¨maximum ze 110 ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

stribrnej píše:ale ja se neptal na to jak udelat 250ps ale na mech. limit tohoto motoru. jestli to aspon chvilkove motor prezije. Otazka spojky neni jen v mater. a prumeru atd. ale v nastaveni charakteristiky prubehu kroutaku a vykonu. Mam serii spojku dvouhmotnostni a zatim drzi.Zatim. /400m uz zacina 14kou s./
Myslim si ze to pri 250ps prvni odnesou ojnice. Asi i tesneni diky tlakum.
Ale 230 by to snad mohlo vydrzet ne?
Ojnice na PD motor su predimenzované na 55Ps na ojnicu akonáhle ides cez 230Ps už je to o štastí.......hladaj ojnice čo majú spodok oddelený roztrhnutím a nie klasikou samostatne obrobenou. Blok motora to v pohode vydrží ojnice nie piesty ok ale iba ak pojdeš do veľkých trysiek.....nie iba chip....a debilne mu natiahnuť čas. impulz vstreku.....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

stribrnej píše:ale ja se neptal na to jak udelat 250ps ale na mech. limit tohoto motoru. jestli to aspon chvilkove motor prezije. Otazka spojky neni jen v mater. a prumeru atd. ale v nastaveni charakteristiky prubehu kroutaku a vykonu. Mam serii spojku dvouhmotnostni a zatim drzi.Zatim. /400m uz zacina 14kou s./
Myslim si ze to pri 250ps prvni odnesou ojnice. Asi i tesneni diky tlakum.
Ale 230 by to snad mohlo vydrzet ne?
Jestli ti drží, tak to je ještě docela slabota :D . A píšeš "chtěl bych 230 až 250", to nevypadá jako teoretická otázka na mechanický limt. Možná jsem to ale špatně pochopil.

A mluví se o motoru 81kW a ne PD, takže ojnice....asi ne. A říkalo se "SE SÉRIOVÝMA VNITŘNOSTMA"! Nevydrží to. HAWK, domluvil jsem 8)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
stribrnej
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 26 dub 2006, 06:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od stribrnej »

nejdriv to necham zmerit at je z ceho vychazet, uz to planuju dlouho ale porad neco vylepsuju. Pak se uvidi co ta spojka prenesla.
Slaboto :) :) :)
gumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 23 led 2006, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Bukovník u Sušice

Příspěvek od gumi »

Někde na starým fóru se chlubil (tuším) MAX tuning u Seatu 1,9TDI šli na max (včetně nitra). Výkon přes 500hp a krouťák přes 1200Nm(v podstatě neměřitelnej) . Než se jim motor rozskočil (LOL) .
VW Transporter s MTDI, Golf III 4x4
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

gumi píše:Někde na starým fóru se chlubil (tuším) MAX tuning u Seatu 1,9TDI šli na max (včetně nitra). Výkon přes 500hp a krouťák přes 1200Nm(v podstatě neměřitelnej) . Než se jim motor rozskočil (LOL) .
A čo myslíš, kto je Stingray, kto asi... :D
Uživatelský avatar
mbt11
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 led 2006, 14:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia, KE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mbt11 »

Tu je jeden link kde upravili G4 na 242hp a 475Nm :o , ale neviem aky motor to bol povodne. A je to v anglictine.
http://www.racingtdi.com/engine.htm
Octavka RS 2,0 TDI CR
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

mbt11 píše:Tu je jeden link kde upravili G4 na 242hp a 475Nm :o , ale neviem aky motor to bol povodne. A je to v anglictine.
http://www.racingtdi.com/engine.htm
To je kamarád, původně 90hp
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Sakra to někdo přeložte!!
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

to:Holz-tdi sežeň si soft PC translator celkem to jde zbytek si musíš vydedukovat.
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

reesha píše:
mbt11 píše:Tu je jeden link kde upravili G4 na 242hp a 475Nm :o , ale neviem aky motor to bol povodne. A je to v anglictine.
http://www.racingtdi.com/engine.htm
To je kamarád, původně 90hp
Chlap píše na webe že pôvodne 110, ale to je fuk. Určite mu to nechodí zle. :)
stribrnej
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 26 dub 2006, 06:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od stribrnej »

to:Reesha Kdyz je to tvuj kamos tak nevis z ceho tam ma ojnice? Ze by tam mel origos? Moc toho o mech. uprave nepise.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

stribrnej píše:to:Reesha Kdyz je to tvuj kamos tak nevis z ceho tam ma ojnice? Ze by tam mel origos? Moc toho o mech. uprave nepise.
ojnice orig.

Jo a pravda, je to 110hp motor
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

říkám si, kolik už ten motor v té úpravě odjel a kolik tak ještě může vydržet...
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

na 99.5% je to na seriovej ojnici lebo origoš race H profil vyžaduje zafrezovanie do spodnej časti bloku motora.....a podľa tých uprav je to len na max vyžmýkaná seria.....

čo sa týka max. preneseného výkonu na ojnicu tá je najviac zatažená pri podtáčaní motora......to je zlozvyk každého dízlákofila ak ideš napr. 1200ot/min na 6 potom tomu zošlapneš na plný ide práve najväčšia zátaž na ojnice a ložiská......ak už niekto má úpravu nad 200Ps mal by podstatne zmeniť štýl jazdy v nízkych otáčkach......
...to be or not to be... - faster
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

S tím souhlasím. v sérii to neva ale s výkonem tam musí být neuvěřitelná síla na tu ojnici.. stačí víc řadit..
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“