No já nejsem odborník, ale dočetl jsem se, že FSI se v ČR nepoužívá kvůli velkému množství síry v palivech. Jediná vyjímka je údajně OCT. FSI 4x4. Nebo to tak není??? Byla o tom diskuze na Octavaiclubu.Ladas píše:A leon 2 Cupra je co? mpi s turbem? jezdí jich pár ale počítej že tankuješ 98okt TSFI se v CZ normálně prodáváOndra píše:Ještě mám jeden dotázek. V případě volby TFSI. Pokud koupim TFSI koupenou u nás resp.určenou pro český trh, tak to vlastně FSI není, dalo by se říci, že je to MPI s turbem. Pro např. Německý trh se jedná skutečně o FSI tedy vrstvené spalování. V našich podmínkách nelze vrst.spalování použít kvůli nevyhovujícímu benzínu. Otázka tedy je, pokud bych koupil TFSI jiné než koupené v ČR (např.dovoz z Německa) jak to podom bude s životností motoru, kde tankovat???? Jaký vůbec používat benzín????
Octavia RS TDI vs. TFSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia L&K, TDI 81 kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 733
- Registrován: 29 dub 2008, 21:28
- Bydliště: Jilemnice
Odpovědi: 0
Přesně tak viděl jsem už pár dovezených FSI z anglie a ty byli opravdu FSI, jinak u nás v ČR to jsou běžná MPI...Ondra píše:No já nejsem odborník, ale dočetl jsem se, že FSI se v ČR nepoužívá kvůli velkému množství síry v palivech. Jediná vyjímka je údajně OCT. FSI 4x4. Nebo to tak není??? Byla o tom diskuze na Octavaiclubu.Ladas píše:A leon 2 Cupra je co? mpi s turbem? jezdí jich pár ale počítej že tankuješ 98okt TSFI se v CZ normálně prodáváOndra píše:Ještě mám jeden dotázek. V případě volby TFSI. Pokud koupim TFSI koupenou u nás resp.určenou pro český trh, tak to vlastně FSI není, dalo by se říci, že je to MPI s turbem. Pro např. Německý trh se jedná skutečně o FSI tedy vrstvené spalování. V našich podmínkách nelze vrst.spalování použít kvůli nevyhovujícímu benzínu. Otázka tedy je, pokud bych koupil TFSI jiné než koupené v ČR (např.dovoz z Německa) jak to podom bude s životností motoru, kde tankovat???? Jaký vůbec používat benzín????
BLBOST! G5 GTI je co? LEON cupra je co? octavia RS 2 je co?TSFI 200-240 koníOndra píše:No já nejsem odborník, ale dočetl jsem se, že FSI se v ČR nepoužívá kvůli velkému množství síry v palivech. Jediná vyjímka je údajně OCT. FSI 4x4. Nebo to tak není??? Byla o tom diskuze na Octavaiclubu.Ladas píše:A leon 2 Cupra je co? mpi s turbem? jezdí jich pár ale počítej že tankuješ 98okt TSFI se v CZ normálně prodáváOndra píše:Ještě mám jeden dotázek. V případě volby TFSI. Pokud koupim TFSI koupenou u nás resp.určenou pro český trh, tak to vlastně FSI není, dalo by se říci, že je to MPI s turbem. Pro např. Německý trh se jedná skutečně o FSI tedy vrstvené spalování. V našich podmínkách nelze vrst.spalování použít kvůli nevyhovujícímu benzínu. Otázka tedy je, pokud bych koupil TFSI jiné než koupené v ČR (např.dovoz z Německa) jak to podom bude s životností motoru, kde tankovat???? Jaký vůbec používat benzín????
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Blbost neviem kde si ktym hlupostiam prisiel. Co si myslys zeu nas tankujeme kokosovy olej alebo co. FSI je technologia priameho vrstveneho vstrekovania paliva (benzinu) do spalovacej komory (valca) pomocou korej dokaze zazihovy motor spalovat pri niskyh narokov na vykon extremne chudobnu zmes paliva so vzduchom ktora by sa za normalnych okolnosti nezapalila.Ondra píše:Ještě mám jeden dotázek. V případě volby TFSI. Pokud koupim TFSI koupenou u nás resp.určenou pro český trh, tak to vlastně FSI není, dalo by se říci, že je to MPI s turbem. Pro např. Německý trh se jedná skutečně o FSI tedy vrstvené spalování. V našich podmínkách nelze vrst.spalování použít kvůli nevyhovujícímu benzínu. Otázka tedy je, pokud bych koupil TFSI jiné než koupené v ČR (např.dovoz z Německa) jak to podom bude s životností motoru, kde tankovat???? Jaký vůbec používat benzín????
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
v tomto by niekto mohol spravit jasno a podlozit to nejakym oficialnym dokumentom na ktory sa da spolahnut lebo si myslim zeby to zaujimalo vela ludi .
a k teme: ja by som bral tfsi - podobny priebeh ako turbodiesel a skoro 2X vacsie vyuzitelne otacky = viac zabavy na okreskach
a samozrjme aj kvoli tomu ze ppd je vrak
a k teme: ja by som bral tfsi - podobny priebeh ako turbodiesel a skoro 2X vacsie vyuzitelne otacky = viac zabavy na okreskach

