak, ale zrovna kdyz jsme s tim byl na VAGu, tak po ujeti obci cca 1km vyplo turbo a uz nepomohlo ani vypinani zapalovani atp
nechapu. Druhej den to zase za studena jelo s turbem.
Dale to turbo od 2500ot/min zabirat nema ne? Pac k cemu mi je TDicko, ktery jede az od 2500
a ne od 1800 jak to ma byt. TO jsem si rovnou mohl koupit benzinaka a tocit to :/

Dale to turbo od 2500ot/min zabirat nema ne? Pac k cemu mi je TDicko, ktery jede az od 2500

VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Presne jak bratr moravak rikaSlavkov píše:Někdo z bratrů slováků to sem hodil:
zapojenie podtlaku pre VTG:
http://www.vagcat.com/p/B194/131200.png
a pre obtok:
http://www.vagcat.com/p/B194/131100.png


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.