Ojnice na PD motor su predimenzované na 55Ps na ojnicu akonáhle ides cez 230Ps už je to o štastí.......hladaj ojnice čo majú spodok oddelený roztrhnutím a nie klasikou samostatne obrobenou. Blok motora to v pohode vydrží ojnice nie piesty ok ale iba ak pojdeš do veľkých trysiek.....nie iba chip....a debilne mu natiahnuť čas. impulz vstreku.....stribrnej píše:ale ja se neptal na to jak udelat 250ps ale na mech. limit tohoto motoru. jestli to aspon chvilkove motor prezije. Otazka spojky neni jen v mater. a prumeru atd. ale v nastaveni charakteristiky prubehu kroutaku a vykonu. Mam serii spojku dvouhmotnostni a zatim drzi.Zatim. /400m uz zacina 14kou s./
Myslim si ze to pri 250ps prvni odnesou ojnice. Asi i tesneni diky tlakum.
Ale 230 by to snad mohlo vydrzet ne?
¨maximum ze 110 ps
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
...to be or not to be... - faster
Jestli ti drží, tak to je ještě docela slabotastribrnej píše:ale ja se neptal na to jak udelat 250ps ale na mech. limit tohoto motoru. jestli to aspon chvilkove motor prezije. Otazka spojky neni jen v mater. a prumeru atd. ale v nastaveni charakteristiky prubehu kroutaku a vykonu. Mam serii spojku dvouhmotnostni a zatim drzi.Zatim. /400m uz zacina 14kou s./
Myslim si ze to pri 250ps prvni odnesou ojnice. Asi i tesneni diky tlakum.
Ale 230 by to snad mohlo vydrzet ne?

A mluví se o motoru 81kW a ne PD, takže ojnice....asi ne. A říkalo se "SE SÉRIOVÝMA VNITŘNOSTMA"! Nevydrží to. HAWK, domluvil jsem

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- mbt11
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 25 led 2006, 14:19
- Bydliště: Slovakia, KE
- Kontaktovat uživatele:
Tu je jeden link kde upravili G4 na 242hp a 475Nm
, ale neviem aky motor to bol povodne. A je to v anglictine.
http://www.racingtdi.com/engine.htm

http://www.racingtdi.com/engine.htm
Octavka RS 2,0 TDI CR
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
To je kamarád, původně 90hpmbt11 píše:Tu je jeden link kde upravili G4 na 242hp a 475Nm, ale neviem aky motor to bol povodne. A je to v anglictine.
http://www.racingtdi.com/engine.htm
Chlap píše na webe že pôvodne 110, ale to je fuk. Určite mu to nechodí zle.reesha píše:To je kamarád, původně 90hpmbt11 píše:Tu je jeden link kde upravili G4 na 242hp a 475Nm, ale neviem aky motor to bol povodne. A je to v anglictine.
http://www.racingtdi.com/engine.htm

- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
na 99.5% je to na seriovej ojnici lebo origoš race H profil vyžaduje zafrezovanie do spodnej časti bloku motora.....a podľa tých uprav je to len na max vyžmýkaná seria.....
čo sa týka max. preneseného výkonu na ojnicu tá je najviac zatažená pri podtáčaní motora......to je zlozvyk každého dízlákofila ak ideš napr. 1200ot/min na 6 potom tomu zošlapneš na plný ide práve najväčšia zátaž na ojnice a ložiská......ak už niekto má úpravu nad 200Ps mal by podstatne zmeniť štýl jazdy v nízkych otáčkach......
čo sa týka max. preneseného výkonu na ojnicu tá je najviac zatažená pri podtáčaní motora......to je zlozvyk každého dízlákofila ak ideš napr. 1200ot/min na 6 potom tomu zošlapneš na plný ide práve najväčšia zátaž na ojnice a ložiská......ak už niekto má úpravu nad 200Ps mal by podstatne zmeniť štýl jazdy v nízkych otáčkach......
...to be or not to be... - faster