Stránka 2 z 4

Napsal: 01 pro 2008, 22:23
od Ondra
Ladas píše:
Ondra píše:Ještě mám jeden dotázek. V případě volby TFSI. Pokud koupim TFSI koupenou u nás resp.určenou pro český trh, tak to vlastně FSI není, dalo by se říci, že je to MPI s turbem. Pro např. Německý trh se jedná skutečně o FSI tedy vrstvené spalování. V našich podmínkách nelze vrst.spalování použít kvůli nevyhovujícímu benzínu. Otázka tedy je, pokud bych koupil TFSI jiné než koupené v ČR (např.dovoz z Německa) jak to podom bude s životností motoru, kde tankovat???? Jaký vůbec používat benzín????
A leon 2 Cupra je co? mpi s turbem? jezdí jich pár ale počítej že tankuješ 98okt TSFI se v CZ normálně prodává
No já nejsem odborník, ale dočetl jsem se, že FSI se v ČR nepoužívá kvůli velkému množství síry v palivech. Jediná vyjímka je údajně OCT. FSI 4x4. Nebo to tak není??? Byla o tom diskuze na Octavaiclubu.

Napsal: 01 pro 2008, 22:38
od Viktor.88
Ondra píše:
Ladas píše:
Ondra píše:Ještě mám jeden dotázek. V případě volby TFSI. Pokud koupim TFSI koupenou u nás resp.určenou pro český trh, tak to vlastně FSI není, dalo by se říci, že je to MPI s turbem. Pro např. Německý trh se jedná skutečně o FSI tedy vrstvené spalování. V našich podmínkách nelze vrst.spalování použít kvůli nevyhovujícímu benzínu. Otázka tedy je, pokud bych koupil TFSI jiné než koupené v ČR (např.dovoz z Německa) jak to podom bude s životností motoru, kde tankovat???? Jaký vůbec používat benzín????
A leon 2 Cupra je co? mpi s turbem? jezdí jich pár ale počítej že tankuješ 98okt TSFI se v CZ normálně prodává
No já nejsem odborník, ale dočetl jsem se, že FSI se v ČR nepoužívá kvůli velkému množství síry v palivech. Jediná vyjímka je údajně OCT. FSI 4x4. Nebo to tak není??? Byla o tom diskuze na Octavaiclubu.
Přesně tak viděl jsem už pár dovezených FSI z anglie a ty byli opravdu FSI, jinak u nás v ČR to jsou běžná MPI...

Napsal: 01 pro 2008, 22:41
od Ladas
Ondra píše:
Ladas píše:
Ondra píše:Ještě mám jeden dotázek. V případě volby TFSI. Pokud koupim TFSI koupenou u nás resp.určenou pro český trh, tak to vlastně FSI není, dalo by se říci, že je to MPI s turbem. Pro např. Německý trh se jedná skutečně o FSI tedy vrstvené spalování. V našich podmínkách nelze vrst.spalování použít kvůli nevyhovujícímu benzínu. Otázka tedy je, pokud bych koupil TFSI jiné než koupené v ČR (např.dovoz z Německa) jak to podom bude s životností motoru, kde tankovat???? Jaký vůbec používat benzín????
A leon 2 Cupra je co? mpi s turbem? jezdí jich pár ale počítej že tankuješ 98okt TSFI se v CZ normálně prodává
No já nejsem odborník, ale dočetl jsem se, že FSI se v ČR nepoužívá kvůli velkému množství síry v palivech. Jediná vyjímka je údajně OCT. FSI 4x4. Nebo to tak není??? Byla o tom diskuze na Octavaiclubu.
BLBOST! G5 GTI je co? LEON cupra je co? octavia RS 2 je co?TSFI 200-240 koní

Napsal: 02 pro 2008, 00:13
od TDI tech
Ondra píše:Ještě mám jeden dotázek. V případě volby TFSI. Pokud koupim TFSI koupenou u nás resp.určenou pro český trh, tak to vlastně FSI není, dalo by se říci, že je to MPI s turbem. Pro např. Německý trh se jedná skutečně o FSI tedy vrstvené spalování. V našich podmínkách nelze vrst.spalování použít kvůli nevyhovujícímu benzínu. Otázka tedy je, pokud bych koupil TFSI jiné než koupené v ČR (např.dovoz z Německa) jak to podom bude s životností motoru, kde tankovat???? Jaký vůbec používat benzín????
Blbost neviem kde si ktym hlupostiam prisiel. Co si myslys zeu nas tankujeme kokosovy olej alebo co. FSI je technologia priameho vrstveneho vstrekovania paliva (benzinu) do spalovacej komory (valca) pomocou korej dokaze zazihovy motor spalovat pri niskyh narokov na vykon extremne chudobnu zmes paliva so vzduchom ktora by sa za normalnych okolnosti nezapalila.