a samozrjme aj kvoli tomu ze ppd je vrak
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
tak to hodne stesti, jezdil jsem se vsema a ta 1,8TSI nic moc, abych se aspon trosku svezl, musel jsem to strasne tocit, spodek hruza. spotrebu pri sportovni jizde 19litru, preber si to sam. ten 103kw diesel jel obdobne, mel lepsi spodek, ale vyssimi otackami kroutak dost padal. nejlepsi volba 125kw CR, rikas, ze to neni vyzkouseny, ja bych se toho teda rozhodne nebal, ze vsech na miste testovanych aut byl bez poruch, jizda bezvadna, kultivovanost motoru supr, kroutak supr. kdybych nevedel co s prachama volim motor CR v nove A4 combicosby píše:Uvažuji o novém Supu.měl jsem pořád naftu a nedám na to dopustit,ale asi půjdu do 1,8 TFSi.Ty 2,0 TDi-Pd budou pořád problémové a 2,0 CR ještě není vyzkoušené a jsou drahé.Čuměl jsem jak puk když jsem viděl New Sup II 1,8 eleganc už za 580.000

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Preco? Viem ze boli nejake problemy so spolahlivostou, ale inak si myslim ze ten motor (az na to DPF a spotrebu) je celkom v pohode, miminalne lepsi ako klasicke PD... Takze skus trochu objasnit ako si to s tym vrakom myslel, diknetopier píše: a samozrjme aj kvoli tomu ze ppd je vrak

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Anas
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 19 zář 2007, 12:16
- Bydliště: Dubai & Jihlava
Odpovědi: 0
Celkem zajmavy co se tady pise, hodne se mne ptaji cim je ten naftak lepsi nes benzin, hlavne ze kdis tady Nafta o dost drahsi nes benzin (asi 40%), moc neumim odpovedet, pro mne to TDI je vhodne ze jsem se dostal na ten forum
.. a ze nemusim kazdy 4 dny napumpovat, ja napumpuju po 10-14 dnu.
tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul.
staci hodit o jednu rychlost nebo 2 dolu a pridat plyn, a to delam jen kdis dlouhu doby jedu pomalu.
No tesko rist, kdybych chtel si ted koupit auto z VW Group tak tesko rist co. (totis nejsem expert)
Nevim co nato michanici ale me se zda ze benzinovy motor je o neco komplikovanejsi nes naftak, jeto pravda nebo se mi to jen zda?
Kamos si objednal VW Tiguan 2.0 TSI 200 koni. a nechal si to viskouset na par minut, a rikal ze je paradni.
Na strance autoweb autorovy se naftak nelip a porad ve video se nato krivy pusou:-)

tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul.

No tesko rist, kdybych chtel si ted koupit auto z VW Group tak tesko rist co. (totis nejsem expert)
Nevim co nato michanici ale me se zda ze benzinovy motor je o neco komplikovanejsi nes naftak, jeto pravda nebo se mi to jen zda?
Kamos si objednal VW Tiguan 2.0 TSI 200 koni. a nechal si to viskouset na par minut, a rikal ze je paradni.
Na strance autoweb autorovy se naftak nelip a porad ve video se nato krivy pusou:-)
Skoda Octavia 4x4 1.9 TDI, 66KW, rv. 2002
Motor AGR
Dubai, U.A.E
Motor AGR
Dubai, U.A.E
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
asi som trosku zaujaty a nechal som sa uniestsubz3ro_tdi píše:Preco? Viem ze boli nejake problemy so spolahlivostou, ale inak si myslim ze ten motor (az na to DPF a spotrebu) je celkom v pohode, miminalne lepsi ako klasicke PD... Takze skus trochu objasnit ako si to s tym vrakom myslel, diknetopier píše: a samozrjme aj kvoli tomu ze ppd je vrak

