Stránka 2 z 9
Napsal: 07 zář 2006, 06:36
od Stingray
Venca píše:Neni to keramika, jsou to slinute karbidy. Ta kulata lamela je organicka.
Spekáne karbidy??? Hmmmm?? No mám sa čo učiť pretože je poznám do len semi organiku (používa med ako dodatočný absorbent tepla), semi keramika a, semikeramika b, keramika, sinter metal (spekané železo), karbon.....
Napsal: 07 zář 2006, 07:09
od grim
...slinuté karbidy.. no, zni to hodne zajimave

Napsal: 07 zář 2006, 07:30
od Forest
Jim píše:titan0306 píše:A co nad 510Nm?

to jde z 1.9TDI dostat i víc než 510N.m.?
ale nedivil bych se zas tolik...

Trapne lehce

Chce to jen poradny turbo, poradny trysky, poradny chip a jeste "par malickosti"

Napsal: 07 zář 2006, 09:09
od Venca
To Stingray: Omlouvam se, jasne, ze jsem uletel, myslel jsem na neco jineho nebo co jedna se jasne o spekane kovy. je mi jasne, ze jste to pochopili..... sorry
Napsal: 07 zář 2006, 10:27
od Stingray
Venca píše:To Stingray: Omlouvam se, jasne, ze jsem uletel, myslel jsem na neco jineho nebo co jedna se jasne o spekane kovy. je mi jasne, ze jste to pochopili..... sorry
pohoda aj ja som sa chvílu trápil čo je to v preklade slovíčko "slinuté".....hhahhaa
Aj tak najviac sa u mna ujalo slovíčko "hobby bastler".....
Napsal: 07 zář 2006, 11:52
od Jim
Forest píše:Jim píše:titan0306 píše:A co nad 510Nm?

to jde z 1.9TDI dostat i víc než 510N.m.?
ale nedivil bych se zas tolik...

Trapne lehce

Chce to jen poradny turbo, poradny trysky, poradny chip a jeste "par malickosti"

se mi nesměj, zase do toho tolik nevidím...
vím, že 400N.m a víc je běžný, ale nad 500, to jsem neslyšel...

sz
Napsal: 11 zář 2006, 07:33
od josefs
Reesho mas SZ
Napsal: 11 zář 2006, 09:03
od TDIPOWER
Jim píše:se mi nesměj, zase do toho tolik nevidím...
vím, že 400N.m a víc je běžný, ale nad 500, to jsem neslyšel...

....Jime, nic si z toho nedělej, Forest je asi Stingův odchovanec, jak se zdá z jeho příspěvků. Všechno je prakticky hračka...TEORETICKY......jsem strojní inženýr, tak vím, že spočítat a říct teoretické možnosti jde vždy....ale pak praxe

.....prostě dáš dost studeného vzduchu a naftu, ne? Jak se můžeš tak hloupě ptát....?!

Napsal: 11 zář 2006, 14:19
od Lusťa
No já myslim,že v tomhle případě to Forest myslel z legrace.To co popsal, to zde na foru už zná každý a těmi maličkostmi myslel Know how. Tak jsem to aspoň pochopil já......
Napsal: 11 zář 2006, 14:23
od TDIPOWER
Lusťa píše:No já myslim,že v tomhle případě to Forest myslel z legrace.To co popsal, to zde na foru už zná každý a těmi maličkostmi myslel Know how. Tak jsem to aspoň pochopil já......
....tak jestli to myslel ze srandy, tak to beru zpět.....
Napsal: 15 zář 2006, 17:25
od sEVIGE
Zdravim, chci se zeptat. Mám Octu 1,9 TDi 81kW a zájímá mně, jestli jde vyměnit spojka z novější převodovky ( má průměr 228) za spojku 219mm, popřípadě jestli nevíte o nějaky, která by zvládala tak cca 400NM. díkes.

Napsal: 17 zář 2006, 10:57
od go.vojta
No to bys musel vyměnit i setrvák za 1Z a přítlačák vr6 a lamelu obložit lepším materiálem a těch 400nm by to mělo snést. nebo se mrkni na ty spojky co tady v nějakém příspěvku má reesha..
Napsal: 03 led 2007, 20:13
od Bageta
A co spojka ze 110kw,ta je špatná a nebo ta VR6 je lepší??
Napsal: 03 led 2007, 21:43
od Bóďa
Dobrá sice je, ale je jen pro šestikvalt ( má průměr 240mm ).

Napsal: 03 led 2007, 22:22
od Bageta
Takže,když tam dávám šestikvalt tak to nemusim řešit?