Napsal: 02 pro 2008, 03:05
od netopier
v tomto by niekto mohol spravit jasno a podlozit to nejakym oficialnym dokumentom na ktory sa da spolahnut lebo si myslim zeby to zaujimalo vela ludi .

a k teme: ja by som bral tfsi - podobny priebeh ako turbodiesel a skoro 2X vacsie vyuzitelne otacky = viac zabavy na okreskach :)
a samozrjme aj kvoli tomu ze ppd je vrak

Napsal: 02 pro 2008, 08:23
od flekyc
cosby píše:Uvažuji o novém Supu.měl jsem pořád naftu a nedám na to dopustit,ale asi půjdu do 1,8 TFSi.Ty 2,0 TDi-Pd budou pořád problémové a 2,0 CR ještě není vyzkoušené a jsou drahé.Čuměl jsem jak puk když jsem viděl New Sup II 1,8 eleganc už za 580.000
tak to hodne stesti, jezdil jsem se vsema a ta 1,8TSI nic moc, abych se aspon trosku svezl, musel jsem to strasne tocit, spodek hruza. spotrebu pri sportovni jizde 19litru, preber si to sam. ten 103kw diesel jel obdobne, mel lepsi spodek, ale vyssimi otackami kroutak dost padal. nejlepsi volba 125kw CR, rikas, ze to neni vyzkouseny, ja bych se toho teda rozhodne nebal, ze vsech na miste testovanych aut byl bez poruch, jizda bezvadna, kultivovanost motoru supr, kroutak supr. kdybych nevedel co s prachama volim motor CR v nove A4 combi :-)

Napsal: 02 pro 2008, 08:34
od subz3ro_tdi
netopier píše: a samozrjme aj kvoli tomu ze ppd je vrak
Preco? Viem ze boli nejake problemy so spolahlivostou, ale inak si myslim ze ten motor (az na to DPF a spotrebu) je celkom v pohode, miminalne lepsi ako klasicke PD... Takze skus trochu objasnit ako si to s tym vrakom myslel, dik :)

Napsal: 02 pro 2008, 10:11
od Anas
Celkem zajmavy co se tady pise, hodne se mne ptaji cim je ten naftak lepsi nes benzin, hlavne ze kdis tady Nafta o dost drahsi nes benzin (asi 40%), moc neumim odpovedet, pro mne to TDI je vhodne ze jsem se dostal na ten forum :) .. a ze nemusim kazdy 4 dny napumpovat, ja napumpuju po 10-14 dnu.
tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul. :-) staci hodit o jednu rychlost nebo 2 dolu a pridat plyn, a to delam jen kdis dlouhu doby jedu pomalu.

No tesko rist, kdybych chtel si ted koupit auto z VW Group tak tesko rist co. (totis nejsem expert)

Nevim co nato michanici ale me se zda ze benzinovy motor je o neco komplikovanejsi nes naftak, jeto pravda nebo se mi to jen zda?

Kamos si objednal VW Tiguan 2.0 TSI 200 koni. a nechal si to viskouset na par minut, a rikal ze je paradni.

Na strance autoweb autorovy se naftak nelip a porad ve video se nato krivy pusou:-)

Napsal: 02 pro 2008, 11:07
od netopier
subz3ro_tdi píše:
netopier píše: a samozrjme aj kvoli tomu ze ppd je vrak
Preco? Viem ze boli nejake problemy so spolahlivostou, ale inak si myslim ze ten motor (az na to DPF a spotrebu) je celkom v pohode, miminalne lepsi ako klasicke PD... Takze skus trochu objasnit ako si to s tym vrakom myslel, dik :)
asi som trosku zaujaty a nechal som sa uniest :)
ale presne preto co pises . spotreba, problemy, dpf. ked sa to spocita tak je to dost velke minus nie?
som zvedavy na CR

