KN filtry a TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jasně KáEnka jsou kvalitní filtry, ale mezi špičku jistě nepatří. A jeho životnost není nekonečná jak tu někdo píše... Můžeš ho párkrát vyčistit, ale doporučuji výměny po cca 25tis. Přece jen je jeho "částečné" složení z tvrdého U-M papíru, který nesmrtelní neni. A tyto filtry u TDI se vyplatí pouze s T-dmychadlem, jinak ti na výkonu přidá možná 1-1,5KW
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
TDI-Power: tak to pocujem prvy krat ze K&N nepatri medzi spicku, dovolim si tvrdit ze polovica automobilovych pretekarov pouziva prave tuto znacku (okrem napr. talianskych znaciek, ktori samozrejme preferuju talianske znacky) 
Apropos.... s tou turbinou ti to vykon neprida, max. tak krutiaci moment.... vyhoda tohto filtru je v udrzbe a lepsej priepustnosti prave v nizsich otackach (resp. sa moze znizit turbodiera).

Apropos.... s tou turbinou ti to vykon neprida, max. tak krutiaci moment.... vyhoda tohto filtru je v udrzbe a lepsej priepustnosti prave v nizsich otackach (resp. sa moze znizit turbodiera).
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Já mám spíš strach o váhu než o turbo. Jak známo sportovní filtry na bázi bavlny se mastí (impregnují) speciálními oleji, které ať chcete nebo ne se do sání dostávají. Měřicí člen váhy je žhavý a olej proniknuvší do sacího traktu na něm ulpívá a hoří, čímž ovlivňuje přesnost měření. To je dokázaný fakt, nikoli můj výmysl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Samozrejme, vsechno co je v sani za filtrem je ovlivneno jeho kvalitou, stavem a tech. parametry. Mimochodem ten olej z impregnace se nakonec dostane i k turbu a co to tam dela dal si muze kdokoliv otestovat na vlastnim aute, kdyz si neda rict.Marek77 píše:Já mám spíš strach o váhu než o turbo. Jak známo sportovní filtry na bázi bavlny se mastí (impregnují) speciálními oleji, které ať chcete nebo ne se do sání dostávají. Měřicí člen váhy je žhavý a olej proniknuvší do sacího traktu na něm ulpívá a hoří, čímž ovlivňuje přesnost měření. To je dokázaný fakt, nikoli můj výmysl.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
fabiator: co tam podla teba v tom turbe asi urobi? ze ti trochu zaserie sanie? myslim ze bordel z hlavy valcov ho zaserie daleko daleko viac, pritom kolko ludi riesi odvetravanie klukovky do sania, ze ano... 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Blbý je, že už na tu stránku nemám link. Jeden amík si dal tu práci, že na svojí Audi S4 2,2Turbo změřil na VAGu hodnoty pro paírovou vložku, KNvložku a kónus. Výsledek byl, že drobný (v řádu procent) rozdíl byl někde okolo 6000ot. Jinak ani ťuk. Meldoval nad tim a došel k závěru, že úzké hrdlo zkrátka není vložka filtru.subz3ro_tdi píše:mozem vediet na zaklade coho si to myslis (merania, cisla, porovnanie, ...)?lt.kubosh píše:Já si o K&N filtrech myslím své. Bezvadně provedený marketing ve stylu Millitec M1 a podobně.
Potom tam rozebíral, že nejjednodušší zjištění je párkrát akcelerovat třeba na 3ku od 2tis do maxima a naměřit časy. Potom to samé udělat bez vložky. Pokud bude rozdíl, tak má cenu řešit více prostupný filtr, pokud ne, tak to budou vyhozené koruny.
Debaty nad vyčištěním airboxu a bezprašnou silnicí uťal jako samozřejmé.
Jinak tohle je advokacie od KN ohledně ničení MAF senzorů
http://www.knfilters.com/MAF/4MAFSensorVideo.htm
http://www.knfilters.com/MAF/1MAFSensorVideo.htm
http://www.knfilters.com/MAF/2MAFSensorVideo.htm
http://www.knfilters.com/MAF/3MAFSensorVideo.htm
Tenhle si s testovanim docela vyhral
http://www.bobistheoilguy.com/index.php ... &Itemid=66
Jo a já měl kdysi na V6 2,8E vložku. Placebo okolo 2000ot. škoda, že jsem tehdy nenalepil NoFear nálepky, pak by ten nárůst výkonu byl nepředstavitelnej.
Dokud mi někdo neukáže podložená fakta, že nějaký jiný filtr je lepší než papírák, tak neuvěřim.
Jediný důvod, proč bych ho dal zatim pryč, je z nedostatku místa. Jezdit bez filtru je masakr, na českých silnicích víceméně jasná poprava turba ( něco se dostane dovnitř )
Na Floridě a v podobných státech je to určitě o něčem jiném, ale u nás prakticky nelze najít takové prostředí,aby se to dalo v poklidu vyzkoušet
Jediný důvod, proč bych ho dal zatim pryč, je z nedostatku místa. Jezdit bez filtru je masakr, na českých silnicích víceméně jasná poprava turba ( něco se dostane dovnitř )
Na Floridě a v podobných státech je to určitě o něčem jiném, ale u nás prakticky nelze najít takové prostředí,aby se to dalo v poklidu vyzkoušet
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Hlavni nevyhodou filtru, ktere se musi olejovat je to, ze zaspini vahu. Mam na to takovy trik - po vyschnuti vlozky naolejuji (nastrikam tim olejem ve spreji), necham nasaknout, vyjmu funkcni vahu vzduchu, dam tam "mrtvou" vahu vzduchu, jedu to radne projet, profoukat a pak tam mohu s klidnym srdcem vlozit vahu funkcni, protoze si mohu byt jist, ze prebytecny olej, ktery by jinak ulpel na vaze uz prolitnul vyfukem 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
[quote="Forest"]Hlavni nevyhodou filtru, ktere se musi olejovat je to, ze zaspini vahu. Mam na to takovy trik - po vyschnuti vlozky naolejuji (nastrikam tim olejem ve spreji), necham nasaknout, vyjmu funkcni vahu vzduchu, dam tam "mrtvou" vahu vzduchu, jedu to radne projet, profoukat a pak tam mohu s klidnym srdcem vlozit vahu funkcni, protoze si mohu byt jist, ze prebytecny olej, ktery by jinak ulpel na vaze uz prolitnul vyfukem
[/quoteTak takhle jsem to dělal taky a po 100000km byla váha pořád ok.Pral jsem ho každých 10000km čističem a pak studenou vodou.

Po KN filtroch ostava na stenach v sani jemna vrstva prachu s olejom strhnutym z filtra.
Najlepsie je rozdiel vidiet na hladkych stenach sania (napr. na motocykloch)
Komu nechyba ten minimalny narast vykonu doporucujem pouzivat papierovy filter. Sanie je podstatne cistejsie.
Moj nazor do svojeho auta na kazdodenne pouzivanie KN filter urcite nie.
Najlepsie je rozdiel vidiet na hladkych stenach sania (napr. na motocykloch)
Komu nechyba ten minimalny narast vykonu doporucujem pouzivat papierovy filter. Sanie je podstatne cistejsie.
Moj nazor do svojeho auta na kazdodenne pouzivanie KN filter urcite nie.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
AUDI A6 3.0TDI