Napsal: 02 lis 2008, 20:45
JO,JO G12 SE MUSÍ NAŘEDIT!!!JINAK SE PROŽERE. 

máš napsáno v servisce že G12 se nahradí G12+ a můžeš ředit jak chceš se prožere milošLUCAS píše:JO,JO G12 SE MUSÍ NAŘEDIT!!!JINAK SE PROŽERE.
těsnění 99%, přesně takhle jsem to měl já, pak to přestávalo do kopce topit. Teplotu 90 C ukazuje budík i když má motor 75-110, to je chytrý softvér v budíkách.....Honza Kolář píše:zdarte - zase jsem to zkoušel. Tak voda nikde kolem spon nesakne - ale kdyz jsem tomu navalil co chudak snesla tak po 10 km začala křičet, že má zase málo vody - hledal jsem a našel, že ta voda na 95% vyletěla přepadem u expansky - bylo pod ní mokro a voda rozstříkaná až dole na prahu. Teplota se ale nepohla z 90 st. Pak jsem najel cca 700 km nonstop a musel jsem dolivat celkem asi litr. Ve vsech pripadech byly hadice měký a z expansky to pšouklo jen lehce. Je to pumpa nebo tesneni pod hlavou?
pořád stejně máme tu borce dělá hlavy do druhého dne obrousí tak 0.05-0.15 pokud je to víc tak tě upozorní že něco není v pořádku že hlava byla křivá, dělá i ventily a brousí tři strany hlava je jak nová milošTomas.cz píše:Jak je to vůbec u TDi s rovnáním hlavy při výměně těsnění pod hlavou?
no já pravě nevím jestli to je chladičem nikde nejde nic vidět, ale zkusím to pokud nepomůže budu to řešit dállive 69 píše:čus u mercedesa mi tek vladič celkem dost, slušnej čurektak sem tam dal náký prášek za kilo od čerpačky a byl klid! bylo to jak železný prach
hlinikovy, made in PL, mam ho ale nejak som nemal odvahu to nasypat do jedneho starsieho motora, predsa su to len pilinylive 69 píše:čus u mercedesa mi tek vladič celkem dost, slušnej čurektak sem tam dal náký prášek za kilo od čerpačky a byl klid! bylo to jak železný prach
vlastik1 píše:už nikdo více nemá zkušenost?