Napsal: 02 pro 2008, 11:46
od TDI tech
subz3ro_tdi píše:
netopier píše: a samozrjme aj kvoli tomu ze ppd je vrak
Preco? Viem ze boli nejake problemy so spolahlivostou, ale inak si myslim ze ten motor (az na to DPF a spotrebu) je celkom v pohode, miminalne lepsi ako klasicke PD... Takze skus trochu objasnit ako si to s tym vrakom myslel, dik :)
Dovolim si stebou nesuhlasit. Tak ako pise BHmotor PPD je nezvladnuta technologia a tie motory (BMN,BMR ale aj BKD) su zbytocne prekomplikovane tym padom aj zbytocne poruchove. Vies v jednoduchosti je krasa. Tie CR motory od VW group sa nevyrabaju sice dlho, a budu podla mna ovela lepsie ako PD. Napr. FIAT group vyraba CR motory so systemamy BOSCH najdlhsie zo vsetkych a nema s nimy problemy.

Napsal: 02 pro 2008, 11:58
od subz3ro_tdi
jojo: Pozri, v principe vsetko co hovoris je pravda... ale ja som sa v aute s BMN motorom viezol (Seat Altea Freetrack) a mozem ti povedat ze to v kombinacii s tou prevodovkou co tam je chodi velmi pekne..... krasny zatah uz z nizkych otacok, zaroven je motor tichy a kultivovany.... Proste nieco velmi fajn na to ze to je seriovy motor - nemusis spekulovat nad mapami a rozmyslat ako tomu zmenim krutak, lebo to uz v serii chodi pekne. Co sa tyka spolahlivosti, tak je to asi tak ako hovori Brano, ale zober si kolko je daleko viac poruchovych motorov a jazdia.... proste pokial na to vyrobca poskytuje aspon 5 rocnu zaruku tak by som to nejako zvlast u novych aut neriesil... pokial to teda nechces na chiptuning a nieco prevratne od toho necakas :) Z mojho pohladu je to oproti PD krok vpred, aj ked mozno na takej krivej nohe... v porovani s TFSI by som tiez volil benala, ale moja otazka smerovala ku slovu "vrak" co pouzil netopier (noteeth)

P.S. V jednoduchosti je krasa, viem presne co tym myslis a je to pravda... (inak ak si si vsimol, sam jazdim na rotacke bez EGR a MAF), ale vsetko je na ukor niecoho...... a aj ta elektronicka regulacia turba na PPD je okrem toho ze sa to moze pokazit cosi celkom ine, ako kus zeleznej tycky od podtlakovej membrany ku statoru turba ;) Vyvoj nezastavis... keby ano, tak stale lozime po stromoch a zerieme banany... :D

Napsal: 02 pro 2008, 12:53
od TDI tech
to subz3ro_tdi: suhlasim stebou ze vyvoj nezstavis. Len je si treba uvedomit ci ten vyvoj je krok vpred, alebo krok vzad. Proste sa ukazalo ze PD ako take vo vseobecnosti je nespravna cesta, predsa to bol len navrat k niecomu co tu uz bolo na samom zaciatku (krok vzad). A aj zmieneny CR ktory je podla mojho nazoru krok vpred ma svoje uskalie ktore sa bud podari prekonat, alebo sa budeme musiet vybrat inou cestou.

Napsal: 02 pro 2008, 13:07
od Viktor.88

Napsal: 02 pro 2008, 13:17
od Richi
Celé je to k prdu. Benzín nebo nafta, PD nebo CR, všechno je pořád stejná ptákovina.
Ropa je drahá, je po ní poptávka a cena leze nahoru. Do toho pár zelených blbounů, kteří aby se dostali do politiky, tak začnou strašit lidi nesmysly (globální oteplování, kouření cigaret nebo Temelín).
Ve výsledku každý honí co největší výkon s co nejnižší spotřebou a ještě hovno emisema.
Takže se vezme nějaký co nejmenší motor a tomu se naloží co snese a ještě se podívají na čem mohou ušetřit.
To, že ten motor nemůže takovou zátěž vydržet je snad jasný.
"Obsah ničím nenahradíš" je stoprocentně pravdivé.

Nekupuj si RS, kup si Octavii 66kw a budeš s ní jezdit do smrti.
Jestli chceš opravdu výkon, kup si třeba BMW.
Nedumej ale nad tím, jak udělat z hovna kuličku a nekupuj si auto, které nemá na to, aby ti mohlo splnit to co někdo slibuje. :)

Napsal: 02 pro 2008, 13:30
od re5pekt
Richi píše: "Obsah ničím nenahradíš" je stoprocentně pravdivé.
Nahradis wanklem (noteeth)