ale presne preto co pises . spotreba, problemy, dpf. ked sa to spocita tak je to dost velke minus nie?
som zvedavy na CR
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Dovolim si stebou nesuhlasit. Tak ako pise BHmotor PPD je nezvladnuta technologia a tie motory (BMN,BMR ale aj BKD) su zbytocne prekomplikovane tym padom aj zbytocne poruchove. Vies v jednoduchosti je krasa. Tie CR motory od VW group sa nevyrabaju sice dlho, a budu podla mna ovela lepsie ako PD. Napr. FIAT group vyraba CR motory so systemamy BOSCH najdlhsie zo vsetkych a nema s nimy problemy.subz3ro_tdi píše:Preco? Viem ze boli nejake problemy so spolahlivostou, ale inak si myslim ze ten motor (az na to DPF a spotrebu) je celkom v pohode, miminalne lepsi ako klasicke PD... Takze skus trochu objasnit ako si to s tym vrakom myslel, diknetopier píše: a samozrjme aj kvoli tomu ze ppd je vrak
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
jojo: Pozri, v principe vsetko co hovoris je pravda... ale ja som sa v aute s BMN motorom viezol (Seat Altea Freetrack) a mozem ti povedat ze to v kombinacii s tou prevodovkou co tam je chodi velmi pekne..... krasny zatah uz z nizkych otacok, zaroven je motor tichy a kultivovany.... Proste nieco velmi fajn na to ze to je seriovy motor - nemusis spekulovat nad mapami a rozmyslat ako tomu zmenim krutak, lebo to uz v serii chodi pekne. Co sa tyka spolahlivosti, tak je to asi tak ako hovori Brano, ale zober si kolko je daleko viac poruchovych motorov a jazdia.... proste pokial na to vyrobca poskytuje aspon 5 rocnu zaruku tak by som to nejako zvlast u novych aut neriesil... pokial to teda nechces na chiptuning a nieco prevratne od toho necakas
Z mojho pohladu je to oproti PD krok vpred, aj ked mozno na takej krivej nohe... v porovani s TFSI by som tiez volil benala, ale moja otazka smerovala ku slovu "vrak" co pouzil netopier 
P.S. V jednoduchosti je krasa, viem presne co tym myslis a je to pravda... (inak ak si si vsimol, sam jazdim na rotacke bez EGR a MAF), ale vsetko je na ukor niecoho...... a aj ta elektronicka regulacia turba na PPD je okrem toho ze sa to moze pokazit cosi celkom ine, ako kus zeleznej tycky od podtlakovej membrany ku statoru turba
Vyvoj nezastavis... keby ano, tak stale lozime po stromoch a zerieme banany... 


P.S. V jednoduchosti je krasa, viem presne co tym myslis a je to pravda... (inak ak si si vsimol, sam jazdim na rotacke bez EGR a MAF), ale vsetko je na ukor niecoho...... a aj ta elektronicka regulacia turba na PPD je okrem toho ze sa to moze pokazit cosi celkom ine, ako kus zeleznej tycky od podtlakovej membrany ku statoru turba


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
to subz3ro_tdi: suhlasim stebou ze vyvoj nezstavis. Len je si treba uvedomit ci ten vyvoj je krok vpred, alebo krok vzad. Proste sa ukazalo ze PD ako take vo vseobecnosti je nespravna cesta, predsa to bol len navrat k niecomu co tu uz bolo na samom zaciatku (krok vzad). A aj zmieneny CR ktory je podla mojho nazoru krok vpred ma svoje uskalie ktore sa bud podari prekonat, alebo sa budeme musiet vybrat inou cestou.
Celé je to k prdu. Benzín nebo nafta, PD nebo CR, všechno je pořád stejná ptákovina.
Ropa je drahá, je po ní poptávka a cena leze nahoru. Do toho pár zelených blbounů, kteří aby se dostali do politiky, tak začnou strašit lidi nesmysly (globální oteplování, kouření cigaret nebo Temelín).
Ve výsledku každý honí co největší výkon s co nejnižší spotřebou a ještě hovno emisema.
Takže se vezme nějaký co nejmenší motor a tomu se naloží co snese a ještě se podívají na čem mohou ušetřit.
To, že ten motor nemůže takovou zátěž vydržet je snad jasný.
"Obsah ničím nenahradíš" je stoprocentně pravdivé.
Nekupuj si RS, kup si Octavii 66kw a budeš s ní jezdit do smrti.
Jestli chceš opravdu výkon, kup si třeba BMW.
Nedumej ale nad tím, jak udělat z hovna kuličku a nekupuj si auto, které nemá na to, aby ti mohlo splnit to co někdo slibuje.
Ropa je drahá, je po ní poptávka a cena leze nahoru. Do toho pár zelených blbounů, kteří aby se dostali do politiky, tak začnou strašit lidi nesmysly (globální oteplování, kouření cigaret nebo Temelín).
Ve výsledku každý honí co největší výkon s co nejnižší spotřebou a ještě hovno emisema.
Takže se vezme nějaký co nejmenší motor a tomu se naloží co snese a ještě se podívají na čem mohou ušetřit.
To, že ten motor nemůže takovou zátěž vydržet je snad jasný.
"Obsah ničím nenahradíš" je stoprocentně pravdivé.
Nekupuj si RS, kup si Octavii 66kw a budeš s ní jezdit do smrti.
Jestli chceš opravdu výkon, kup si třeba BMW.
Nedumej ale nad tím, jak udělat z hovna kuličku a nekupuj si auto, které nemá na to, aby ti mohlo splnit to co někdo slibuje.
