Stránka 2 z 3

Napsal: 04 úno 2006, 14:53
od tmracing
tak ja neviem ale nemaju sa nahodou taketo veci vyberat pri studenom motore? (koli tepelnej roztaznosti jednotlivych materialov?).. alebo ze by to bolo naopak?

Napsal: 04 úno 2006, 15:37
od lt.kubosh
Studenej motor na pockani neudelas tak jako tak. Co ja vim, tak do tepleho motoru to nesmis utahnout na krev, pak to za studena nepovolis.

Napsal: 04 úno 2006, 22:29
od origoš
Taky mi jednou nešly zašroubovat nové svíčky. Tak jsem si na to udělal speciální výstružník, kterým se vyčistí carbon a kysličníky. Pak namáznout a hotovo. Když to tam nejde, v žádném případě to tam necpat násilím.

Napsal: 04 úno 2006, 22:47
od lt.kubosh
No ja se spis obavam, ze ty dva zhavice poukazuji (jak rekl mvolesko), ze se neco deje se vstrikama. A myslim, ze Reesha mi doporucoval nejake pekne 150k trysecky :)

Napsal: 10 úno 2006, 10:51
od lt.kubosh
Tak, auto uz mám...

Hlava dolu. Nešly ven ani z druhé strany, tak je musel nechat odvrtat. Pry roztažené. U jedné se ten závit protáčel nažhavícím kolíku.

Suma sumárum - 7500Kč (žhavky, těsnění, práce, olej...) na A6 (C4) 5válec.

(wallbash)

Taky mi nejde povolit...

Napsal: 02 úno 2010, 10:03
od capo
Vyměnil jsem 3 (teda já ne, Ladas, když měnil olej :D ), ale poslední nejde. Ani s ní nehnu.
Zkoušel jsem zatím jen lehce prostříknout WD, zatím bez úspěchu.
Co radíte? 1,9 TDI AHF...

Re: Taky mi nejde povolit...

Napsal: 02 úno 2010, 12:01
od Zdeněk M
capo píše:Vyměnil jsem 3 (teda já ne, Ladas, když měnil olej :D ), ale poslední nejde. Ani s ní nehnu.
Zkoušel jsem zatím jen lehce prostříknout WD, zatím bez úspěchu.
Co radíte? 1,9 TDI AHF...
Radsi bych ji nechal bejt, tri to užhaví. to samý proberu se zakaznikem. Jedna nejde ven, budem ji dal skouset vyndavat nebo ne, muže stat že se ulomí a bude treba ji nechat vyjiskrit, nebo skouset navarovat a vyndavat a muže to skoncit sundanim hlavy. Pokud ty tri budou stacit, tak to radsi nechte bejt. A po prdely. :D Pak mu řeknu až podfoukne tesnení pod hlavou, tak se ta svícka vydoluje ven ;)

Napsal: 02 úno 2010, 12:03
od rudy5
Aj ja som ich dnes menil zohriaty motor tochu som počkal kým som nové vyskúšal či fungujú motor trošku ochládol a bez problémov pekne všetky išli a zsae som ich ani moc nedoťahoval len s citom.

Napsal: 02 úno 2010, 12:31
od Zdeněk M
rudy5 píše:Aj ja som ich dnes menil zohriaty motor tochu som počkal kým som nové vyskúšal či fungujú motor trošku ochládol a bez problémov pekne všetky išli a zsae som ich ani moc nedoťahoval len s citom.
Ja je taky radsi vyndavam na horkým motoru, když je to studený, nastrikam na vsechny ten sprej na povolovaní, když horkej tak este jednou a jdu povolovat. Nejhuř dou snad na Renaulteh 1,5 i 1,9 DCI, a jak se zalomí treba na 2,2 DCI tak tam je kurna dlouha. :D

Napsal: 02 úno 2010, 12:48
od TDI tech
Hlinik ma mensiu teplotnu roztaznost ako ocel. Preto v zasade povolovat zahvice pri studenom motore!!! A aj mne sa uz stali nejake prusery so zhavicami. Najhorsie bolo ked sa mi pri uvolnovani zlomil :x

Napsal: 02 úno 2010, 14:19
od Martin.R
TDI tech píše:Hlinik ma mensiu teplotnu roztaznost ako ocel. Preto v zasade povolovat zahvice pri studenom motore!!! A aj mne sa uz stali nejake prusery so zhavicami. Najhorsie bolo ked sa mi pri uvolnovani zlomil :x
No nevim, ale jestli si to dobře pamatuju tak hliník má právě větší tepelnou roztažnost, takže právě naopak.

Napsal: 02 úno 2010, 21:18
od rudy5
ja som to vždy robil že som mal zohriaty motor a vždy som ich najskôr skúsil na baterke nové a potom menil a vždy bez problémov motor bol tak akurát s teplotou.

žh. svíčky..

Napsal: 03 úno 2010, 00:35
od david53
...no, osobně nechápu, proč to výrobci aut nenamažou patřičným mazivem přímo při prvomontáži.... Na všechno jsou v jejich postupech maziva... Jen při výrobě na to nezbývá nějak čas...či vůle... Že by záměr??? :-) Ale k věci... Mně osobně se velmi osvědčila rada jednoho starého praktika. Totiž před povolením čehokoliv, u čeho je předpoklad "problému", danou věc prvně mírně utáhnout, stačí opravdu trošinku a pak stálým, nepřerušovaným točením - nejlíp kolovrátkem z GOLY - vyšroubovat... Pak opravit závit, namazat.... :-)

Napsal: 03 úno 2010, 07:59
od Dushky888
a cim potriet nove zhavice pred tym, nez ich tam dam? Medenou pastou?

Napsal: 03 úno 2010, 10:46
od Martin.R
Ničím nepotírat!!! Hezky na sucho, cokoli se tam dostane (mazadla odrezovače.....) se časem zapeče a pak je problém na světě.